Rygtebørsen XIX

12 år 4 dage siden #193 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Åh, dejlige spanske presse.

Der spekuleres nu i, at Griezzman kan være tættere på Real Madrid................fordi...........Benzema er nemlig blevet ven med ham på de sociale medier!! Ba-da-bam!!

Det er han ellers kun med Real Madrid-spillere, samt det franske fodboldforbunds side og Real Madrids side.

Velkommen, Griezzman, den kan vist ikke gå galt......den er vel nærmest Robinho-sikker!!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 dage siden #194 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XIX
det seneste nye er at Madrid er ude efter Adnan Januzaj
www.mirror.co.uk/sport/football/transfer...umours-adnan-3708854
33 mill. pund eller godt og vel 300 mill dkk skulle være prisen. det virker dog til at være en meget høj pris for en 19-årig, som ikke har vist noget helt udover det sædvanlige - men en spændene ung herre er han dog helt bestemt. og det er efterhånden uhørt ikke at have en belgier på ens hold. Glæder mig til at se hvad de formår i aften.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 4 dage siden #195 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

baggins skrev: det seneste nye er at Madrid er ude efter Adnan Januzaj
33 mill. pund eller godt og vel 300 mill dkk skulle være prisen. det virker dog til at være en meget høj pris for en 19-årig, som ikke har vist noget helt udover det sædvanlige - men en spændene ung herre er han dog helt bestemt. og det er efterhånden uhørt ikke at have en belgier på ens hold. Glæder mig til at se hvad de formår i aften.

Spansk presse siger, at Real Madrid holder øje med ham, men at man ikke har afgivet bud på ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 dage siden #196 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

Januzaj viste i høj grad noget ud over det sædvanlige i sidste sæson, også selvom man ikke tager hans alder i betragning. Han havde en håndfuld kampe i sidste sæson, hvor han var meget farlig med både driblinger, skud og afleveringer. Han har et fænomenalt overblik. Ligesom alle andre unge spillere manglede han stabilitet, men hvis han udvikler sig efter planen, så bliver han blandt de bedste offensive midtbanespillere i verden.

Når det så er sagt, så er jeg enig i, at prisen er alt for høj. Specielt fordi jeg har svært ved at se en plads til ham i Real Madrid. Det ville i så fald være som reserve på kanterne. Men han er en spændende spiller at følge i fremtiden og hvis han forsætter sin udvikling i United, så kunne han være interessant om et år eller to.
Sidste redigering: 12 år 4 dage siden ved RasmusKring.

12 år 4 dage siden #197 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

RasmusKring skrev:

Januzaj viste i høj grad noget ud over det sædvanlige i sidste sæson, også selvom man ikke tager hans alder i betragning. Han havde en håndfuld kampe i sidste sæson, hvor han var meget farlig med både driblinger, skud og afleveringer. Han har et fænomenalt overblik. Ligesom alle andre unge spillere manglede han stabilitet

Jeg er enig, men der var simpelthen så langt imellem de gode ting. Jesé, som godt nok er to år ældre, spillede meget mere stabilt.

Det ville være hovedløst, at kaste 300 millioner efter Januzaj. Det kan da kun være fordi, at kilden er engelsk, at de kan fremtænke noget så dumt - det er dummere end Benzema og Griezman-historien :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
12 år 3 dage siden #198 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 3 dage siden #199 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XIX

r-mb-q skrev: Juve foran i kampen om iturbe

Sami har åbenbart fået lov til at rejse???

jeg har det fint, med begge ting.
Jeg vil for det første langt hellere have Griezmann, end Iturbe. Måske fordi jeg kender mere til ham, men som jeg forstår det, så har han vist et højere niveau. Jeg tror også at statesikken siger at Griezmann score flere mål og laver flere assist.
At Khedria forlader klubben, har jeg det også fint med. Som jeg har skrevet flere gange, så mener jeg hverken at han har dynamiken, eller den teknik, som kunne opveje hans manglene fart, til at spille på en tremandsmidtbane. Sidste år viste også at det ikke er nødvendigt med meget defensive midtbanespillere, så længe midtbanespillerne er løbevillige og bakker op om hinanden.
Erstatning kunne være Kroos, Verratti eller Ramires. Håber ikke sidst nævnte men han er en af Ancelottis ynglinge.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 3 dage siden #200 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

r-mb-q skrev: Sami har åbenbart fået lov til at rejse???

Det skal siges, at det er samme medie som konsekvent meldte både Bale og Ronaldo tæt på United sidste sommer. Jeg tror ikke på det.

12 år 3 dage siden #201 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Efter endnu en batalje fra Pepe, må man konkludere at manden simpelthen ikke er blevet klogere eller mere moden.
Det vil unægteligt ske at han i den hvide trøje igen skal opføre sig som et imbecilt fjols, så hvorfor ikke slå til nu, før det er for sent, og sende ham til Man City? Hvis de altså stadig er interesserede...

Inigo Martinez står klar i kulissen.

En ting er sikkert; Det hedder Varane og Ramos fremover.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

12 år 3 dage siden #202 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Elkrimi skrev: Efter endnu en batalje fra Pepe, må man konkludere at manden simpelthen ikke er blevet klogere eller mere moden.
Det vil unægteligt ske at han i den hvide trøje igen skal opføre sig som et imbecilt fjols, så hvorfor ikke slå til nu, før det er for sent, og sende ham til Man City? Hvis de altså stadig er interesserede...

It takes one to spot one. Stop idiotien. Tak.

Pepe skal selvfølgelig ingen steder og slet ikke på baggrund af din smålige argumention. Den eneste grund til at sælge Pepe, er hvis en klub kommer og betaler overpris for ham. Alt andet er usagligt. Især med tanke på, at han lige har spillet sin vel nok hidtil bedste sæson for klubben.

I øvrigt: Mehdi Benatia > Iñigo Martínez.
Sidste redigering: 12 år 3 dage siden ved El_Juan.

12 år 3 dage siden #203 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev:

Elkrimi skrev: Efter endnu en batalje fra Pepe, må man konkludere at manden simpelthen ikke er blevet klogere eller mere moden.

It takes one to spot one. Stop idiotien. Tak.

Enig med El_Juan! Hvorfor skulle Varane lige pludselig være foran Pepe bagefter han laver lidt fjolleri på landsholdet? Jeg tror de får lov til, ligesom sidste sæson, at kæmpe om den startplads uden nogen foretrukne (af Pepe og Varane, Ramos er selvskrevet). Hvis du sælger Pepe hvem pokker skulle kunne tage hans plads? Du siger Martinez, men han har ikke samme klasse som Pepe har!! Vi må bare håbe at der kan komme lidt mere balance med spilletiden til de to konkurrenter, ellers ender det med at varane smutter :/

12 år 3 dage siden #204 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er enig med Elkrimi. Hvorfor skal vi vente til den næste betalje? Vi har Varane klar. Sælg Pepe til en fin pris og få fat i en tredjeforsvar.

Leveret af Kunena Forum