Rygtebørsen XIX
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev: Ifølge Goal.com som skulle ROnaldo have bedt klubben om ikke at købe Falcao. Hvad siger folk til det?
Det irriterer mig lidt. Mest af alt fordi jeg (som jeg nok har sagt en del gange før) synes Benzema er alt for svingende til tider, hvorfor en spiller som Falcao kunne være spændende at se i den hvide trøje.
Goal.com siger, at du skal sætte penge ind på min konto.....og du må hellere tro på dem.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Goal.com siger, at du skal sætte penge ind på min konto.....og du må hellere tro på dem.
Nu hedder det jo rygtebørsen, jeg antog derfor at det var normalt at diskutere div. rygter.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Redondo skrev:
Nu hedder det jo rygtebørsen, jeg antog derfor at det var normalt at diskutere div. rygter.
Umiddelbart, så har jeg et billede af, Ronaldo og Falcao er venner, eller i hvert fald gode bekendte. Ronaldo viste hans støtte op til flere gange, da Falcao blev skadet i sidste sæson, derudover har Falcao rost Ronaldo op til flere gange, og Ronaldo nominerede Falcao til Balon D'or ceremonien. Derudover har de lige lavet reklame sammen for Samsung, og skrevet om hinanden på hver deres Facebook profiler. Og når ja, så er der op til flere tilfælde, hvor de har set tennis sammen i Madrid, med deres kærester.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Redondo
- Gæst
-
Synes også det lød lidt underligt, og håber det bare er en del af de daglige rygter som i morgen er skudt ned igen.Real Madrid skrev:
Redondo skrev:
Umiddelbart, så har jeg et billede af, Ronaldo og Falcao er venner, eller i hvert fald gode bekendte. Ronaldo viste hans støtte op til flere gange, da Falcao blev skadet i sidste sæson, derudover har Falcao rost Ronaldo op til flere gange, og Ronaldo nominerede Falcao til Balon D'or ceremonien. Derudover har de lige lavet reklame sammen for Samsung, og skrevet om hinanden på hver deres Facebook profiler. Og når ja, så er der op til flere tilfælde, hvor de har set tennis sammen i Madrid, med deres kærester.
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Real Madrid skrev:
Det er også det indtryk jeg har af de to, de taler tit positivt om hinanden i pressen og ses også privat.
Redondo skrev:
Når du læser det fra Goal, skal du også bide mærke i hvad deres kilder er. - Marca og AS er Madrid-aviser og som regel positive over Real Madrid i modsætning til Sport som er Barcelona-avis og stinker af antimadridismo på en måde du næppe finder tilsvarende antibarcelonismo i de 2 nævnte Madrid-aviser.
Kilden fra Goal er fra "Sport", og dermed ville jeg komme videre.
Dertil kommer også at det er idiotisk at tro at Ronaldo skulle have en attitude som en pestbefængt rotte og kræve at Falcao ikek skulle komme. Hans værdighed ville simpelthen ryge ned på gulvet hos Florentino Perez, Ancelotti etc etc. - Real Madrid er ikke børnehave, og Ronaldo(og stor set også andre spiller) er begavet nok til ikke at give ultimatummer mht. veto over visse spiller. - Self vil Falcao og Ronaldo komme godt ud af det, og self har Ronaldo ikke en skid at sige om hvem Real ikke må hente.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Og det er jo sådan set logisk nok. Det afspejler meget godt fankulturen i Real Madrid... Det er faktisk det modsatte af hvad jeg oplever hos dem af mine venner der fans af engelske klubber. De er ude af stand til at sige noget negativt om deres hold/spillere - selv når det eks. gælder Suarez-skandalerne...:)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Kasillas skrev:
Redondo skrev:
Når du læser det fra Goal, skal du også bide mærke i hvad deres kilder er. - Marca og AS er Madrid-aviser og som regel positive over Real Madrid i modsætning til Sport som er Barcelona-avis og stinker af antimadridismo på en måde du næppe finder tilsvarende antibarcelonismo i de 2 nævnte Madrid-aviser.
Kilden fra Goal er fra "Sport", og dermed ville jeg komme videre.
Dertil kommer også at det er idiotisk at tro at Ronaldo skulle have en attitude som en pestbefængt rotte og kræve at Falcao ikek skulle komme. Hans værdighed ville simpelthen ryge ned på gulvet hos Florentino Perez, Ancelotti etc etc. - Real Madrid er ikke børnehave, og Ronaldo(og stor set også andre spiller) er begavet nok til ikke at give ultimatummer mht. veto over visse spiller. - Self vil Falcao og Ronaldo komme godt ud af det, og self har Ronaldo ikke en skid at sige om hvem Real ikke må hente.
HAHA! :-D
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Champen
- Gæst
-
Falcao to his teammates: "My future depends on God.. and right now God is Florentino Pérez."
Hvis klubben ikke vil købe Suarez, så siger jeg ja tak til Falcao. Jeg kan godt forestille mig, at han er villig til at kæmpe med Benzema om pladsen og at han ikke vil kræve fast spilletid. At Ronaldo skulle være imod et køb af ham er noget værre vås. For det første er de gode venner og for det andet så har han absolut intet at skulle have sagt når det gælder transfers.
Prisen skal dog være fornuftig, da han som bekendt har haft en alvorlig skade.
Et køb af Falcao vil give en anden dimension, som Benzema ikke giver og derfor er det heller ikke udelukket at de to kan være at finde på banen samtidigt, som man ser ham spille sammen med Giroud under VM for Frankrig.
Følgende spillere står til rådighed helt fremme i det scenarie:
Ronaldo, Bale, Benzema, Jese, Falcao, (Di Maria)
Da Di Maria primært agerer på midtbanen, vil der blive rigeligt med spilletid til alle 5 angribere.
Og hvis Kroos også snuppes, så er truppen ekstraordinær - nærmest det bedste i klubbens historie:
Diego Lopez, Casillas
Carvajal, Arbeloa, Ramos, Varane, Pepe, Nacho, Marcelo, Coentrao
Alonso, Illarra, Modric, Isco, Khedira, Kroos, Di Maria
Ronaldo, Bale, Benzema, Falcao, Jese
- 20 førsteholdsspillere suppleret med de bedste fra Castilla.
Desuden har han været skadet i et halvt år, og hvem ved om han er tilbage på 100%
Til sidst skal man også tænke på at han er 28år, ikke at det gør noget..
Alt over €35mil er overpris IMO
¡Hasta la Victoria Siempre!