Sæsonen 2014/2015

11 år 4 måneder siden #1057 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Efter runderne den 11. og 17. april ved vi, om vi har en chance.

Der har Barcelona mødt Sevilla ude og Valencia hjemme, mens vi får Eíbar og Málaga på besøg. Smider de point, mens vi henter de forventede seks, så tror jeg på det.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1058 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg synes ikke, at man skal fokusere på kampene mod Valencia og Sevilla, men på at der rent faktisk er 10 kampe tilbage.

Man har set, at Real Madrid kan smide fire points på to uger og Barcelona er på ingen måde mere fremragende end at det kan ske for dem også.

Klart, bolden ligger lige nu hos Barcelona, men der vil være masser af muligheder for, at de kan smutte i svinget - akkurat som vi kan det.

Situationen ærgrer mig, for jeg føler at vi over de to kampe mod Barcelona er klart bedre, men det er som bekendt 38 kampe, som afgør et mesterskab og ikke blot de to El Clásico-opgør.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 4 måneder siden #1059 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015
[/quote]

Og lads være ærlige.. Suarez var alene med Iker, så der var ikke så meget at gøre. Langt de fleste forventede nok den ville ryge ind.
[/quote]

Hold da op. Du har godt nok ikke spillet meget fodbold i dit liv. Suarez er bestemt ikke alene med Casillas, og hans krop er vendt i en position, så han slet ikke kan få et godt touch på bolden. Derfor skal Casillas selvfølgelig placere lige meget vægt på begge ben, så han kan komme ned til en blød triller i fjerneste hjørne.

11 år 4 måneder siden #1060 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2014/2015
Okay, dagen derpå er knap så nedtrykkende som igår. Resultatet var jo noget, vi alle havde regnet med, og nu når vi er kommet over på den anden side af El Clasico kan vi kigge lidt længere fremad end blot "den der søndag".

1. Vi viste, at vi faktisk ikke mangler særlig meget for at ramme topform. Det kræver selvfølgelig bare det rigtige tændingspunkt, som det var tilfældet igår. Første halvlegs spil er nok til, at man kan forvente få pointtab resten af sæsonen.

2. Modric - Isco - Kroos var både en boldvindende og kreativ midtbanekonstellation, og når de kan have overtaget mod en Barca-midtbane, så tegner det godt fremadrettet

3. Offensivt var det fantastisk at se - i hvert fald i første halvleg! Højt presspil, gensidig forståelse og chancer, der fremkom af andet end blot indlæg og wing-spil. Det er selvfølgelig halvt selvforskyldt, at de mange chancer ikke bliver til mere end ét mål, men forhåbentlig er det noget, der kommer i resten af sæsonen.

El Clasico er en helt anden kamp end normale ligakampe, så man kan måske ikke forvente sammen tændingspunkt, men intensiteten var der, og med 10 kampe (!) igen, så ligner det et mesterskab, der først bliver afgjort til allersidst.
Optimisme!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

• D_P_Z
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1061 af D_P_Z
Besvaret af D_P_Z på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg synes det resultat igår var en sejr i sig selv. Fire point kræver blot Barca spiller 2 uafgjorte kamp og så er vi bedst indbyrdes. Jeg ved ikke om nogen sad med denne følelse også?

11 år 4 måneder siden #1062 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Sæsonen 2014/2015
www.bt.dk/fodbold/real-madrid-fans-amok-...de-til-stjernens-bil

Faldt lige over dette, nøj hvor er det bare ikke i orden!!! Skammer mig virkelig over at nogle fans mente at det var en ok opførsel.

11 år 4 måneder siden #1063 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Sæsonen 2014/2015
...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #1064 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/varane-header-frankrig-pa-1-0/

Til dem som ikke har set det;)

Virkelig et flot hovedstødsmål af Varane - endda med Miranda som sin opdækker...
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

11 år 4 måneder siden #1065 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2014/2015
Ser det spanske landshold spille mod Ukraine, hvor Isco naturligvis brillerer med gourmetbold sammen med de mange andre magikere på det spanske landshold. Hvad der så piner mig er at følge den nuværende intense stemning omkring vores klub, når vi nu har så god en trup og træner (for det har vi virkelig)

Med andre ord: Vi har en glimrende fremtid med det nuværende hold, og som jeg ser det, er de eneste faktorer som kan spolere vores nutid og lyse fremtid, er presset og de utopiske tendenser, som der jo sædvanligvis er i Real Madrid ved naturlige modgange. Det er næsten surrealistisk så positiv, jeg er efter et El Clasico nederlag, men det har vi rigtig god grund til at være - men det forudsætter, at vi kan lette presset på enkelte personer i klubben og i højrere grad stå sammen. Og dette har jeg heldigvis fået indtrykket af, at man gør i truppen i det nordlige Madrid. Det er svært at nå ud til alle Real Madrid fans, men jeg foreslår at gøre det samme og lade være med at pege fingre af spillere, som formodeligt alligevel snart er fortid i klubben (Casillas, Bale etc). Sådan.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

11 år 4 måneder siden #1066 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2014/2015
Er Bale snart fortid i klubben?

Der er altså alt for mange herinde, der ikke aner en disse om Bale. Fred være med det. Og nej, jeg er ikke Bale-ekspert, men jeg har da fulgt waliseren karriere og det er simpelthen unuanceret at tro, at Bale "giver op" nu. Det er selvfølgelig en anden snak, hvis Real Madrid "giver op", men Bale er Perez' mand, så det er utænkeligt.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Daniel.

11 år 4 måneder siden #1067 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015

Daniel skrev: Er Bale snart fortid i klubben?

Der er altså alt for mange herinde, der ikke aner en disse om Bale. Fred være med det. Og nej, jeg er ikke Bale-ekspert, men jeg har da fulgt waliseren karriere og det er simpelthen unuanceret at tro, at Bale "giver op" nu. Det er selvfølgelig en anden snak, hvis Real Madrid "giver op", men Bale er Perez' mand, så det er utænkeligt.[/

Fuldstændig enig, Bale er her stadig når sommerens transfervindue er forbi. Jeg vil endda gå så langt som at sige, at der er større chance for Ronaldo bliver solgt til sommer - qua hans alder - end Bale.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 4 måneder siden #1068 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015
dobbelpost

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Pelle.

Leveret af Kunena Forum