Rygtebørsen XIX
- Redondo
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Den dynamiske midtbane med mere løbevillige spillere, der er hurtigere i boldomgangen bliver mere og mere påkrævet i disse år; og jeg har sgu min tvivl ift. om det altid er en god idé at spille permanent med en defensiv midtbane. :0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Redondo skrev: Så skulle den være god nok med Kroos. Fem årig aftale. Bliver offentliggjort efter VM, som er i aften for hans vedkommende :)
Hvor læser du dette henne?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Redondo
- Gæst
-
Redondo skrev: Så skulle den være god nok med Kroos. Fem årig aftale. Bliver offentliggjort efter VM, som er i aften for hans vedkommende :)
Tror jeg bestemt ikke på, Tyskland moser Brasilien uden Neymar og T.silva
Redondo skrev: The independent melder det ud, men måske det stadig bare er gætterier.
Come on. Det er ikke ligefrem en nyhed og 'The Independent' har det vel sagtens fra MARCA, som meldte det ud for nogle dage siden. Det er faktisk over en uge siden, at de meldte om en fem-årig aftale. Og for et par dage siden skrev de, at handlen var på plads - med en pris på €25 mio. - og vil blive offentliggjort efter VM.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Deucex skrev: Hvis diverse rygter passer omkring midtbanen mht. Kroos (ja selv James og Luis Gustavo), bliver sidste års indkøb sorteper. Synd med det enorme potentiale Isco har...! Og beholdes Khedira (ja endda De Maria) er der ufattelig længere til start 11ereren...Illarra er vel helt ude...!
James er der ikke midbanespiller? men han spiller som en angtiber/falske 9'er.
- Redondo
- Gæst
-
Jamen for pokker da. Jeg er virkelig ked af at have brugt din tid. Må jeg spørge hvorfor denne tråd hedder rygtebørsen? Er det for at dele nyheder som fuldstændig korrekte, eller er det for at snakke om sladder og sjove ting, som medierne udmelder omkring den klub vi holder med? Såfremt det er det første, så burde man måske omdøbe denne tråd. Rygtet og nyheden (som er meget gammel i din verden) omkring Kroos og en aftale på fem år, havde jeg ikke set postet herinde, hvorfor jeg smed det op.El_Juan skrev:
Redondo skrev: The independent melder det ud, men måske det stadig bare er gætterier.
Come on. Det er ikke ligefrem en nyhed og 'The Independent' har det vel sagtens fra MARCA, som meldte det ud for nogle dage siden. Det er faktisk over en uge siden, at de meldte om en fem-årig aftale. Og for et par dage siden skrev de, at handlen var på plads - med en pris på €25 mio. - og vil blive offentliggjort efter VM.
Redondo skrev: Jamen for pokker da. Jeg er virkelig ked af at have brugt din tid. Må jeg spørge hvorfor denne tråd hedder rygtebørsen? Er det for at dele nyheder som fuldstændig korrekte, eller er det for at snakke om sladder og sjove ting, som medierne udmelder omkring den klub vi holder med? Såfremt det er det første, så burde man måske omdøbe denne tråd. Rygtet og nyheden (som er meget gammel i din verden) omkring Kroos og en aftale på fem år, havde jeg ikke set postet herinde, hvorfor jeg smed det op.
1) Spørg dem, der har oprettet tråden og dem der står bag forum.
2) Det er dine tolkninger af det. Det må du selv rode med.
Ellers er jeg ked af, at jeg bidrog med noget i forlængelse til din kommentar. Eller nej, det er jeg faktisk ikke ;-)
Hold nu op hvor jeg glæder mig til at se Kroos i Real Madrid trøjen!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Farvel brasilien.