Rygtebørsen XIX

12 år 1 måned siden #265 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XIX
Manu Sainz, der har et godt forhold til Ronaldo:

Para acabar con especulaciones: Cristiano estaría encantado con el fichaje de Falcao por el Madrid. Información, no opinión! Buenas tardes.

Cristiano Ronaldo would be delighted with a transfer of Falcao to Real Madrid

45 millioner euro ville være en fair pris, hvis jeg bare skulle gætte. Så er spørgsmålet bare, om han har en form for klausul eller ej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #266 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Falcao til Real Madrid.......?

[img size=640px]http://
Bilag:
[/img]
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #267 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XIX
Hvis jeg skulle vælge en colombianer, ville jeg vælge James Rodriguez end Falcao.
Manden har været fantastisk i VM og lige scoret en brilliant mål mod Uruguay!

Dog er James ikke en angriber men offensiv midt/winger.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #268 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

Cristiano skrev: Hvis jeg skulle vælge en colombianer, ville jeg vælge James Rodriguez end Falcao.
Manden har været fantastisk i VM og lige scoret en brilliant mål mod Uruguay!

Dog er James ikke en angriber men offensiv midt/winger.

Hvor ser du en plads til ham i truppen? Hvad skal være hans rolle?

Ronaldo og Bale er umiddelbart klare førstevalg på kanterne, og jeg tror ikke, at Rodriguez kan spille på den centrale midtbane.

Han har ganske givet været fantastisk til VM, men det e r altså ikke en transfer, der giver specielt meget mening.

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #269 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XIX
Skrev også at han dog ikke er en angriber, men offensiv midt/winger. Vi har nemlig mere brug for en angriber. :-)
Men hvis nu Real vælger at sælge Di Maria, så kunne James Rodriguez være en mulighed i midtbanen med Modric og Alonso?

Men helt ærligt, så tror jeg ikke han bliver solgt efter blot en sæson i AS Monaco.

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #270 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Rygtebørsen XIX
Set på Goal.com

"Ronaldo vetoes Falcao signing

Real Madrid star Cristiano Ronaldo doesn't want Radamel Falcao at the Santiago Bernabeu and has asked the club to cancel their plans to sign the player.

Source: Sport
Friday, June 27, 2014 07:39"

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #271 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

Cristiano skrev: Skrev også at han dog ikke er en angriber, men offensiv midt/winger. Vi har nemlig mere brug for en angriber. :-)
Men hvis nu Real vælger at sælge Di Maria, så kunne James Rodriguez være en mulighed i midtbanen med Modric og Alonso?

Men helt ærligt, så tror jeg ikke han bliver solgt efter blot en sæson i AS Monaco.

Jeg ser ham som klassisk 10'er, men den position bruger Ancelotti ikke - eller gjorde ihvertfald ikke sidste sæson. Det bliver godt nok en offensivt midtbane, hvis vi smider Rodriguez ind ved siden af Modric og Alonso.

Det er dog ikke så usandsynligt, at Rodriguez skifter væk fra Monaco her til sommer. Der har været spekulationer i diverse medier om, at han måske ikke rigtig tror på de langsigtede perspektiver i Monacos planer.

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #272 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Rygtebørsen XIX

RasmusKring skrev:

Cristiano skrev: Skrev også at han dog ikke er en angriber, men offensiv midt/winger. Vi har nemlig mere brug for en angriber. :-)

Jeg ser ham som klassisk 10'er, men den position bruger Ancelotti ikke - eller gjorde ihvertfald ikke sidste sæson. Det bliver godt nok en offensivt midtbane, hvis vi smider Rodriguez ind ved siden af Modric og Alonso.

Det er dog ikke så usandsynligt, at Rodriguez skifter væk fra Monaco her til sommer. Der har været spekulationer i diverse medier om, at han måske ikke rigtig tror på de langsigtede perspektiver i Monacos planer.

Det ville da være fedt at have ham i truppen, men men men. Vi har isco, og jese (når han kommer tilbage) jeg ser ikke james som en spiller som real har brug for på givet tidspunkt. + som der bliver nævnt ovenfor, vi spiller ikke med en 10'er længere. Så kan ikke rigtig se pointen i at købe ham. Slet ikke når vi skal give over det beløb monaco betalte for ham sidste år hvilket var 45 mil €.

(bare en sjov idé, sælg Ronaldo for 100 mil. € + køb Rodriquez, og byg et hold op om bale.)

12 år 1 måned siden #273 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Artiom skrev: Set på Goal.com

"Ronaldo vetoes Falcao signing

Real Madrid star Cristiano Ronaldo doesn't want Radamel Falcao at the Santiago Bernabeu and has asked the club to cancel their plans to sign the player.

Source: Sport
Friday, June 27, 2014 07:39"

Hvilken spiller er det at både Benzema og Bale har rost for at hjælpe dem i klubben? Cristiano Ronaldo!!

Der er ikke grund til andet end at trække på smilebåndet over historier, som udspringer af Sport.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 1 måned siden #274 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er blevet meget stor columbia fan. Jeg har aldrig set dem spille for alvor, men de er jo helt vilde. Som typer, så ville Rodriguez, Cuadrado og Quintero passe ind i Madrid, men jeg kan ikke rigtig finde plads til dem i den nuværende trup. Perez har dog tidligere købt spillere som har vist sig frem ved VM, de seneste er di Maria, Özil og Khedira.

Og Rodriguez er også åben overfor et skifte til Madrid. Og han vil hellere til Madrid end Barca, hvilket alle kan forstå.

www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...rcelona?ICID=HP_HN_1

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
12 år 1 måned siden #275 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

baggins skrev: Jeg er blevet meget stor columbia fan. Jeg har aldrig set dem spille for alvor, men de er jo helt vilde. Som typer, så ville Rodriguez, Cuadrado og Quintero passe ind i Madrid, men jeg kan ikke rigtig finde plads til dem i den nuværende trup. Perez har dog tidligere købt spillere som har vist sig frem ved VM, de seneste er di Maria, Özil og Khedira.

Og Rodriguez er også åben overfor et skifte til Madrid. Og han vil hellere til Madrid end Barca, hvilket alle kan forstå.

www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...rcelona?ICID=HP_HN_1

Ville det kunne lade sig gøre både at hente Falcao og James R. ? Med tanke på at de begge spiller i Monaco ?

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 1 måned siden #276 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Kroos er angiveligt tæt på et skifte for 30€ mio.

Kilden er dog dårlig, og kunne heller ikke forestille mig det ske på nuværende tidspunkt da der jo stadig er VM.

lockerdome.com/manunitedfans/6169891548958785/6751181984901649

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum