Rygtebørsen XIX

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
11 år 11 måneder siden #361 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Raul7-2880 skrev: Jeg har bar' svært ved at se fornuften i et indkøb af James. Hvis han bliver hentet betyder det ligeledes at én af forrige sæsonens klart bedste (Di Maria) bliver solgt + at vi har én af de største talenter (Isco) siddende på bænken som minder meget om James, mens Di Maria har en lidt anderledes spillestil hvor han arbejder utroligt godt defensivt.

Derfor håber at jeg vi "blot" henter Kroos og en angriber som kan give Benzema konkurrence.
Og sælger Morata + Casemiro og evt. lejer Illaramendi ud.

Tror nu at Real gerne ville beholde di maria, men antyder han med sine mange udtalelser at det er ham der gerne vil væk?

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #362 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XIX
Guillem Balague: De María: he told RM he wants 2 go. "Bring a big offer", RM said. Both United and PSG willing to put big bucks for him but not €70 RM want

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Marca's interview med James Rodriguez www.marca.com/2014/07/12/en/football/rea...drid/1405150185.html

Playing for Real Madrid is my life's dream.

Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Steen.

11 år 11 måneder siden #363 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XIX
Khedira skulle ifølge CaughtOffSide kun være et lægetjek fra et skifte til Arsenal.

Jeg havde egentlig forventet ganske få ændringer denne sommer, men mere og mere kunne tyde på at vi alligevel får nogle markante udskiftninger.

Ud: Di Maria, Khedira, Morata, Casemiro
Ind: Kroos, James, ?
Udelukket: Aguero, Pogba, Falcao (og alle andre etablerede stjerne-angribere,

Og det vil egentlig ikke undre mig, hvis der kom flere overraskelser både ind og ud. Udelukkelsen af Aguero og Pogba bygger jeg på Florentinos udtalelser, mens udelukkelsen af Falcao bygges på Ancelottis udtalelser om, at Moratas erstatning skulle have samme karakteristika og være en ung spiller. Det passer ikke helt på James, men foreløbigt er han det bedste bud, selvom jeg også sagtens kunne forestile mig der kom en angriber foruden James.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #364 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Rygtebørsen XIX
Yaya Toure skulle være blevet tilbudt til Real. Han er en god fighter synes jeg. Hvad siger I?

11 år 11 måneder siden #365 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
God spiller. Gusten personlighed. Yaya Touré skal holde sig langt væk. Hans opførsel og måde at te sig på denne sommer har været decideret pinlig. Arrogant, grådig, afsporet, barnlig og med et syn om, at alle er racister og ligeglade med afrikanere.

Hans opførsel har været en skændsel og ikke ligefrem en værdig måde, at ære sin afdøde bror på. Jeg kan godt forstå, hvis Manchester City forsøger at komme af med ham, ovenpå den måde han har skabt sig på og opført sig over for klubben.

"Bu-hu, ingen bekymrer sig om Elfenbenskysten, jeg får ikke nok anerkendelse fordi jeg er afrikaner og min klub glemte min fødselsdag". Douche. Et klassisk eksempel på et menneske, der ligefrem nyder, at leve i offerrollen.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

11 år 11 måneder siden #366 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Interessant med Khedira og Arsenal. Khedira har overhånden og måske er 23 mio pund (215 mio DKK) ikke så skidt for en spiller der kun har et år tilbage af kontrakten. (Kroos koster 180-200 mio DKK)

Khedira er en god spiller som fylder godt, men der kan ikke være nogen tvivl om at han ikke er den ideelle spiller til et spillende Madrid-hold. Ideelle midtbanespillere er Alonso, Modric og Kroos, som arbejder begge veje og vigtigst af alt har et ekstraordinært pasningsspil.
Og måske vil han søge muligheden i Arsenal, hvor hans fysik vil blive værdsat højere og genforenes med Ozil.

Hvis både Khedira, Casemiro og Di Maria forlader klubben, så er beholdningen måske lige lovlig tynd:
Dydbeliggende: Xabi Alonso, Illarra
Central midtbane: Modric, Isco,
Central midtbane: Kroos, Jose R?

Ovenstående kombination giver en masse muligheder til Illarra og Isco, hvilket der også skal være i deres anden sæson, hvor forventningen er at de bider sig fast.

• Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #367 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XIX
Jeg håber Khedira bliver. Han er stærkt undervurderet og Kroos skal have en tysker at læne sig op ad i sin første tid i klubben :)

11 år 11 måneder siden #368 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Jeg håber nu også han forlænger, men overhånden er stærk i den her situation, når han står overfor for sin største kontrakt.

Kroos kan bare hænge ud med Carvajal ;)

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #369 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Rygtebørsen XIX
“We’ve finished the World Cup in the best way possible. Now I’m going to Madrid, so that’s two dreams achieved," Kroos told UOL.

www1.skysports.com/football/news/11835/9...rms-real-madrid-move

11 år 11 måneder siden #370 af Steen
Falsk citat, Kroos har stadig ikke offentliggjort noget endnu. Det har han tænkt sig at gøre i løbet af de næste par dage.

11 år 11 måneder siden #371 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX

Steen skrev: Falsk citat, Kroos har stadig ikke offentliggjort noget endnu. Det har han tænkt sig at gøre i løbet af de næste par dage.

Det er i hvert fald op over, på Instagram følger Kroos fire ting:

Adidas
Adidas Football
DFB

Og, tadaaa

Real Madrid

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved DarioGomez.

11 år 11 måneder siden #372 af Steen

DarioGomez skrev:

Steen skrev: Falsk citat, Kroos har stadig ikke offentliggjort noget endnu. Det har han tænkt sig at gøre i løbet af de næste par dage.

Det er i hvert fald op over, på Instagram følger Kroos fire ting:

Adidas
Adidas Football
DFB

Og, tadaaa

Real Madrid

Er det hans officielle? Det ser ikke sådan ud, han linker i hvert fald ikke til 'hans' instagram profil på sin hjemmeside www.toni-kroos.de/startseite/ . Hans Facebook- og Twitter profil er der. Følger Bayern ham på Insta? Jeg har ikke Instagram, så jeg kan ikke selv se om de gør.

Citatet er falsk, men det er sikkert at han skifter til Real Madrid, som det længe har været.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Steen.

Leveret af Kunena Forum