Rygtebørsen XIX

12 år 1 dag siden #217 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX

Elkrimi skrev:

Dios skrev:

Elkrimi skrev: Bliver Griezmann den nye Morata?

www.managingmadrid.com/2014/6/15/5812608...n-real-madrid-rumors

Han bliver forhåbentlig købt, men ikke som erstatning for Morata. Han er klart bedst på kanten, altså Griezmann.

Ja, han er udpræget kantspiller dog med stor træfsikkerhed foran kassen. Jeg tror det har større prioritet hos trænerteamet at få en spiller ind i forreste kæde, der er ung og sulten, end en klassisk 9'er der måske mangler lidt rent teknisk (som mange af de klassiske 9'ere). Men lad os se.

Meningen var nu også, at mit indlæg skulle fremlægges som et klart ønske fra min side af :) Ift. rygterne, så tror jeg også ledelsen kigger mere på alsidige offensive spillere, som kan dække alle 3 pladser fremfor en decideret 9'er eller target-man. Det lader til man er fint tilfreds med Benzema, og taget udfra de minutter Morata fik denne sæson, så har man vel heller ikke brug for en direkte erstatning for Morata, da Jesé eller et mulig indkøb af en fløj ville kunne overtage når Benzema har brug for et hvil.
Jeg håber dog vi køber en erstatning for Morata, men at vi samtidig køber Griezmann, eller en anden af den kaliber til bredden på kanten, så vi ikke kun har Jesé og tildels Di María.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 1 dag siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• ChrisRM12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #218 af ChrisRM12
Besvaret af ChrisRM12 på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev:

Elkrimi skrev:

Dios skrev:

Elkrimi skrev: Bliver Griezmann den nye Morata?

www.managingmadrid.com/2014/6/15/5812608...n-real-madrid-rumors

Han bliver forhåbentlig købt, men ikke som erstatning for Morata. Han er klart bedst på kanten, altså Griezmann.

Ja, han er udpræget kantspiller dog med stor træfsikkerhed foran kassen. Jeg tror det har større prioritet hos trænerteamet at få en spiller ind i forreste kæde, der er ung og sulten, end en klassisk 9'er der måske mangler lidt rent teknisk (som mange af de klassiske 9'ere). Men lad os se.

Meningen var nu også, at mit indlæg skulle fremlægges som et klart ønske fra min side af :) Ift. rygterne, så tror jeg også ledelsen kigger mere på alsidige offensive spillere, som kan dække alle 3 pladser fremfor en decideret 9'er eller target-man. Det lader til man er fint tilfreds med Benzema, og taget udfra de minutter Morata fik denne sæson, så har man vel heller ikke brug for en direkte erstatning for Morata, da Jesé eller et mulig indkøb af en fløj ville kunne overtage når Benzema har brug for et hvil.
Jeg håber dog vi køber en erstatning for Morata, men at vi samtidig køber Griezmann, eller en anden af den kaliber til bredden på kanten, så vi ikke kun har Jesé og tildels Di María.

Hmm… vi har vel brug for en ægte angriber, hvis Morata smutter og Benzen skal have en "sparingspartner". Griezmann er ikke en decideret angriber, idet at han sjældent spiller som forreste spiller. Griezmann er bedst på venstrefløj, hvis jeg ikke husker forkert, og der har vi Jesé og Ronaldo. Når disse begge er skadesfrie, så vil en Griezmann være i overskud?

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #219 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Rygtebørsen XIX
Suarez nævnes i Barca sammenhæng. Det ville simpelthen ikke være til at holde ud, at se ham i en barcatrøje.

12 år 1 dag siden #220 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

Redondo skrev: Suarez nævnes i Barca sammenhæng. Det ville simpelthen ikke være til at holde ud, at se ham i en barcatrøje.

Hvis det er Mundo Deportivo, som du henviser til, så er der også en god nyhed: Hans frikøbsklausul er overraskende lav, hvis Barcelona eller Real Madrid skulle henvende sig.

Han koster omkring 1½ Illarramendi eller én Kaka. Det er billigt!*

*Altså for os. Barca er fååked. ;-)
Sidste redigering: 12 år 1 dag siden ved BBB.

• PMO
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #221 af PMO
Besvaret af PMO på emne Rygtebørsen XIX

Redondo skrev: Suarez nævnes i Barca sammenhæng. Det ville simpelthen ikke være til at holde ud, at se ham i en barcatrøje.

Nu ved jeg ikke hvor troværdig Indkast.dk er, men ifølge indkast.dk/index.php?nyhed=118664, så fører Barcelona kapløbet om Suarez.
Hvis Suarez er 1. prioritet i Real Madrid, så vil det være hårdt at se ham smutte til Barcelona, især med tanken om at Neymar glippede for Real Madrid i sidste sæson.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #222 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Rygtebørsen XIX

Hvis det er Mundo Deportivo, som du henviser til, så er der også en god nyhed: Hans frikøbsklausul er overraskende lav, hvis Barcelona eller Real Madrid skulle henvende sig.

Han koster omkring 1½ Illarramendi eller én Kaka. Det er billigt!*

*Altså for os. Barca er fååked. ;-)

Det er bold.dk som skriver det. Men ja, Barca er nok lidt mere presset af den pris end vi er.

PMO skrev:

Nu ved jeg ikke hvor troværdig Indkast.dk er, men ifølge indkast.dk/index.php?nyhed=118664, så fører Barcelona kapløbet om Suarez.
Hvis Suarez er 1. prioritet i Real Madrid, så vil det være hårdt at se ham smutte til Barcelona, især med tanken om at Neymar glippede for Real Madrid i sidste sæson.

