Rygtebørsen XIX
@M_linding.
Jeg har tidligere nævnt ham, og jeg er godt nok også varm på tanken. Jeg tror dog desværre aldrig nogensinde det kunne blive aktuelt, men hold nu op hvor er han vild!
Ronaldo, Bale, Sanshez og Jesé ville være direkte ondt, og faktisk utrolig synd for modstanderne verden over. Det ville heller ikke gøre mig noget, hvis vi snuppede ham for snuden af Juve, så slipper jeg for at høre på de mange tosser jeg kender, som er Juve fans :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
M_linding skrev: Ham Alexis Sanchez der....; Kunne han ikke være en dejlig kontroversiel Real Madrid-transfer?;)
Vi kunne godt bruge en dygtig og angribende wing til højrekanten, og han må være godt træt af behandlingen i Barcelona, hvor man hele tiden presser ham ud mod bænken, og ikke giver ham de rigtige betingelser på banen.
Han er jo langt bedre for Chile, når han rent faktisk får lov til at udfolde sig en smule.
Hvis Barcelona virkelig har tænkt sig at købe endnu en fejlcastet angriber, så må Alexis da være frisk på at prøve noget nyt.
Jeg kan i hvert fald godt se idéen;)
Han ville faktisk være tæt på den optimale forstærkning til angrebet, hvis man tager prisen i betragtning. Han er jo uhyggelig god for Chile, hvor han har lov til at drible!
- Redondo
- Gæst
-
Morata bliver ikke bedre, i hvert fald ikke i Madrid. Afsted med ham med eller uden tilbagekøbsklausul.
- RasmusKring
- Gæst
-
Redondo skrev: Alexis synes jeg også lyder som et spændende bud. I mine øjne har Barca ødelagt ham lidt. Ikke sagt han er dårlig, men jeg kunne bedre lide ham for Udinese. Han skal bare videre om det så er til os eller en anden klub.
Morata bliver ikke bedre, i hvert fald ikke i Madrid. Afsted med ham med eller uden tilbagekøbsklausul.
Har du set Chile to første kampe til VM? Sanchez bliver måske lidt tilbage af Barcelonas spillestil, men han har ikke mistet noget. Han skal bare slippes fri.
- ChrisRM12
- Gæst
-
- RasmusKring
- Gæst
-
ChrisRM12 skrev: Vi skal IKKE have Sanchez. Vi skal sende Morara væk og have en decideret angriber. Mandzukic og nogle af de andre bud, der er kommet op, er meget bedre at gå efter. Mandzukic ryger næsten 100% afsted til en anden klub! og det bør man lukrere på i Madrid.
Alexis Sanchez kan uden problemer spille angriber. Derudover er det jo bare en bonus, at han også spille på kanten.
I mine øjne er Alexis en meget bedre angriber end Mandzukic. Mandzukic er uden tvivl bedre med hovedet, men så er Alexis til gengæld bedre i samtlige andre aspekter af at være angriber. Han er hurtigere, sparker bedre, har bedre teknik og besidder nogle individuelle færdigheder, som Mandzukic kun kan drømme om.
1. han spiller for Barcelona, og selvom spillere har skiftet dikrete mellem de to klubber før, så sker det sjældent
2. Hvis han skifter, så vil han sandsynligvis lede efter fastspilletid, og vi er ret godt besat i forhold til andre klubber, som er interreseret.
Griezmann er et langt mere realistisk.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- ChrisRM12
- Gæst
-
RasmusKring skrev:
ChrisRM12 skrev: Vi skal IKKE have Sanchez. Vi skal sende Morara væk og have en decideret angriber. Mandzukic og nogle af de andre bud, der er kommet op, er meget bedre at gå efter. Mandzukic ryger næsten 100% afsted til en anden klub! og det bør man lukrere på i Madrid.
Alexis Sanchez kan uden problemer spille angriber. Derudover er det jo bare en bonus, at han også spille på kanten.
I mine øjne er Alexis en meget bedre angriber end Mandzukic. Mandzukic er uden tvivl bedre med hovedet, men så er Alexis til gengæld bedre i samtlige andre aspekter af at være angriber. Han er hurtigere, sparker bedre, har bedre teknik og besidder nogle individuelle færdigheder, som Mandzukic kun kan drømme om.
Hmm... Jeg er til dels enig. Sanchez er en rigtig god offensivspiller, men jeg hæfter mig dog også ved, at han spiller for Barca nu ;) mandzukic har jeg også selv været skeptisk overfor, da han tit har manglet facetter i flere dele af hans spil. Men min pointe var, at man bør finde en angriber som Benzema, som altid ligger øverst på banen... Der er blevet nævnt rigtig mange - både talenter (lukaku) og erfarne (Falcao, Mandzukic osv.). Kanterne har vi styr på, men en angriber, der kan udnytte nogle af de 100%-chancer, som man måske kan klandre Benzen for at spilde, er vel det vi mangler - især hvis vi mister Morata, og især når vi spiller om 6 titler.
Det skal dog også lige siges, at jeg er fortaler for Benzen - trods kritikken.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mm: Casillas, Lopez, Jesus
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Pepe, Varane, I. Martinez
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Alonso, Illarramendi
Hcm: Modric, Khedira
Vcm: Kroos, Isco
Hw: Bale, Jese
Vw: Ronaldo, Griezmann
Ang: Suarez/Falcao, Benzema
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- SFrandsen
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han stod foran frit at kunne vælge klub og høste en gigantkontrakt og så laver han en handling, som gør at ingen klubber kan forsvare at sende 90 millioner € i Liverpools retning for at hente ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.