Rygtebørsen XIX

11 år 11 måneder siden #409 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev: Kunne man måske tænkes at sparke Khedira afsted sammen med Di Maria? Et år tilbage af kontrakten, Arsenal skulle stå klar med et godt bud(hvor han kan spille sammen med sin gode ven Özil) og tyskeren trænger vel til nye udfordringer efter at have vundet alt i Madrid. Det giver i mine øjne fin mening, omend jeg meget gerne beholder Khedira.

Xabi, Illarra, Kroos, Modric, James, Cristiano, Bale, Jesé og Isco. Til at dække de fem midtbanepladser. Det er i mine øjne en perfekt kombination af forskellige typer, folk som kan spille flere pladser, eksperter på enkelte pladser, spillere til alle Ancelottis foretrukne systemer og sult/rutine. Jeg vil elske den midtbane helt udover det sædvanlige. Illarra vil blive mere beskyttet med mere pasnings/placeringsstærke Kroos som makker, James vil få fast tid, men omvendt ikke være tvunget til at starte på noget tidspunkt. Cristiano og Bale kan få flere pauser, mens Isco forhåbentlig kan få mere tid og Jesé stadig kan få muligheden for at bryde igennem.

Jeg vil ikke tøve med at kalde det for verdens både bedste og mest komplette midtbane. Tilmed vil kun Xabi være oppe i årene.

Sidder jeg bare og dagdrømmer?


Jeg har selv været stor fan af den konstellation, men kan måske godt frygte at den mangler lidt fysik, hvis vi f.eks. stiller op med Illarra, Kroos og Isco ude mod f.eks. Chelsea ;)
Men omvendt er den fantastisk teknisk!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #410 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne Rygtebørsen XIX

DonSelf skrev: Det fint med James. Men jeg vil meget helle have brugt de penge på Reus istedet ! Havde han været med til VM så havde Real købt ham istedet! (Forudsat at han havde haft en god slutrunde)


Liverpool skulle eftersigende være ude efter Marco Reus, rygtet siger de har budt 430 mill for ham..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #411 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XIX


Meget tyder på at Sami Khedira er på vej væk fra klubben. Hans trøje er således blevet fjernet fra Adidas butikken på Santiago Bernabeu, som det kan ses på billedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #412 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XIX
Det lader til at der er relativt enighed om at James primært er tiltænkt de 3 forreste pladser. Han vil desuden kunne indgå i en offensiv 3-mands midtbane mod defensive modstandere, eller hvis man skal jagte et mål sidst i kampen.

Nu er jeg ikke den store fan af at hente James, da prisen og profilen ikke passer med hans "reserverolle". Jeg er dog ikke sikker på at han nødvendigvis vil blive set som reserve. I sidste sæson var det ofte at vi måtte undvære enten, Benzema, Bale eller Ronaldo. Jeg har lavet en hurtig optælling af kampe, hvor alle 3 startede på banen i sidste sæson

La Liga 16 kampe sammen (22 andre)
Champions League 6 kampe sammen (7 andre)
Copa del Rey 1 kamp sammen (8 andre)

James kunne altså have startet (22+7+8 =) 37 kampe sidste sæson uden det ville gå udover BBC. I næste sæson er der endnu flere kampe og selvom der har været en del skader til BBC, så har der ikke været nogen længerevarende skader. Det kan ikke udelukkes at der kommer til næste sæson.

Barcelona havde deres fantastiske 4, da Henry blev købt, måske er det vores tur til at have samme konstellation? Ikke at det var den store succes for dem dog.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #413 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XIX

mortenj skrev:



Meget tyder på at Sami Khedira er på vej væk fra klubben. Hans trøje er således blevet fjernet fra Adidas butikken på Santiago Bernabeu, som det kan ses på billedet.


Det er ikke ret svært at sætte en trøje op uden navn og tage et billede...
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #414 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XIX
www.goal.com/en-us/news/85/england/2009/...in-manchester-united

Denne nyhed er fra før han skiftede til Real Madrid, og rygterne går på at det er United-drømmen der blokerede skiftet til PSG, der ellers virkede til at være op over.

Antonio Conte har opsagt i Juve med øjeblikkelig virkning, mon ikke det betyder at Vidal til United er lukket, og at han simpelthen ikke ville acceptere dette? Det er i hvert fald min teori.

