Rygtebørsen XIX
- Fa97
- Gæst
-
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/angel-di...d-manchester-united/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- IL Capitano
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Han har gang på gang vist, at han ikke er god nok med bolden. Han løber konstant fremad uden hverken at være målfarlig eller kreativ. Har ikke været savnet i sin lange skadesperiode.
Alt over 20 millioner € for ham vil være en gave. Sælg!
En signing af Kroos vil tilgengæld være et klassekøb. God med bolden, gode pasninger og gode skud fra distance. Og så er prisen også fin.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
IL Capitano skrev: Khedira spiller en god kamp for Tyskland, mod et Brasiliansk hold som sejlede rundt, og så skal han pludselig være starter på midtbanen i Real Madrid?!
Pludselig starter? Khedira er ikke en pludselig starter. Nej, han er snarere en vant starter og har tilmed alle sine Real Madrid-dage været blandt de foretrukne på holdkortet. Han var Mourinhos midtbaneslider ved siden af Alonso, da Özil spillede 10'eren på holdet i en 4-2-3-1. DItto under Ancelotti, om end han var skadet mere eller mindre hele sidste sæson.
Så nej, det er ikke EN kamp, der er udslagsgivende for Khediras berettigelse i Real Madrid. Han bliver vigtig næste sæson, akkurat som han altid har været.
Di María udfyldte tyskerens sko til mere end UG og det kan Real Madrid høste frugterne af denne sommer, hvor argentineren kan afhentes for et uventet højt beløb, hvilket ditto frigøre en plads til Kroos. Men du er helt forkert på den hvis du tror, at Khedira ikke er at finde på holdkortet næste sæson.... forudsat han bliver.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- IL Capitano
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Kommer Kroos så kan jeg ikke se hvor han skal starte inde henne, selvom Di Maria bliver solgt?
Alonso, Modric og Kroos er i mine øjne klasser bedre. Og han vil være endnu længere fra holdet, hvis Di Maria bliver.
Om han er på holdkortet betyder vel nødvendigvis ikke, at han er god nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- IL Capitano
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
IL Capitano skrev: Det er da netop den stemning der bliver pisket op efter semi-finalen forleden.
Kommer Kroos så kan jeg ikke se hvor han skal starte inde henne, selvom Di Maria bliver solgt?
Alonso, Modric og Kroos er i mine øjne klasser bedre. Og han vil være endnu længere fra holdet, hvis Di Maria bliver.
Om han er på holdkortet betyder vel nødvendigvis ikke, at han er god nok.
Jeg kan godt se din pointe, men tror at man skal regne med at der også roteres mellem spillere, især xabi som godt kan trænge til et hvil engang i mellem. Vi så jo hvor nedslidte holdet var sidst på året i laliga.
Det er jo også dejligt for Carlo at have kvalitets spillere at vælge i mellem kamp for kamp. Er det et offensivt hold kan Khedira fortrækkes, ved defensive tæt pakkede hold kan en anden træde til.
¡Hasta la Victoria Siempre!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Paulochichon
- Gæst
-
Khedira skal spille fast, HVER GANG, i al sin enkelhed fordi at uden ham har vi ingen midtbanemand man kan slå sig på. Det kan virke uforståeligt for det blotte øje hvorfor en klodset og klumpet 6'er som Sami skal starte inde fremfor elegantiers som Modric, Kroos og Alonso men de der finesse spillere dem er der altså ikke meget saft og kraft i. Xabi kan godt save en spiller eller to over, i ny og næ, men med en midtbane bestående af pasningssikre spillere så ender hold som Levante og Getafe med at blive farlige, på simple udspark, uperfektionerede kontrasituationer med videre. Sami skal starte inde... SLUT!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
James Rodriguez i et interview med MARCA:
I would join Real Madrid with my eyes closed. Playing with Cristiano, Benzema and Bale is a dream. I respect all other teams, but Real Madrid is Real Madrid.
Han er også på forsiden af AS, hvor der står at man vil hente ham, efter/hvis man har solgt Di Maria. Kroos bliver præsenteret i næste uge, skriver de også.
Det ser ud til, at det er James der bliver vores store signing denne sommer, og det er en beslutning jeg er helt med på. Det gælder dog kun, hvis det ikke kræver at vi skifter væk fra vores 4-3-3 og at vi skal ændre taktikken drastisk. Brug ham som falsk nier, og så er jeg helt med på den.
Ind: Kroos (25 millioner euro) og James Rodriguez (60-65 millioner euro).
Ud: Morata (18 millioner euro), Di Maria (50-60 millioner euro) og Casemiro (10(?) millioner euro).
Jeg ville ikke have noget imod at Di Maria bliver, jeg synes han var en af de bedste i sidste sæson, især i de vigtige kampe hvor han vel nok var vores bedste spiller, men jeg kan på samme tid godt forstå det, hvis klubben vil sælge ham.
Casillas/Diego Lopez
Carvajal - Sergio Ramos - Pepe/Varane - Marcelo/Coentrao
Modric - Khedira - Kroos
Bale - Benzema/James Rodriguez - Cristiano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
IL Capitano skrev: Hvem skal så sættes af?
Kunne det tænkes, at Khedira skulle spille som 6'eren med Modric og Kroos foran ham? Vi så det i Chl finalen ihvertfald!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid are considering a move for Manchester United striker Danny Welbeck. The Spanish giants view the England international as the perfect replacement for Alvaro Morata who is set to join Juventus. Daily star
Den er decideret syg!! Hvor får de tabloids det dog fra? Læser aldrig Goal.com mere når de bringer sådanne absurde rygter...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Derfor håber at jeg vi "blot" henter Kroos og en angriber som kan give Benzema konkurrence.
Og sælger Morata + Casemiro og evt. lejer Illaramendi ud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
