Sæsonen 2014/2015

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1033 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 2014/2015
Raul spillede to sæsoner i Schalke. Dette var hans afsked:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1034 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Storken skrev: Raul spillede to sæsoner i Schalke. Dette var hans afsked:

Kom bedre med, Storken, du ved jo udmærket godt at de to situationer på ingen måde kan sammenlignes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1035 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2014/2015

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev:

Madridnation. skrev:

Siempre Madrid skrev:

Madridnation. skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev: Jeg er ret sikker på, at det ikke handlede om at sige tak, men derimod om enten at gestikulere undskyldende til klubbens fans, eller, hvilket jeg personligt finder mere sandsynligt, at lade sig blive udsat for pibekoncert af klubbens naturligt nok utilfredse fans.

Og i den forbindelse var Cristiano Ronaldos pigefornærmede flugt-forsøg uklædeligt, hvorimod Iker helt klart gjorde det rigtige.

Like-hunter ;-)

"Spank me, I'm bad"-attituden kan han gemme til Sara. Der bruger han forhåbentlig også sine hænder bedre end på banen.

Siempre, Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge om hvordan du virkelig kan hade san iker så meget ? Altså helt seriøst, i starten opfattede jeg din hetz ironisk men kan se du er dyb seriøs....

Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan man kan hade vores kaptajn som har ofret så meget for klubben igennem så mange år. Lige nu minder du mig mest om de naive fans på bernabeu, som buher når spillerne når de laver den mindste fejl.

Bare det at du mener at det er helt forkert at san iker vil have cris med over til fansene for at undskylde i schalke kampen får mig til at ryste gevaldigt på hovedet ?

Jeg har aldrig hadet en spiller, der bar den hvide trøje. End ikke Antonio Cassano.

Men jeg vil gerne stille mig kritisk op over for hans evner (læs: mangel på samme) som anfører og klub-ikon og jeg vil også gerne stille mig op som en af dem, som ikke mener at han længere har niveauet til at være førstemålmand.

Iker Casillas har gjort meget for klubben gennem årene og det skal og kan man ikke tage fra ham, men lige nu lever han på sin historik og det kan hverken han eller Real Madrid være tjent med. Derfor ser jeg frem til, at vi - forhåbentlig allerede til sommer - får en ny målmand og så ønsker jeg Iker Casillas ALT muligt held og lykke i hans nye klub.

Enig i at Casillas ikke er hvad han har været, men igen fortjener en så vigtig mand, ja nærmere en levende legende ikke en ordentlig afsked?. Vil i virkelig bare smide ham væk som vi gjorde med Raul ? Sådan noget irritere mig grænseløst.
Se bare på united hvordan de behandlede giggs, med respekt. Hader den måde vi bare smider folk væk som har ofret alt for klubben, når de ikke er "gode" nok længere.

Raúl blev jo ikke smidt væk. Han var jo i virkeligheden intelligent nok til at forstå salig Ricardos ord om, at man skal forlade en fest, mens den er på toppen. Han fik nogle fantastiske år i Schalke også og det kunne man ønske sig for Iker Casillas også, frem for at hans sidste år i klubben skal give ham pletter på renoméet.

Det tjener intet formål, at Iker er i klubben til han skal bæres ud, fordi han er en legende. Lad os nu få en målmand med Real Madrid-niveau og lad Iker få sit eventyr et andet sted. Det er godt for os og det er godt for ham.

Jeg er ked af at sige det, men Schalke viste Raul mere respekt end I gjorde. Jeg var blevet harm, hvis Barca havde gjort noget lignende. Man skal behandle sine legender ordentligt. Det fortjener de sgu, når de kæmpet, svedt og blødt for klubben hele deres liv.

Raúl stoppede i Madrid på toppen og fik en testimonial. Du har ret, man bliver helt harm.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1036 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ier-League-best.html

"The two best at the moment are obviously Ronaldo and Messi,’ he says. ‘Which is the best one? Messi has been the best player of the last 10 years.
‘That level, the player who played at the same level for 10 years. It’s massive. He never plays badly and is a very quiet guy.
‘Ronaldo is that striker who scores goals, but Messi does that and helps with assists.’
So, Messi is top dog; how does the Argentine compare to the original luminary?
The grin emerges.
‘I think I was a little better in the air,’ he adds. ‘I used to kick it with both feet.’"

End of discussion!

11 år 4 måneder siden #1037 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Og posedamen nede foran Farum Bytorv synes at Ronaldo er bedst.

End of discussion!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Raul 4 ever, Fondo_Sur

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1038 af Inspektøren

Kassow-Rossing skrev: Og posedamen nede foran Farum Bytorv synes at Ronaldo er bedst.

End of discussion!

So disrepectful.... so disrespectful....

Står du seriøst og sammenligner "posedamen nede foran Farum Bytorv" med en af de bedste og mest sympatiske fodboldspillere nogensinde... ?

11 år 4 måneder siden #1039 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Nu kender jeg faktisk personligt posedamen nede foran Farum Bytorv, og hun er ret sympatisk og sød mens hverken du eller jeg kender Pelé :) Og Messi spillede ikke bedre fodbold de sidste to sæsoner af at Pelé godt kan lide ham. Din evige agenda er barnlig og uintelligent. Kom videre mand! Respekter nu at Messi ikke vandt Balon D'or i 2013 eller 2014.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1040 af daffy
Besvaret af daffy på emne Sæsonen 2014/2015
Det er der da intet respektløst i - det er da derimod lidt tvivlsomt at grave stor forskel på posedamen og pele, at de ikke må sammenlignes?

11 år 4 måneder siden #1041 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015
Forum har ramt et uhørt lavt niveau :-(

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1042 af Inspektøren

Kassow-Rossing skrev: Nu kender jeg faktisk personligt posedamen nede foran Farum Bytorv, og hun er ret sympatisk og sød mens hverken du eller jeg kender Pelé :) Og Messi spillede ikke bedre fodbold de sidste to sæsoner af at Pelé godt kan lide ham. Din evige agenda er barnlig og uintelligent. Kom videre mand! Respekter nu at Messi ikke vandt Balon D'or i 2013 eller 2014.

I'm sure the bag lady is sweet and everything. But, jeg syntes det er dumt af dig at sammenligne en posedames holdning til fodbold med en af verdens bedste fodboldspilleres holdning. Pelé ved om nogen, hvad han snakker om, når det kommer til fodbold.

11 år 4 måneder siden #1043 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev:

Kassow-Rossing skrev: Nu kender jeg faktisk personligt posedamen nede foran Farum Bytorv, og hun er ret sympatisk og sød mens hverken du eller jeg kender Pelé :) Og Messi spillede ikke bedre fodbold de sidste to sæsoner af at Pelé godt kan lide ham. Din evige agenda er barnlig og uintelligent. Kom videre mand! Respekter nu at Messi ikke vandt Balon D'or i 2013 eller 2014.

I'm sure the bag lady is sweet and everything. But, jeg syntes det er dumt af dig at sammenligne en posedames holdning til fodbold med en af verdens bedste fodboldspilleres holdning. Pelé ved om nogen, hvad han snakker om, når det kommer til fodbold.

Stop dog den blanding af engelsk og dansk du har gang i :D

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1044 af Inspektøren
Den er altså meget sjov:
www.marca.com/2015/03/21/multimedia/graficos/1426934024.html

Nogle af højdepunkterne i El Clasico fra 94/95 - 13/14. Det er på spansk, FYI.

Leveret af Kunena Forum