Sæsonen 2014/2015

11 år 4 måneder siden #1045 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
At Pelé var en dygtig fodboldspiller engang, gør ikke at man kan kalde det for en "End of discussion!" når man taler om hvem der er den bedste fodboldspiller.

Messi har haft tre gode måneder, men før det havde han 24 dårlige.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• PandaRocky
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1046 af PandaRocky
Besvaret af PandaRocky på emne Sæsonen 2014/2015
Her er et forslag til hvordan de kunne stille op hvis man vil undgå 4-3-3 med Bale på højrekant:
4-4-2:
__________Casillas_________
Carvajal_Pepe_Ramos_Marcelo
___________Modric_________
______Kroos______Isco_____
_________James/Bale
_____Benzema____Ronaldo___
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved PandaRocky.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1047 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: At Pelé var en dygtig fodboldspiller engang, gør ikke at man kan kalde det for en "End of discussion!" når man taler om hvem der er den bedste fodboldspiller.

Messi har haft tre gode måneder, men før det havde han 24 dårlige.

Jeg ved ikke engang, hvordan jeg skal svare på dit indlæg. 24 dårlige måneder? Jeg tror faktisk, at han i løbet af de måneder har scoret flere mål end CR7.. hehe.

Men lad os bare stoppe diskussionen. Jeg orker ikke mere af alt det der posedamen fra Farum og al det andet gøgl...

Nej.. lad os i stedet se frem til en brag af en kamp, når Antonio Mateu Lahoz om mindre end 24 timer fløjter verdens største kamp igang. Hold kæft, hvor jeg glæder mig!

Alle spillere er klar untagen muligvis Busquets (det er ikke bekrætet endnu, om han er med eller ej) og så naturligvis Jamés.

Neymar-Suarez-Messi vs CR7-Benzema-Bale.... Det er ikke til at fatte, hvor store navne vi har med at gøre.

11 år 4 måneder siden #1048 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg er enig i at lade den ligge, men bare husk på: Det er ALDRIG "End of discussion!" bare fordi Pelé har sagt noget.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 4 måneder siden #1049 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: Jeg er enig i at lade den ligge, men bare husk på: Det er ALDRIG "End of discussion!" bare fordi Pelé har sagt noget.

End of discussion!

Because Pel(l)e says so!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #1050 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2014/2015
#Posedamenfrafarum

11 år 4 måneder siden #1051 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2014/2015
Haha end of discussion? Var det ikke også Pele der udtalte at Neymar var den bedste spiller i verden? Jamen ja så behøver vi ikke diskutere Ronaldo eller Messi mere. :D

11 år 4 måneder siden #1052 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg synes virkelig, at de to Clasicos i denne sæson har vist, at vi er ved at have et fuldstændigt komplet hold. Jeg kan virkelig se et vanvittigt hold for mig i næste sæson.

Vi sender Bale og Casillas væk. Vi køber Danilo, De Gea og en ekstra midtbane/kant. Det kan være Hazard/Reus (kunne være vildt), De Bruyne, Pogba eller lignende.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 4 måneder siden #1053 af SR4

Sebberg skrev: Jeg synes virkelig, at de to Clasicos i denne sæson har vist, at vi er ved at have et fuldstændigt komplet hold. Jeg kan virkelig se et vanvittigt hold for mig i næste sæson.

Vi sender Bale og Casillas væk. Vi køber Danilo, De Gea og en ekstra midtbane/kant. Det kan være Hazard/Reus (kunne være vildt), De Bruyne, Pogba eller lignende.

Sjovt du nævner Iker der reddede os fra en kæmpe ydmygelse
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

11 år 4 måneder siden #1054 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Der er trods alt ti runder endnu. Det vil sige 30 point, og lur mig om ikke begge hold smider point. Barcelona kan lige såvel som os smide flest.

Jeg er stadig optimist. Ikke verdens største. Men trods alt. Optimist.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #1055 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015

SR4 skrev:

Sebberg skrev: Jeg synes virkelig, at de to Clasicos i denne sæson har vist, at vi er ved at have et fuldstændigt komplet hold. Jeg kan virkelig se et vanvittigt hold for mig i næste sæson.

Jesus Christ. Jeg er da bedøvende ligeglad, om han redder Jordi Albas forsøg i 80 minut. Hvad, jeg ikke er ligeglad med, er, at han er skyld i Suarez mål. Han lægger vægten på det helt forkerte ben, og det resulterer i et mål, som han simpelthen skal komme ned og tage. DET mål dræber kampen i dag.

11 år 4 måneder siden #1056 af SR4

Sebberg skrev:

SR4 skrev:

Jesus Christ. Jeg er da bedøvende ligeglad, om han redder Jordi Albas forsøg i 80 minut. Hvad, jeg ikke er ligeglad med, er, at han er skyld i Suarez mål. Han lægger vægten på det helt forkerte ben, og det resulterer i et mål, som han simpelthen skal komme ned og tage. DET mål dræber kampen i dag.

Han reddet holdet flere gange den kamp.

Og lads være ærlige.. Suarez var alene med Iker, så der var ikke så meget at gøre. Langt de fleste forventede nok den ville ryge ind.

Havde De Gea præsteret helt samme kamp havde alle råbt om at man skulle købe ham.. Men ja man må nok vænne sig til at det eneste fokus der ligger på Iker, er det negative.

Og nej siger ikke at vi skal beholde Iker lang tid endnu, men han holder stadig et højere niveau end mange målmænd. Så med mindre man får chancen for at købe De Gea eller en anden ung målmand med potentiale, skal han ikke skiftes ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn, Kroos

Leveret af Kunena Forum