Rygtebørsen XIX
Khedira og Kroos FTW!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kan vi passende hente Falcao eller James til forreste kæde og hvis ikke det bliver James i denne sæson, så er der et oplagt transfermål til 15/16.
Ser I det som forbedring at Di Maria bliver erstattet med Kroos?
Jeg kan fornemme at Maria styrke ligger i dybdeløb, men tilgengæld er han næppe den bedste til at skyde præcise aflevering. - Kroos derimod har ikke dybdeløb som Marias, men tilgengæld er han en pasningspiller. - Ved squ ikke hvad undertegnet foretrækker. Måske Di Maria fordi jeg ikke ønsker forandringen i et vindende hold.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Kroos virker Robinho-sikker, og det er et superløb.
Kasillas skrev: TIl dem der har fulgt Kroos meget længe:
Ser I det som forbedring at Di Maria bliver erstattet med Kroos?
Jeg kan fornemme at Maria styrke ligger i dybdeløb, men tilgengæld er han næppe den bedste til at skyde præcise aflevering. - Kroos derimod har ikke dybdeløb som Marias, men tilgengæld er han en pasningspiller. - Ved squ ikke hvad undertegnet foretrækker. Måske Di Maria fordi jeg ikke ønsker forandringen i et vindende hold.
Nu endte jeg op med og blive helt vild med Di María, men sammenlignet med Kroos på den centrale midtbane, så mangler førstnævnte en helt del, og blegner på mange punkter. Kroos er vanvittig undervurderet, og bidrager med stort set alt. Det eneste som jeg nok vil savne lidt ift. Di María er det uventede og de mange løb med bold og uden bold frem ad i banen. Kroos er en typisk midtbanespiller med en fantastisk boldomgang, og søger oftest feltet sent, så han kan komme til afslutning, selvom han ikke har et imponerende scoringssnit i Bayern.
Kroos er derimod en langt bedre etableret midtbanespiller, som kan placere sig korrekt, og så er han en af de bedste i verden til at slippe af med bolden igen, og vigtigst af alt, så gør han det også i pressede situationer!
De er 2 vidt forskellige typer, men jeg mener ikke den ene udelukker den anden, for der kommer mange kampe, hvor netop Di María's evner vil blive savnet.
Jeg ser det klart som en forbedring med Kroos, men som sagt, så er det ikke ens betydende med Di María skal sælges på den baggrund.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Petroleum skrev: Hvor seriøst og realistisk er et skifte af kroos på en skala fra 1-10?
I følge verdenspressen er det vel en 8'er.
Det usandsynlige scenarium: Kroos forlænger med en betydelig større gage end sin nuværende i Bayern München.
Det sandsynlige scenarium: Kroos ender i Real Madrid. Glad og godt betalt.
Jeg ved ikke, om det udelukkende handler om penge for Kroos; jeg tror det ikke. Jeg tror snarere, at han ønsker nye udfordringer ditto, lidt ala di María - det bilder jeg i hvert fald mig selv ind :-)
Men som andre brugere allerede har påpeget, så ville en midtbane bestående af Khedira, Kroos og Modric ikke stille Real Madrid svagere til den kommende sæson. Vanvittig potentiel trekløver!
With the agreement Kroos-Madrid (5 years, €12m a year), only deal between clubs needed. He will cost €25-30m. A total midfielder for Real
... og MARCA følger op med følgende historie (hvor de dog nu melder om en kontrakt af seks års varighed med en løn på €6 mio. om året):
Kroos soon to be wearing white
Kroos will be swapping his Bayern shirt for a Real Madrid one after all. And we won't have to wait too long to see him do it, either, as Real is already busy organising his presentation ceremony. The event will take place next week, after the German international has returned from Brazil. He will be the first of Ancelotti's new recruits.
Just as MARCA reported on 3rd July, Real had already finalised the deal with Bayern. The German team are set to receive a fixed €25 million for a player whose contract with them is up next year.
Read more: Kroos soon to be wearing white - MARCA.com (English version)
Handlen ser det ud til, at være så godt som lukket.
Ifølge 'Sky Italia' er Paris Saint-Germain klar med et bud på €60 mio. for Ángel di María. Det skriver MARCA i dag:
It seems that Ángel di María is attracting interest from potential new suitors on a daily basis, his great season at Real Madrid now having been topped off by an outstanding performance with Argentina in the World Cup.
According to satellite TV's 'Sky Italia', the latest club to join the auction is PSG, who have put in a bid of €60 million for the midfielder.
Read more: PSG home in on Di María - MARCA.com (English version)
Selv samme medie, 'Sky Italia', mener endvidere at vide, at Inter har droppet deres interesse for Casemiro. I stedet går de nu angiveligt efter Yann M'Vila eller Gary Medel:
The future of Carlos Casemiro appears to be further from Inter Milan than it was first thought. After the Real Madrid midfielder came close to signing for the Seria A club just a few days ago, Sky Italia is now reporting that the club is close to leaving the negotiating table with Real and forgetting about any attempt to sign the Brazilian player.
Read more: Inter not into Casemiro - MARCA.com (English version)
Så skriver MARCA i dag, at Real Madrid og Juventus er blevet enige om en pris på Álvaro Morata. De mener at vide, at Juventus betaler €22 mio. for den spanske angriber.
- Schytte
- Gæst
-
El_Juan skrev: Lidt andre rygter fra Real Madrid, omhandlende Di María, Casemiro og Morata.
Ifølge 'Sky Italia' er Paris Saint-Germain klar med et bud på €60 mio. for Ángel di María. Det skriver MARCA i dag:
Så skriver MARCA i dag, at Real Madrid og Juventus er blevet enige om en pris på Álvaro Morata. De mener at vide, at Juventus betaler €22 mio. for den spanske angriber.
Lyder 22 millioner for Morata ikke af ret meget? Så meget har han vel heller ikke vist for Real.
- Redondo
- Gæst
-
Var det ikke også det jeg påpegede, men fik en sviner for?El_Juan skrev: For lige at runde Toni Kroos af, så skriver Guillem Balague i dag på sin Twitter:
With the agreement Kroos-Madrid (5 years, €12m a year), only deal between clubs needed. He will cost €25-30m. A total midfielder for Real
... og MARCA følger op med følgende historie (hvor de dog melder om en kontrakt af seks års varighed med en løn på €6 mio. om året):
Kroos soon to be wearing white
Kroos will be swapping his Bayern shirt for a Real Madrid one after all. And we won't have to wait too long to see him do it, either, as Real is already busy organising his presentation ceremony. The event will take place next week, after the German international has returned from Brazil. He will be the first of Ancelotti's new recruits.
Just as MARCA reported on 3rd July, Real had already finalised the deal with Bayern. The German team are set to receive a fixed €25 million for a player whose contract with them is up next year.
Read more: Kroos soon to be wearing white - MARCA.com (English version)
Handlen ser det ud til, at være så godt som lukket.
Jeg glæder mig til at se ham i den hvide trøje. Ser ikke tysk fodbold, så jeg kender ikke det store til ham, ud over det jeg har set i CL og her til VM, og der har han gjort det aldeles glimrende.
Jeg er ikke længere i tvivl: SÆLG!
Kroos og Khedira bliver nye spillere i truppen, og Isco, José R og Illarra er klar til at vise hvad de kan (eller falde igennem).
En kantspiller til bredden vil dog pynte...;)