Rygtebørsen XIX
- RasmusKring
- Gæst
-
SFrandsen skrev: Jeg er selv meget imponeret af James Rodríguez og Columbias VM-form. Og man skal selvfølgelig passe på med ikke at lade sig rive med. Vi har før set spillere blive købt til store summer pga en god slutrunde, og efterfølgende skuffe fælt. Ex. Denilson, El Hadji Diouf og Podolski. Men Rodríguez har scoret 9 mål i forrige sæson for Monaco, og er på årets hold i Frankrig - så det tyder på han ikke er bare i gang med et imponerende VM.
Om vi så har plads til ham, er en anden sag. Med mindre Di Maria bliver solgt, synes jeg ikke det vil give mening af kaste 300 mio i Monacos retning. Vi må ikke glemme Isco, som vi brugte 300 mio på sidste sæson. Han har omtrent samme scoringssnit, spiller samme position og samme spillestil.
Monaco gav selv i omegnen af 300 mio., så prisen for ham er nok noget højere, men jeg er helt enig. Vi har Isco allerede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
I hvert fald citerer kønsløse tribalfootball.com, uduelige Mundo Deportivo for at skrive følgende:
AS Monaco centre-forward Radamel Falcao is set to join Real Madrid after agreeing personal terms - but not before he fielded a massive offer from United.
El Mundo Deportivo says United, on orders from Van Gaal, tabled a bumper contract offer to the Colombian last month. While terms were not disclosed, the proposal was big enough for Falcao to hesitate before continuing his negotiations with Real.
Hvis dette passer, så skal vi vænne os til en colombianer i front.
www.tribalfootball.com/articles/failed-m...4029174#.U7VIErTDUQk
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Der er allerede en der har været flabet nok til at sætte Kroos som Real Madrid spiller på hans wiki side. Ude til højre :)
en.wikipedia.org/wiki/Toni_Kroos
Edit: det er fjernet igen
Jeg tror personligt, at han bliver Real Madrid-spiller. Jeg tror ikke det er manglende penge i Bayern, der er hovedårsagen til, at han vil væk. Nej, snarere nye sportslige udfordringer. Men intet er sikkert. Ser frem til sidste dommerfløjt ved VM!
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Øh - nej tak!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Daniel skrev: Rygterne er mange vedr. Kroos. Marca har eksempelvis også denne artikel op, som vel er en af de seneste i samlingen: El Bayern intentó retener a Kroos con una oferta irrechazable
Jeg tror personligt, at han bliver Real Madrid-spiller. Jeg tror ikke det er manglende penge i Bayern, der er hovedårsagen til, at han vil væk. Nej, snarere nye sportslige udfordringer. Men intet er sikkert. Ser frem til sidste dommerfløjt ved VM!
Den tyske landsholdslegende Lothar Matthäus er ude og rose det højst sandsynlige køb af Kroos.
Congratulations to Real Madrid, they've got themselves a genius
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Cristiano Ronaldo skrev:
Daniel skrev: Rygterne er mange vedr. Kroos. Marca har eksempelvis også denne artikel op, som vel er en af de seneste i samlingen: El Bayern intentó retener a Kroos con una oferta irrechazable
Den tyske landsholdslegende Lothar Matthäus er ude og rose det højst sandsynlige køb af Kroos.
Meget spændende. Jeg er i øvrigt enig mht Khedira. En midtbane med Kroos, Modric og Kroos kunne være spændende.
DarioGomez skrev:
Cristiano Ronaldo skrev:
Meget spændende. Jeg er i øvrigt enig mht Khedira. En midtbane med Kroos, Modric og Kroos kunne være spændende.
Meget "spændende", vil jeg endda sige.....;)