Rygtebørsen XIX

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #301 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

SFrandsen skrev: Jeg er selv meget imponeret af James Rodríguez og Columbias VM-form. Og man skal selvfølgelig passe på med ikke at lade sig rive med. Vi har før set spillere blive købt til store summer pga en god slutrunde, og efterfølgende skuffe fælt. Ex. Denilson, El Hadji Diouf og Podolski. Men Rodríguez har scoret 9 mål i forrige sæson for Monaco, og er på årets hold i Frankrig - så det tyder på han ikke er bare i gang med et imponerende VM.
Om vi så har plads til ham, er en anden sag. Med mindre Di Maria bliver solgt, synes jeg ikke det vil give mening af kaste 300 mio i Monacos retning. Vi må ikke glemme Isco, som vi brugte 300 mio på sidste sæson. Han har omtrent samme scoringssnit, spiller samme position og samme spillestil.

Monaco gav selv i omegnen af 300 mio., så prisen for ham er nok noget højere, men jeg er helt enig. Vi har Isco allerede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #302 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Jeg tror på MARCAs historie og antager at den er i hus. €25 mio. for Toni Kroos - og jeg er ganske tilfreds!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

12 år 1 måned siden #303 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Minus gange minus giver plus, ikke?

I hvert fald citerer kønsløse tribalfootball.com, uduelige Mundo Deportivo for at skrive følgende:

AS Monaco centre-forward Radamel Falcao is set to join Real Madrid after agreeing personal terms - but not before he fielded a massive offer from United.

El Mundo Deportivo says United, on orders from Van Gaal, tabled a bumper contract offer to the Colombian last month. While terms were not disclosed, the proposal was big enough for Falcao to hesitate before continuing his negotiations with Real.

Hvis dette passer, så skal vi vænne os til en colombianer i front.

www.tribalfootball.com/articles/failed-m...4029174#.U7VIErTDUQk

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 1 måned siden #304 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen XIX
Ha!

Der er allerede en der har været flabet nok til at sætte Kroos som Real Madrid spiller på hans wiki side. Ude til højre :)

en.wikipedia.org/wiki/Toni_Kroos

Edit: det er fjernet igen
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved elle44.

12 år 1 måned siden #305 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Rygterne er mange vedr. Kroos. Marca har eksempelvis også denne artikel op, som vel er en af de seneste i samlingen: El Bayern intentó retener a Kroos con una oferta irrechazable

Jeg tror personligt, at han bliver Real Madrid-spiller. Jeg tror ikke det er manglende penge i Bayern, der er hovedårsagen til, at han vil væk. Nej, snarere nye sportslige udfordringer. Men intet er sikkert. Ser frem til sidste dommerfløjt ved VM!
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Daniel.

12 år 1 måned siden #306 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Slet.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Daniel.

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
12 år 1 måned siden #307 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX
James udtaler åbenbart at han ikke skifter .. Er det bare en vind der lige skal slippes før han skifter ? Nu var jeg ellers begyndt at blive småforelsket...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 1 måned siden #308 af DarioGomez
Monaco forlanger angiveligt 80 millioner Euro for ham, eller en handel bestående af pegen samt Casemiro, Diego Lopéz, Coentrão og Morata.

Øh - nej tak!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved DarioGomez.

12 år 1 måned siden #309 af Roden
Besvaret af Roden på emne Rygtebørsen XIX
Tror nok at det var 520 millioner danske kroner samt coentrao, casemiro og morata.

12 år 1 måned siden #310 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne Rygtebørsen XIX

Daniel skrev: Rygterne er mange vedr. Kroos. Marca har eksempelvis også denne artikel op, som vel er en af de seneste i samlingen: El Bayern intentó retener a Kroos con una oferta irrechazable

Jeg tror personligt, at han bliver Real Madrid-spiller. Jeg tror ikke det er manglende penge i Bayern, der er hovedårsagen til, at han vil væk. Nej, snarere nye sportslige udfordringer. Men intet er sikkert. Ser frem til sidste dommerfløjt ved VM!

Den tyske landsholdslegende Lothar Matthäus er ude og rose det højst sandsynlige køb af Kroos.

Congratulations to Real Madrid, they've got themselves a genius

12 år 1 måned siden #311 af DarioGomez

Cristiano Ronaldo skrev:

Daniel skrev: Rygterne er mange vedr. Kroos. Marca har eksempelvis også denne artikel op, som vel er en af de seneste i samlingen: El Bayern intentó retener a Kroos con una oferta irrechazable

Den tyske landsholdslegende Lothar Matthäus er ude og rose det højst sandsynlige køb af Kroos.

Meget spændende. Jeg er i øvrigt enig mht Khedira. En midtbane med Kroos, Modric og Kroos kunne være spændende.

12 år 1 måned siden #312 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

DarioGomez skrev:

Cristiano Ronaldo skrev:

Meget spændende. Jeg er i øvrigt enig mht Khedira. En midtbane med Kroos, Modric og Kroos kunne være spændende.

Meget "spændende", vil jeg endda sige.....;)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, Chamartin

Leveret af Kunena Forum