Det klinger i hvert fald hult at udtale at det er en beslutning der er modnet gennem længere tid, når han forlængede sin kontrakt for to måneder siden. Et eller andet må have pisset ham af.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • AvatarEyes
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #415 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev: Hvad har en spiller som Draxler præsteret, som gør, at han er mere berettiget end James?

Det er ikke mange Schalke kampe du får set kan jeg forstå.

El_Juan skrev: "Flavour of the month". Hæv nu lige sagligheden. Bare en lille smule.

Øøh, OK. Eller du kunne sænke selvhøjtideligheden. Mind mig lige om hvor mange gange James er blevet nævnt på dette forum inden VM.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved AvatarEyes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #416 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XIX
Det ville i hvert fald ikke være første gang Real Madrid straks købte en spiller der har brilleret til VM, men det er jo også om noget det størst mulige udstillingsvindue for en spiller..

2002 - Ronaldo
2006 - Cannavaro
2010 - Khedira og Özil
2014 - Kroos og James?

Sofa-scouts? ;)
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #417 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XIX
Rolig nu med alt det James snak frem og tilbage:).

Madrid har selv været ude og sige de har fuldt ham i mange år, så selvfølgelig er det ikke kun pga godt VM. Tror nu nok Madrid organisationen og scout netværket ved hvad de laver trods alt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • AvatarEyes
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #418 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XIX

asp3200 skrev: Rolig nu med alt det James snak frem og tilbage:).

Madrid har selv været ude og sige de har fuldt ham i mange år, så selvfølgelig er det ikke kun pga godt VM. Tror nu nok Madrid organisationen og scout netværket ved hvad de laver trods alt.


Der er godt nok også mange herinde der pludselig har fulgt ham i flere år. Real Madrid følger hundredevis af spillere, især dem der spiller i the Big 5. Dem følger alle klubber jo de facto. Grunden til at James er blevet interessant er fordi han kan markedsføres nu hvor der er kæmpe hype omkring ham efter det VM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #419 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
.... Og hans eminente spil og fremragende udførte afslutninger som resulterede i fornemme 6 mål i 5 kampe, for en underdog som Colombia i en alder af 22 år har intet at sige?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #420 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Costa Rica international Keylor Navas is set to move to the Santiago Bernabéu after Real Madrid agreed to meet the Levante goalkeeper's €10million (£7.9m) release clause, according to MARCA and AS . Navas, who impressed at the World Cup, has also been linked with the likes of Bayern Munich and Benfica. His signing is likely to lead to the departure of Diego López, who is a target for AS Monaco and Napoli.


Hvis historien om Keylor Navas holder stik, så synes jeg, at klubben skyder sig selv i foden. I mine øjne giver det ikke umiddelbart rigtig nogen mening, at hente Keylor Navas ind i stedet for Diego López, for så, at have to målmænd i Casillas og Navas, som minder lige en anelse for meget om hinanden og i øvrigt er stort set lige høje (læs: lave i forhold til en topmålmand). De er begge hurtige på stregen, har gode reflekser og er de er begge to gode shot-stoppere, men de fylder simpelthen ikke nok i feltet og spillet i luftrummet er deres store svaghed.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke synes Keylor er en god keeper, men jeg forstår ikke hvorfor klubben vil have to så ens keepere. Frem for Diego López, der trods alt fylder lidt mere. Så kan de lige så godt også sælge Casillas med det samme og hente Kiko Casilla hjem fra Espanyol! Casilla fylder i det mindste også noget i luftrummet.

Mens det tyder på, at en spiller er på vej ind, så ser det ud til, at en er på vej ud af døren. Spekulationerne går på, at Sami Khedira er meget tæt på, at skifte til Arsenal:

Are Arsenal edging a step closer to signing Real Madrid midfielder Sami Khedira? According to MARCA , Arsenal have agreed a €25million (£19.8m) fee with Real for the Germany international and now need to settle on personal terms. Khedira has reportedly requested a salary of €7million (£5.5m) a year net at Arsenal, while Real are willing to sell after the player turned down a new deal at the Santiago Bernabéu.


Læs hele historien her .

Edit: Og nu tillader jeg lige mig selv, at drømme lidt. Hent Leon Goretzka ind som erstatning for Khedira! En solid blanding af Ballack og Khedira! Blot 19 år gammel og et af Tysklands absolut største talenter. De sidder på fremtiden i Schalke 04 med Julian Draxler, Leon Goretzka og Max Meyer.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum