Rygtebørsen XIX
Schytte skrev: Lyder 22 millioner for Morata ikke af ret meget? Så meget har han vel heller ikke vist for Real.
Det lyder meget fair for en snart 22-årig angriber med hans evner og potentiale. Endvidere med 13 mål 12 U21-landskampe. Real Madrid forlangte i øvrigt eftersigende 30 mio. €, så €22 er vel en ganske fin pris. Udbud og efterspørgsel ;-)
For at lige at blive ved Morata og MARCAs historie, så kan man læse mere her på engelsk:
Real Madrid are on the verge of finalising the sale of Álvaro Morata to Juventus for €22 million. After protracted negotiations, the youngster has got his way and will pen a four-year deal in Turin.
As soon as Morata announced his desire to try his luck elsewhere, 'Los Blancos' said they wouldn't stand in the Bernabéu youth product's way. However, the club's higher-ups were reluctant to completely cut their ties with the local lad, so Juventus have agreed to insert a buy-back clause into the deal.
Read more: Morata agrees Juve move - MARCA.com (English version)
M_linding skrev: Marca melder, at PSG har budt 60 mio. euro for di Maria.
Jeg er ikke længere i tvivl: SÆLG!
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...-xix?start=324#51956
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev: Marca melder, at PSG har budt 60 mio. euro for di Maria.
Jeg er ikke længere i tvivl: SÆLG!
Kroos og Khedira bliver nye spillere i truppen, og Isco, José R og Illarra er klar til at vise hvad de kan (eller falde igennem).
En kantspiller til bredden vil dog pynte...;)
Di Maria har altid været en af mine yndlingsspillere og har ofte været argelig over, at jeg syntes han blev brugt forkert og det viser sidste sæson tydeligt syntes jeg.
Men 60mio Ecu er 60mio Ecu.
Og hvis Kroos er afløseren så skidt da.....
Og til Schytte jo 22mio for Morata lyder af meget, men det er kun fordi han har spillet på 50% hele sæsonen...... For ikke at få Benz til at se dårlig ud... ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Cm: Modric, Kroos, Khedira, Alonso, Isco, Illarramendi
Lopez
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Khedira Modric Kroos
Bale Benzema Ronaldo
Puha et skarpt hold
No solo soy perfecto, también soy Madridista
German newspaper Bild say that Madrid and Toni Kroos have agreed a deal. The German would sign until 2019 (five season) and would earn €12m per season, an offer far superior to Bayern's. The paper goes on to say that the only thing that's missing is the agreement between the clubs, which shouldn't be too difficult.
Bild affirms that Madrid will pay €25m, whilst Bayern want €30m, given the fact Hansa Rostock are owed a percentage of the fee.
Read more: Bild say Kroos to Madrid a done deal - AS.com (English version)
Mens AS heller ikke er i tvivl om, at Álvaro Morata er på vej til Juventus for €22 mio.:
Juventus is Álvaro Morata's destination. The Old Lady and Real Madrid are on the verge of agreeing a deal that would see the academy graduate leave for €22m. The Whites would retain a buyback option at a 50% premium, i.e. between €30 and €33m and first option for the next three seasons.
Read more: Morata off to Juve for €22m - AS.com (English version)
Alt imens skriver Sky Sports:
Real Madrid striker Álvaro Morata has stated that he is "happy" to be joining Juventus this summer. The Spain Under-21 international is reported to be on the verge of completing a €22million (£17.5m) move to the Italian champions.
"I'm very happy. This is a new challenge for me."
Så sættes Real Madrid i øvrigt igen i forbindelse med Marco Verratti. Det er franske L'Equipe der mener at vide, at Real Madrid er ude efter den italienske midtbanespiller. Bayern München er angiveligt også interesserede i Verratti, som en mulig afløser for Toni Kroos:
Following speculation that Real Madrid are interested in Marco Verratti, L'Equipe is reporting that the midfielder's agent will meet Paris Saint-Germain's vice-sporting director Olivier Letang on Thursday to talk about his situation. Bayern Munich have also been linked with a move for the 21-year-old Italy international, who is reportedly prepared to negotiate a new contract at PSG.
Real Madrid skrev: Så dette er vores umiddelbarre midtbane næste år, eller tror I, der kommer en ekstra til?
Du 'glemmer' Xabi Alonso. Jeg tror i øvrigt denne tråd er mere passende til at tage den snak: www.madridista.dk/index.php/forum/debat/2708-saesonen-2014-2015 :-)
Må være den bedste midtbane i verden hvis det sker.
- Gæst
-
asp3200 skrev: Hvis både kroos og verratti kommer, så jubler jeg. Så kan der umuligt være plads til llarra, casemiro samt Alonso nok max får en sæson til.
Hvad skal vi med Verratti? Han er en 10er der spiller som 6er hvilket ser flot ud når man har 80% boldbesiddelse, men CL viste også hvor usynlig han bliver når han kommer under pres. Vi har fremtidens 6er og 10er og de hedder Illara og Isco.
asp3200 skrev: Hvis både kroos og verratti kommer, så jubler jeg. Så kan der umuligt være plads til llarra, casemiro samt Alonso nok max får en sæson til.
Hvad skal vi med Verratti? Han er en 10er der spiller som 6er hvilket ser flot ud når man har 80% boldbesiddelse, men CL viste også hvor usynlig han bliver når han kommer under pres. Vi har fremtidens 6er og 10er og de hedder Illara og Isco.
Du er helt galt på den:). Verratti er langt fra en 10er, han er defensiv midtbane når han er bedst og der er han verdensklasse selvom han stadig er så ung.
CHL viste lige netop hvor god han er. Alene hans spil mod Barcelona på Nou camp bør have åbnet dine øjne for ham. Jeg ved godt at jeg har et man crush på ham, men det er fordi han er så god og en fremtidens stjerne på den plads.
Han er klasser over lllara og skal overhovedet ikke sammenlignes med Isco. Skal heller ikke være nogen hemmelighed at hvis vi skal have isco ind over denne tråd, så ser jeg ikke ham som en fast starter på Madrids hold. Han er der simpelthen ikke endnu, måske kommer det med tiden. Lllara bliver lejet ud er mit gæt og man må ikke glemme at Ancelotti er kæmpe fan af Verratti og med god grund.
Bliver i øvrigt spændende om James kommer til, så bliver Di maria solgt og Isco ender nok bag ham. Men igen, det er bare mit gæt.
Det der kan åbne op for et salg af Verratti, er hvis PSG henter Pogba eller Yaya Touré, men end ikke hvis det sker og Verratti skulle forlade PSG, så kommer han ikke til Real Madrid. Og det er jeg 83,9 procent sikkert på!
De går ikke ud og henter Verratti, når de i forvejen henter Kroos. Dertil minder de for meget om hinanden. Og når de allerede i forvejen har Modric, Khedira, Xabi Alonso og Illarramendi i truppen, så vil det ikke give mening.
Kroos bliver det eneste indkøb til den centrale midtbane - til dels som erstatning for Di María - med mindre Khedira ikke forlænger og klubben vælger at sælge denne sommer. Men så bliver det en anden type end Verratti der kommer ind, frem for en type spiller, som allerede findes i truppen.
Vi ved Kroos kommer.
Derudover skal maria bare afsted, han skaber lidt ravage med udtalelser og negativitet osv (ift hvad jeg læser i pressen).
Morata væk også. Morata salget finansierer jo kroos køb :O!! Så synes jeg man skal hente enten falcao eller James rodrigez, hvem det bliver er jeg ligeglad med.
DERUDOVER mener jeg bestemt også at man er nødt til at hente et ungt ungt talent til kant eller bruge en af vores egne da maria smutter og derfor har vi ikke den backup i ham, Jese er først sent tilbage og man knne sagtens bruge en anden end isco...
- egentligt meget fint vi ikke fik ham.
www.marca.com/2014/07/11/en/football/barcelona/1405080098.html
Florentino Pérez