Rygtebørsen XIX
Jeg håber virkelig man beholder Di Maria, men jeg er også lidt splittet. På den ene side er han jo en fantastisk spiller - på den anden side udstråler han en meget arrogant holdning til det at spille i klubben, og et eller andet sted tænker jeg også at hvis han gerne vil væk fra klubben, så synes jeg ærlig talt bare han skal pisse af! Jeg synes det er Özil om igen, man smider guld på gaden, men det kan sagtens vise sig at være en god beslutning igen, og pengene er tilsyneladende store. Det er bare svært for mig at købe argumentet om at pengene er afgørende for at man sælger ham, når man så går ud og betaler 38 mio euro for Illarramendi!
Khedira-Modric-Kroos er min foretrukne 3-mands-midtbane som det ser ud lige nu, med Isco, Illarra og Alonso til bredden, og det synes jeg egentlig er ganske fint. Hvis pengene fra salget af Di Maria går til at købe James Rodriguez, så synes jeg det er endnu mere fint.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Derimod er di Maria værdisat til ca. 60 mio euro. en stor sum, men i forhold til hvad spillere som David Luiz er solgt for, så er di Maria mere værd efter sidste sæson.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Hvad nu?
Casemiro, Khedira og Di Maria ud og Kroos ind. Det vil sige, vi står tilbage med Modric, Kroos, Alonso, Isco og Illarramendi. Det er i hvert fald een midtbanespiller for lidt. Umiddelbart passer Ramires og Gustavo godt på profilen, omend jeg ikke er stor fan. Men de står for lidt af det samme som Khedira, bare i en lidt lettere og hurtigere udgave. Pt er midtbanen vel delt således op:
Cm: Alonso, Illarra
Hcm: Modric, ?
Vcm: Kroos, Isco
Verratti bliver nævnt, men Khedira er et stort tab, og vi vil mangle slagkraft på midtbanen, når han bliver solgt til Arsenal. Umiddelbart kunne jeg godt se en mere flad midtbane med:
Pogba/Vidal Modric Kroos - eneste problem er, at vi vil stå tilbage med en - nærmest - helt ny midtbane. Jeg har dog på fornemmelsen, at Vidal og Pogba er spillere, der ikke behøver stor tilvænningstid, men det er trods alt blot en mave fornemmelse.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev: www.plbold.dk/2014/07/14/odds-khedira-ti...enal-falder-drastisk
Hvad nu? Casemiro, Khedira og Di Maria ud og Kroos ind. Modric, Kroos, Alonso, Isco og Illarramendi på nuværende. Der skal i hvert en ekstra ind, nogle bud?
Umiddelbart passer Ramires og Gustavo god på profilen, omend jeg ikke er stor fan.
Verratti :)
Det sker Dios.. du ved det inderst inde... hæhæ
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ville ikke undre mig hvis han laver en Yaya, i den forstand at han viser sig som en mere komplet boks-til-boks spiller end hvad man har set i Madrid.
Der bliver da vist lidt mere arbejde til Sanchez og co end først antaget. Farvel til Khedira, Di Maria, Morata og Casemiro?
Ind: Kroos, James, Verratti/Jose R?, Griezzman/Falcao?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
baggins skrev: Der er noget helt galt med de priser, som Madrid skal betale for spillere, i forhold til hvad vi får for dem. Noget af det er helt sikkert ledelsens skyld, da de har været med til at presse priserne op, da man vælger spillere og køber dem uanset pris. Men James Rodriguez, startede Monaco med at forlange 115 mio. euro for, nu har de dog taget prisen "helt ned" på 85 mio. euro. Jeg har ikke set nogle kampe med ham fra den franske liga. Og nok var han god under VM, så er han ikke mere værd end 40 mio euro. og den pris er mest af alt ud fra at Monaco købte ham for 35 euro.
Derimod er di Maria værdisat til ca. 60 mio euro. en stor sum, men i forhold til hvad spillere som David Luiz er solgt for, så er di Maria mere værd efter sidste sæson.
Det kaldes udbud og efterspørgelse. Når Real Madrid vil vælge at rette blikket mod én bestemt spiller, kan den sælgende klub i princippet forlange mere end hvis den sælgende klub ville sælge på egen initiativet. - Alternativet er at vi ender med at være klubber som Arsenal og delvis Barcelona(før Neymar og Surarez) hvor de ofte må have spillere på tilbud for overhoved at forstærke sig. Det skete med Ozil og nu er det midterforsvaret Barcelona skal finde forstærkning til. - Vi derimod kan nærmest gafle de spillere vi ønsker med den økonomi Florentino Perez har sat op på møllen.
Jeg vil overhoved ikke klage.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev:
Real Madrid skrev: www.plbold.dk/2014/07/14/odds-khedira-ti...enal-falder-drastisk
Hvad nu? Casemiro, Khedira og Di Maria ud og Kroos ind. Modric, Kroos, Alonso, Isco og Illarramendi på nuværende. Der skal i hvert en ekstra ind, nogle bud?
Umiddelbart passer Ramires og Gustavo god på profilen, omend jeg ikke er stor fan.
Verratti :)
Det sker Dios.. du ved det inderst inde... hæhæ
Kan du ikke bare købe ham i FM altså :D
Jeg forstår godt nok ikke, hvis man sælger Khedira for at købe Verratti. Så har man 3 dybdeliggende spillere, og noget siger mig Ancelotti ikke selv var med til at bestemme købet af Illarra, eller han simpelthen bare ikke tror på ham, men hvorfor købte man så ikke Verratti til at starte med?
Jeg håber seriøst vi beholder Khedira, og Verratti bliver i PSG, hvor han kan hygge med Di María :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DonSelf
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DonSelf skrev: Det fint med James. Men jeg vil meget helle have brugt de penge på Reus istedet ! Havde han været med til VM så havde Real købt ham istedet! (Forudsat at han havde haft en god slutrunde)
Jeg er faktisk af den holdning, at Real Madrid skal ud at gafle en kantspiller, også selvom Jesé skulle vende tilbage hurtigere end først antaget. Det er ganske enkelt for lidt med kun én decideret erstatning til Ronaldo og Bale, i min verden.
Jeg er ikke ude i, at det er Reus-kategorien Real Madrid skal kigge i, men et talent eller måske en spiller i sin karrieres efterår - erfaring skader aldrig en trup. Heller ikke Real Madrids.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AvatarEyes
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DonSelf
- Gæst
-
- Den eneste grund til jeg lige nævnt Reus var fordi, at han nok kan købes for den pris som vi ender at give for James.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
