Rygtebørsen XIX

12 år 3 dage siden #205 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
On repeat:

Pepe skal selvfølgelig ingen steder og slet ikke på baggrund af den smålige argumention. Den eneste grund til at sælge Pepe, er hvis en klub kommer og betaler overpris for ham. Alt andet er usagligt. Især med tanke på, at han lige har spillet sin vel nok hidtil bedste sæson for klubben.

Hold det evige dømmen og fingerpegen for jer selv. Det er simpelthen usmageligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 dage siden #206 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Lars1991 skrev: Jeg er enig med Elkrimi. Hvorfor skal vi vente til den næste betalje? Vi har Varane klar. Sælg Pepe til en fin pris og få fat i en tredjeforsvar.

Var det Raúl7=kongen, som fremhævede en fin statistik, som fortalte om tre røde kort i løbet af omkring 15.000 spilleminutter i La Liga til Pepe? Den kan Sergio Ramos med garanti stikke, så med jeres argumentation, er det jo ham, som skal have fem tæer i røven.

Pepe har med få undtagelser været ekstremt stærkt spillende og selvfølgelig skal han da blive. I øvrigt ved ingen af os, hvor stærkt Varanes knæ er. For nylig var der en artikel i spansk presse, som påstod at Real Madrids sportslige ledelse frygtede, at franskmanden aldrig ville komme helt op i verdensklasse igen, fordi hans knæ ville komme til at volde problemer.

Derfor kan det sagtens være en tanke at beholde de tre centerforsvarer (+ polivalente Nacho) og så hente Iñigo Martinez til en lang, lang sæson, hvor der er seks titler på spil!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 3 dage siden #207 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XIX
Man City er klar til at betale 30 mill euro for Pepe, så selvom han har været stærk for os i år, så har han altså en stor skrue løs. Jeg har været klar til at sælge Pepe siden hans sindsyge udfald mod Javi Casquero fra Getafe.
De 30 mill vi ville få ind ville også dække Iñigo Martínez, som har en frikøbsklausul på netop det beløb, og vi kan sikkert få prisen lidt ned.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 3 dage siden ved baggins.

12 år 3 dage siden #208 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev:

Elkrimi skrev: Efter endnu en batalje fra Pepe, må man konkludere at manden simpelthen ikke er blevet klogere eller mere moden.
Det vil unægteligt ske at han i den hvide trøje igen skal opføre sig som et imbecilt fjols, så hvorfor ikke slå til nu, før det er for sent, og sende ham til Man City? Hvis de altså stadig er interesserede...

Inigo Martinez står klar i kulissen.

En ting er sikkert; Det hedder Varane og Ramos fremover.

It takes one to spot one. Stop idiotien. Tak.

Pepe skal selvfølgelig ingen steder og slet ikke på baggrund af din smålige argumention. Den eneste grund til at sælge Pepe, er hvis en klub kommer og betaler overpris for ham. Alt andet er usagligt. Især med tanke på, at han lige har spillet sin vel nok hidtil bedste sæson for klubben.

Og hvad så hvis han har spillet sin bedste sæson, når vi har Varane i truppen som har vist samme høje niveau og en Martinez i kulissen som har al den kvalitet der skal til for at være 3. valg. Hans pris samt det faktum at han kender ligaen gør ham til en bedre kandidat end Benatia.

Pepe er 31, hans hurtighed og styrke vil begynde at aftage over de kommende sæsoner (hans forcer!), sandsynligheden for at hans hjerneblødninger vil koste er høj og det faktum at hans markedspris aldrig har været højere, taler for et skifte.

En ting er at Ramos går for hårdt ind i en tackling, noget andet er at man søger manden efter duellen er afviklet, som Pepe har gjort alt for mange gange (Casquero, Messi og Muller m.fl.) og det er decideret pinligt. Man skal huske på at han ikke længere er en af de yngre i truppen, men har høj status og anses som en af lederne.

Strategisk er tidspunktet for et salg godt.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

12 år 2 dage siden #209 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Angående Benzema. Jeg vil gerne forsøge med en ny indgangsvinkel:

Ord som hater og fanboy bliver ofte slynget afsted mod folk, der har den modsatte holdning til en spiller end en selv. Personligt er jeg ikke stor fan af Benzema, men jeg synes han gør det 'godt nok'. Det er svært at finde en bedre erstatning, men der er nogle derude. Spillere som kan både assistere og deltage lige så meget i det opbyggende spil og som samtidig scorer på størstedelen af de 100 % chancer som Benzema brænder.

Kan I huske hvordan Benzema var i Lyon? Han var ikke den mand, som vi kender i dag. Han assisterede ikke en stjernewing. Han var faktisk en goal getter og et angrebstalent næsten som en klassisk 9'er. Dog ikke helt.

