Rygtebørsen XIX
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Pepe, Varane, I. Martinez
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Alonso, Illarramendi
Hcm: Modric, Khedira
Vcm: Kroos, Isco
Hw: Bale, Jese
Vw: Ronaldo, Griezmann
Ang:
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SFrandsen skrev: Håber aldrig nogensinde Suarez trækker i vores smukke trøje. Han skal ikke repræsentere Real Madrid når han bider - han lærer tilsyneladende aldrig. Det er 3. Gang. Uacceptabelt.
4 gang!!!!
- ChrisRM12
- Gæst
-
asp3200 skrev:
SFrandsen skrev: Håber aldrig nogensinde Suarez trækker i vores smukke trøje. Han skal ikke repræsentere Real Madrid når han bider - han lærer tilsyneladende aldrig. Det er 3. Gang. Uacceptabelt.
4 gang!!!!
skulle lige til at skrive det…. nok har vi kontroversielle spillere, men en så usympatisk og gennemført idiotisk person skal godt nok bare blive i Liverpool. Falcao! Kom hid!
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Marca
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men det er nok værre at sætte sine egne tænder i en modspiller end det er at slå dem ud på en modspiller......
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- ChrisRM12
- Gæst
-
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev: Hvis jeg har forstået korrekt, så er en transfer helt udelukket, da karantænen betyder han ikke må være involveret i noget fodboldrelateret de næste 4 mdr. deriblandt træne med sin klub eller for den sags skyld skifte klub - nogen der kan bekræfte dette?
Flere internetmedier har meddelt, at han godt må skifte klub.
1) vi har en fantastisk angriber i Benzema. en Backup er det eneste vi behøver.
2) Han er absurd til grin med sit kannibal'shit, -på den onde klinge.
3) Han vil smadre harmonien i truppen med sit ego, der alt andet lige er noget nærmere Ronaldos end Bales. Og det ville ikke kunne fungere.
Det var sæsonens bedste "transfer" i mine øjne. "Ingen Suarez" istedet for "Suarez"!
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er egentligt i tvivl om Benzema, men en må have et udsyn og anerkende at græsset for mestendels altid er grønnere på den anden side. Selvom Benzema ikke ligefrem stråler i glans, så er det tvivlsom om Suarez vil kunne gøre det bedre i Benzemas sted.
Cesc var fx en stjerne i Arsenal, og efter ankomsten til ”Mæsk-kæ-ån-klob”-klubben(sorry at jeg stjæler udtrykket fra en anden bruger, men den er forbandet godt) blev hans stjerneglans nærmest rustet da han var omgivet af andre stjerner, hvor han derimod i Arsenal nærmest var den eneste. Min teori er at hvis Suarez kommer og Benzema går til Arsenal, kommer vi måske også frem til at Suarez er ordinært(som Benzema nu) hvorimod Benzemas talent vil være mere indlysende i en klub som arsenal hvor han vil være den eneste stjerne udover måske en tysk-tyrker med udstikkende øjne.
Derfor synes jeg at selvom Benzema måske ikke ligefrem stråler, så ved vi i det mindste hvad vi kan forvente fra ham.
Snakken om at Suarez ikke kommer til at klare sig fordi vi har i forvejen har andre ego’er giver jeg ikke en potter pis for, da alle fodboldspillere først og fremmest er holdspiller. – Det er usandsynligt at Suarez og Ronaldo kommer til at ryge i totterne på hinanden eller Messi-Neymar af en grund man finder i skolegården.
Mht. Suarezs ry over at bide andre spillere, er pinligt nok i sig selv for ikke at hente ham, er selv undertegnet i tvivl. Man vil uden tvivl lufte en eller to øjenbryn over at bide en solbrun italiener, men det er svært at reflektere om brutale albueslag, skalle etc. er mindre skammelige? – Jeg mener derfor at et køb af Suarez, på trods af at han tilsyneladende kommer til at bide igen, kan forsvares MEN så skal man være bevidst om at det er sandsynligt for at han kan havne i en pinlig situation igen og dermed pådrage sig en lang karantæne. - Om vi skal tage risikoen tvivler jeg, men er heller ikke afvisende.
Det allerbedste der kan ske er nok at Suarez bliver i Liverpool uden at forstærke Barcelona. Skulle det ske at han havner i Barcelona hvis Real ikke blander sig, så synes jeg vi bør gøre en indsat for at sikre ham uden at sælge Benzema.
Det er bide-faktoren og dermed en potentiel lang karantæne samt det faktum at han kommer til at forstærke Barca hvis de signerer ham der bekymrer undertegnet mest. – Så hvis jeg kan få en garanti over at han bliver i Liverpool, så er det nok det bedste der kan ske.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Redondo
- Gæst
-
Det irriterer mig lidt. Mest af alt fordi jeg (som jeg nok har sagt en del gange før) synes Benzema er alt for svingende til tider, hvorfor en spiller som Falcao kunne være spændende at se i den hvide trøje.