Han har selv sagt at han gerne vil til Real.
Man kan sige at det egentlig ikke var så slemt at vi missede Neymar, da det har vist sig at Bale har gjort det bedre (so far). Jeg kan virkelig godt lide Suarez, så jeg kan ikke overskue at skulle til at hade ham, hvilket jeg ser bliver en ret nem ting hvis han kaster sig rundt med den rød/blå trøje på :) Det er selvfæølgelig noget andet hvis han gør det i kongetrøjen :)

12 år 1 dag siden #223 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XIX
jeg tror Suarez ville få det svært i barca, da er et for stort ego. I Madrid ville der mere plads til det. Zlatan er et godt eksempel på et ego, som barca ikke kan håndtere.
Det samme gælder Neymar, jeg tror han ville spille bedre for os, end han gør for barca, da vi spiller lidt mere fodbold ala Brasilien og for landsholdet er Neymar det sgu meget godt.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• SFrandsen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #224 af SFrandsen
Besvaret af SFrandsen på emne Rygtebørsen XIX
Hvis vi sælger Morata skal vi have en angriber. En rigtig angriber. Vi kan ikke klare os med CR7, Jese eller Greizmann som back-up. Vi skal kæmpe med om 6 titler, og kommer til at spille endnu flere kampe denne sæson. Vi skal have en angriber som kan udfordre Benzema, og spare med Benzema. En angriber vi kan stole på, hvis Benzema har en dårlig periode, bliver skadet og én der kan spille de kampe, hvor Benzema bliver sparet - eks. Copa del Rey.

Det behøver ikke være fra øverste hylde (Suarez, Cavani eller Falcao), men hylden lige under. En angriber som kan acceptere at han skal være udfordre til Benzema. Eks.
Lukaku, Rodrigo, Mandzukic eller Jackson Martinez

• Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #225 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XIX
Morata skal ikke sælges. Det er vanvid. Han har alle de kompetencer som komplementerer Benzema perfekt. Høj klassisk 9'er og targetman der kan holde på bolden. Vi kender hans talent så lad ham nu lige få lov at udfolde det. Han skal nok blive bedre med tiden. Det eneste der manglede sidste sæson var selvtillid og skarphed i afslutningerne, noget han ikke har manglet på U-landsholdene eller Castilla. Isco skal jo heller ikke sælges fordi han havde en middelmådig første sæson.. Altså ideen med talenter er at man har dem for fremtiden, ikke at de skal præstere på niveau med etablerede stjerner eller ud af døren.
Sidste redigering: 12 år 1 dag siden ved AvatarEyes.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #226 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har meget længe været fortaler for, at vi skulle hente Suarez til Real Madrid. Han er en klasseangriber og kunne give holdet noget skarphed oppe foran, som Benzema kun har i perioder. Når jeg nu er så stor fan af ham, så skulle man tro, at jeg er skuffet over at høre, at Barcelona er ved at købe ham, men nej, det er jeg ikke, og det hænger udelukkende sammen med prisen.

Som jeg har forstået det, så koster han et sted imellem 500 og 600 mio kr. (65-80 mio €) og det er alt for mange penge for en spiller, der er 27 år. Ronaldo og Bale blev begge købt i en alder af 24, hvis man køber Suarez nu, så er man (sammenlignet med Ronaldo og Bale) gået glip af tre sæsoner i den bedste del af hans karriere. Det giver indkøbet en betydeligt lavere værdi og derfor også en lavere pris. Når man tager hans alder i betragtning, så er den pris for høj, i mine øjne, også selvom jeg er kæmpe fan af Suarez.

Så lad bare Barcelona købe ham til den høje pris. Det betyder formentlig også, at de sælger Alexis Sanchez billigt og samtidig ikke har så mange penge til at forstærke deres forsvar. Det ville alt i alt være en virkelig dårlig transfer af Barcelona, selvom Suarez er en klassespiller.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #227 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

AvatarEyes skrev: Morata skal ikke sælges. Det er vanvid. Han har alle de kompetencer som komplementerer Benzema perfekt. Høj klassisk 9'er og targetman der kan holde på bolden. Vi kender hans talent så lad ham nu lige få lov at udfolde det. Han skal nok blive bedre med tiden. Det eneste der manglede sidste sæson var selvtillid og skarphed i afslutningerne, noget han ikke har manglet på U-landsholdene eller Castilla. Isco skal jo heller ikke sælges fordi han havde en middelmådig første sæson.. Altså ideen med talenter er at man har dem for fremtiden, ikke at de skal præstere på niveau med etablerede stjerner eller ud af døren.

Morata var en glimrende angriber for Castilla og spanien u-hold, men det var tydeligt i sidste sæson, at han ikke havde niveau til Real Madrids førstehold. Hans boldomgang er for langsom og han var mildest talt uskarp i sine afslutninger. Modsat Isco, så bidrog han aldrig betydeligt til holdets succes i sidste sæson.

Han kan måske med tiden udvikle sig til den gode spiller, som du snakker om, men han er det ikke endnu. Men det er netop også derfor, at klubben arbejder hårdt for at sælge ham med en tilbagekøbsklausul.

12 år 1 dag siden #228 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Ham Alexis Sanchez der....; Kunne han ikke være en dejlig kontroversiel Real Madrid-transfer?;)

Vi kunne godt bruge en dygtig og angribende wing til højrekanten, og han må være godt træt af behandlingen i Barcelona, hvor man hele tiden presser ham ud mod bænken, og ikke giver ham de rigtige betingelser på banen.

Han er jo langt bedre for Chile, når han rent faktisk får lov til at udfolde sig en smule.

Hvis Barcelona virkelig har tænkt sig at købe endnu en fejlcastet angriber, så må Alexis da være frisk på at prøve noget nyt.

Jeg kan i hvert fald godt se idéen;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Jaken, RasmusKring, andreashn

Leveret af Kunena Forum