Hver gang der kommer et argument op som at El Kun er der ikke brug for, fordi vi ikke skal bruge en målsluger (Samme argument som vi hører med Suarez), så tænker jeg at folk har virkelig dårlig hukommelse. Så sig mig, er det mig der husker forkert? Var Benzema den store assister i Lyon før sin Real Madrid tid?

Så er spørgsmålet bare hvorfor skulle man tage chancen med en ny spiller og tage risiko og omstille ham, når det allerede fungerer perfekt med Benz? :)

Især taget i betragtning af at Benz blev hentet som ung og derfor nok havde lettere ved at omstille sig, hvorimod en spiller som Suarez højst sandsynlig gerne vil fortsætte med at være stjernen nu hvor han var det i Premier League.

12 år 2 dage siden #210 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Det er et godt argument, og det er også årsagen til at jeg tror at Benzema bliver i truppen og ingen erstatning for ham bliver købt.

Bare husk på at Real Madrid har altid, altid, altid forsøgt at finde 'opgraderinger' til samtlige pladser i truppen ved hver given lejlighed. Det kunne godt tænkes at Benzema bliver skiftet ud af denne årsag i år eller næste år.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 2 dage siden #211 af Elkrimi

12 år 2 dage siden #212 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Elkrimi skrev: Bliver Griezmann den nye Morata?

www.managingmadrid.com/2014/6/15/5812608...n-real-madrid-rumors

Ja, den er allerede sikker.........han er jo ven med Benzema på de sociale medier ;-)

Og lad os så lige nappe Iñigo-drengen også.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi, Dios

12 år 2 dage siden #213 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX

Han bliver forhåbentlig købt, men ikke som erstatning for Morata. Han er klart bedst på kanten, altså Griezmann.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 2 dage siden #214 af Elkrimi

Dios skrev:

Han bliver forhåbentlig købt, men ikke som erstatning for Morata. Han er klart bedst på kanten, altså Griezmann.

Ja, han er udpræget kantspiller dog med stor træfsikkerhed foran kassen. Jeg tror det har større prioritet hos trænerteamet at få en spiller ind i forreste kæde, der er ung og sulten, end en klassisk 9'er der måske mangler lidt rent teknisk (som mange af de klassiske 9'ere). Men lad os se.

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 dage siden #215 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XIX
Noen som fikk med seg Memphis Depay's minutter mot Australia? Snudde hele kampen i favør Nederland, og er et særdeles spennende talent. Sterk, meget rask, utrolig flink til å utfordre og i tillegg en god skytter, kunne vært en super backup for Bale/Cristiano om ikke Griezmann kommer. Dog urealistisk, med tanke på at han bare har en super sesong i Holland så langt, og utenfor manges søkelys med mindre han da tar en Özil og virkelig slår gjennom i VM.

12 år 2 dage siden #216 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

andersokis skrev: Noen som fikk med seg Memphis Depay's minutter mot Australia? Snudde hele kampen i favør Nederland, og er et særdeles spennende talent. Sterk, meget rask, utrolig flink til å utfordre og i tillegg en god skytter, kunne vært en super backup for Bale/Cristiano om ikke Griezmann kommer. Dog urealistisk, med tanke på at han bare har en super sesong i Holland så langt, og utenfor manges søkelys med mindre han da tar en Özil og virkelig slår gjennom i VM.

Depay gjorde det fint, men som jeg ser det, så er han ikke en typisk angriber. Mere offensivsspiller/wing.

Origi fra Belgien og Lille virker mere interessant. Jeg synes han gjorde det et lige så fint indhop, hvis ikke bedre, i Belgiens kamp mod Algeriet. Han var i hvert fald bedre end Lukaku i den kamp. Origi er ligeledes en, som MARCA tidligere har nævnt som et potentielt emne (www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...-xix?start=168#50945):

El_Juan skrev: Real Madrid er på jagt efter en afløser for Álvaro Morata. De er angiveligt ude efter en tilsvarende ung spiller. MARCA mener at vide, at Antoine Griezmann (Real Sociedad) er førsteprioriteten. Den næste på listen er Juan Iturbe (Hellas Verona). Herefter følger Domenico Berardi (Sassuolo/Juventus), Alexandre Lacazette (Lyon), Mattia Destro (AS Roma), Divock Origi (Lille) og Pierre-Michel Lasogga (Hertha Berlin).

Læs hele historien her: Fishing for another 'Morata' og her: Cásting de 'Moratas' .

Af disse - udover Origi - vil jeg mene, at især Griezmann, Iturbe og Lasogga virker mere interessante end Depay. Det vil jeg egentlig også mene, at Berardi, Lacazette og Destro er.

Leveret af Kunena Forum