Rygtebørsen XIX
- Inspektøren
- Gæst
-
Higuaín, a un paso del Barça
www.marca.com/2014/06/15/futbol/equipos/...lona/1402863188.html
FØJ! på den ene side. Og YEAAAH på den anden side, da det bare endnu mere vil understøtte min påstand, om, at Barcelona står overfor min. 5 år uden trofæer.
Edit: Raul 4 ever, kom mig i forkøbet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev:
Higuaín, a un paso del Barça
www.marca.com/2014/06/15/futbol/equipos/...lona/1402863188.html
FØJ! på den ene side. Og YEAAAH på den anden side, da det bare endnu mere vil understøtte min påstand, om, at Barcelona står overfor min. 5 år uden trofæer.
Fortsættes i Om vores rivaler.
- Augustesen
- Gæst
-
- KP
- Gæst
-
Augustesen skrev: Tænker man skulle prøve kræfter med at hente Marco Reus, og så kæmpe lidt mere for at få Agüero til klubben. Det ville være Legendarisk :)
Ronaldo, Reus, Benzema, Bale, Agüero er jo fuldstændig urealistisk at have på samme hold. Selv hvis man skulle gå hen og sælge benzema, tror jeg stadig ikke det ville fungere med nok spilletid til alle.
- RasmusKring
- Gæst
-
KP skrev:
Augustesen skrev: Tænker man skulle prøve kræfter med at hente Marco Reus, og så kæmpe lidt mere for at få Agüero til klubben. Det ville være Legendarisk :)
Ronaldo, Reus, Benzema, Bale, Agüero er jo fuldstændig urealistisk at have på samme hold. Selv hvis man skulle gå hen og sælge benzema, tror jeg stadig ikke det ville fungere med nok spilletid til alle.
Jeg må erklære mig helt enig, selvom jeg normalt er fortaler for konkurrence. Så mange stjernespillere ville ikke være optimalt. Det ville være spild af resurser at smide så mange penge efter to spillere for blot at lade dem konkurrere om en plads i startopstillingen - endda også med hinanden. En af de to ville være genialt, men begge to ville være for meget.
RasmusKring skrev:
KP skrev:
Jeg må erklære mig helt enig, selvom jeg normalt er fortaler for konkurrence. Så mange stjernespillere ville ikke være optimalt. Det ville være spild af resurser at smide så mange penge efter to spillere for blot at lade dem konkurrere om en plads i startopstillingen - endda også med hinanden. En af de to ville være genialt, men begge to ville være for meget.
Kan slet ikke se hvad vi skal med Reus eller for den sags skyld Agüero. De er begge to fantastiske fodboldspillere på hver deres resp hold. hvis de kommer til Real vil de skulle få en hel anden rolle.
Som det er pt så er det jo primært vores to kanter der er målscorerne og benz der sætter dem i scene.. sådan groft.
Reus spiller samme plads som ronaldo og skulle han spille spids ville han løbe alt for meget i dybden og ikke være med i det opbyggende spil som benz er.
Agürero ville også løbe meget i dybden, men ville måske kunne lære at være med i det opbyggende spil..
konklusion.. Behold benz og køb griezmann/Lukaku :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Ord som hater og fanboy bliver ofte slynget afsted mod folk, der har den modsatte holdning til en spiller end en selv. Personligt er jeg ikke stor fan af Benzema, men jeg synes han gør det 'godt nok'. Det er svært at finde en bedre erstatning, men der er nogle derude. Spillere som kan både assistere og deltage lige så meget i det opbyggende spil og som samtidig scorer på størstedelen af de 100 % chancer som Benzema brænder.
Kan I huske hvordan Benzema var i Lyon? Han var ikke den mand, som vi kender i dag. Han assisterede ikke en stjernewing. Han var faktisk en goal getter og et angrebstalent næsten som en klassisk 9'er. Dog ikke helt.
Hver gang der kommer et argument op som at El Kun er der ikke brug for, fordi vi ikke skal bruge en målsluger (Samme argument som vi hører med Suarez), så tænker jeg at folk har virkelig dårlig hukommelse. Så sig mig, er det mig der husker forkert? Var Benzema den store assister i Lyon før sin Real Madrid tid?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- RasmusKring
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Angående Benzema. Jeg vil gerne forsøge med en ny indgangsvinkel:
Ord som hater og fanboy bliver ofte slynget afsted mod folk, der har den modsatte holdning til en spiller end en selv. Personligt er jeg ikke stor fan af Benzema, men jeg synes han gør det 'godt nok'. Det er svært at finde en bedre erstatning, men der er nogle derude. Spillere som kan både assistere og deltage lige så meget i det opbyggende spil og som samtidig scorer på størstedelen af de 100 % chancer som Benzema brænder.
Kan I huske hvordan Benzema var i Lyon? Han var ikke den mand, som vi kender i dag. Han assisterede ikke en stjernewing. Han var faktisk en goal getter og et angrebstalent næsten som en klassisk 9'er. Dog ikke helt.
Hver gang der kommer et argument op som at El Kun er der ikke brug for, fordi vi ikke skal bruge en målsluger (Samme argument som vi hører med Suarez), så tænker jeg at folk har virkelig dårlig hukommelse. Så sig mig, er det mig der husker forkert? Var Benzema den store assister i Lyon før sin Real Madrid tid?
Jeg er fuldstændig enig. Han var ikke den store pasningsspiller i sin tid i Lyon. Her var hans rolle at være målscorer i stedet. Både Suarez, Aguero og Reus er klassespillere, der ville udfylde den samme rolle i Real, hvis de skulle. Bare fordi de spiller en anden rolle i deres nuværende klubber, så ville de sagtens kunne tilpasse sig.
- andersokis
- Gæst
-
Fiorentino, hent den spilleren! Fantastisk overblikk. en herlig pasningsfot og gode dribleegenskaper, inkludert en nærteknikk som er blant den beste i verden. I tillegg jobber han greit bakover, og ville passet perfekt inn i midtbanen vår, med potensiale til å utvikle seg enda litt mer. Noen som tror det kunne blitt en god match?
andersokis skrev: Noen som så Miralem Pjanić mot Argentina natt til idag?
Fiorentino, hent den spilleren! Fantastisk overblikk. en herlig pasningsfot og gode dribleegenskaper, inkludert en nærteknikk som er blant den beste i verden. I tillegg jobber han greit bakover, og ville passet perfekt inn i midtbanen vår, med potensiale til å utvikle seg enda litt mer. Noen som tror det kunne blitt en god match?
Har tidligere nævnt Miralem Pjanic herinde og jeg kunne bestemt godt se enten ham eller Toni Kroos i klubben. Når det så er sagt, så er Paul Pogba stadig den centrale midtbanespiller jeg ser det største lys i.
- andersokis
- Gæst
-
andersokis skrev: Pogba er god han også, men med dårligere overblikk og han tar oftere verre valg, i tillegg til at driblingene hans sjelden leder til alt for mye, men det er bare min mening. Den største forskjellen på Kroos og Pjanic er vel at tyskeren har markant bedre skudd, men Pjanic har bedre nærteknikk og driv med ballen, litt smidigere og raskere. Ville ønske alle tre velkommen, så lenge det er en av de tre, og ikke Ramires eller ligenende. Verratti kan også være spennende.
Jeg er meget enig. Jeg mener dog stadig, at Pogba er den spiller med det største potentiale. Han er dog en anden type som Kroos og Pjanic. Mere fysisk og dynamisk.
Ramires ønsker jeg ikke til klubben. Og Verratti minder lidt for meget om Xabi og Illarra. Hellere en anden type.