Rygtebørsen XIX
Raul7-2880 skrev: Jeg har bar' svært ved at se fornuften i et indkøb af James. Hvis han bliver hentet betyder det ligeledes at én af forrige sæsonens klart bedste (Di Maria) bliver solgt + at vi har én af de største talenter (Isco) siddende på bænken som minder meget om James, mens Di Maria har en lidt anderledes spillestil hvor han arbejder utroligt godt defensivt.
Derfor håber at jeg vi "blot" henter Kroos og en angriber som kan give Benzema konkurrence.
Og sælger Morata + Casemiro og evt. lejer Illaramendi ud.
Tror nu at Real gerne ville beholde di maria, men antyder han med sine mange udtalelser at det er ham der gerne vil væk?
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Marca's interview med James Rodriguez www.marca.com/2014/07/12/en/football/rea...drid/1405150185.html
Playing for Real Madrid is my life's dream.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Offline
- Platin bruger
-
Jeg havde egentlig forventet ganske få ændringer denne sommer, men mere og mere kunne tyde på at vi alligevel får nogle markante udskiftninger.
Ud: Di Maria, Khedira, Morata, Casemiro
Ind: Kroos, James, ?
Udelukket: Aguero, Pogba, Falcao (og alle andre etablerede stjerne-angribere,
Og det vil egentlig ikke undre mig, hvis der kom flere overraskelser både ind og ud. Udelukkelsen af Aguero og Pogba bygger jeg på Florentinos udtalelser, mens udelukkelsen af Falcao bygges på Ancelottis udtalelser om, at Moratas erstatning skulle have samme karakteristika og være en ung spiller. Det passer ikke helt på James, men foreløbigt er han det bedste bud, selvom jeg også sagtens kunne forestile mig der kom en angriber foruden James.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hans opførsel har været en skændsel og ikke ligefrem en værdig måde, at ære sin afdøde bror på. Jeg kan godt forstå, hvis Manchester City forsøger at komme af med ham, ovenpå den måde han har skabt sig på og opført sig over for klubben.
"Bu-hu, ingen bekymrer sig om Elfenbenskysten, jeg får ikke nok anerkendelse fordi jeg er afrikaner og min klub glemte min fødselsdag". Douche. Et klassisk eksempel på et menneske, der ligefrem nyder, at leve i offerrollen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Khedira er en god spiller som fylder godt, men der kan ikke være nogen tvivl om at han ikke er den ideelle spiller til et spillende Madrid-hold. Ideelle midtbanespillere er Alonso, Modric og Kroos, som arbejder begge veje og vigtigst af alt har et ekstraordinært pasningsspil.
Og måske vil han søge muligheden i Arsenal, hvor hans fysik vil blive værdsat højere og genforenes med Ozil.
Hvis både Khedira, Casemiro og Di Maria forlader klubben, så er beholdningen måske lige lovlig tynd:
Dydbeliggende: Xabi Alonso, Illarra
Central midtbane: Modric, Isco,
Central midtbane: Kroos, Jose R?
Ovenstående kombination giver en masse muligheder til Illarra og Isco, hvilket der også skal være i deres anden sæson, hvor forventningen er at de bider sig fast.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AvatarEyes
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kroos kan bare hænge ud med Carvajal ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Schytte
- Gæst
-
www1.skysports.com/football/news/11835/9...rms-real-madrid-move
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Steen skrev: Falsk citat, Kroos har stadig ikke offentliggjort noget endnu. Det har han tænkt sig at gøre i løbet af de næste par dage.
Det er i hvert fald op over, på Instagram følger Kroos fire ting:
Adidas
Adidas Football
DFB
Og, tadaaa
Real Madrid
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev:
Steen skrev: Falsk citat, Kroos har stadig ikke offentliggjort noget endnu. Det har han tænkt sig at gøre i løbet af de næste par dage.
Det er i hvert fald op over, på Instagram følger Kroos fire ting:
Adidas
Adidas Football
DFB
Og, tadaaa
Real Madrid
Er det hans officielle? Det ser ikke sådan ud, han linker i hvert fald ikke til 'hans' instagram profil på sin hjemmeside www.toni-kroos.de/startseite/ . Hans Facebook- og Twitter profil er der. Følger Bayern ham på Insta? Jeg har ikke Instagram, så jeg kan ikke selv se om de gør.
Citatet er falsk, men det er sikkert at han skifter til Real Madrid, som det længe har været.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
