Sæsonen 2014/2015
Sahinovic skrev: AvartarEyes skriver:
Bare et tip: Hold dig fra diskussionen om Ronaldo. Han er hævet over al kritik herinde. Det svarer til at diskutere Muhammed med en muslim. Jeg har argumenteret for det samme som dig i over et år og det eneste jeg har fået ud af det er hovedpine. Proceed with caution :)
Jeg er muslim, hvad er det ligepræcis ved hans argumenter som gør at det,- ''svare til at diskutere Muhammed med en muslim''?
Jeg er ikke muslim, men tænkte faktisk det samme som dig, Sahinovic. Det var en elendig parallel at drage på tonsvis af parametre, men lad ham endelig sejle sin egen gyngede båd; er vi rigtig heldige, kæntre den måske en dag ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For det andet, så synes jeg også, at der er ok mange som simpelthen ikke kan finde ud af de basiske regler for, hvordan man fremfører sine argumenter på bare en nogenlunde høflig tone. Nogen (og ik bare AvatarEyes) argumenterer på sådan et nedladende og negativt niveau at selv hvis jeg var enig med personen, så havde jeg stadig ikke smidt et 'tak'. Det kunne være fedt, hvis nogle af de ansvarlige også holde øje med disse implicitte angreb istedet for kun de mere direkte af slagsen.
- hvis i altså ikke gøre det i forvejen
M_linding skrev: Jeg vil opsummere de første 32 minutter af kampen, ved at sige: Dejlig at have James tilbage!:-)
Enig. Den mand er fænomenal, og hvor har han da været savnet. Næsten i ligeså høj grad som Modric, som også spiller fantastisk i dag.
"Maybe they hate me because I'm too good."
M_linding skrev: Jeg vil opsummere de første 32 minutter af kampen, ved at sige: Dejlig at have James tilbage!:-)
Dejligt at høre. Selvom det ikke kommer bag på mange så er det en forløsning at høre:)
Jeg er desværre til påskeforkost ligesom halvdelen af den danske befolkning. Kan nogen af de heldige dom ser kampen, opsummere første halvleg. -Måske lidt mere detaljeret end M_Linding:P
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Dejligt at høre. Selvom det ikke kommer bag på mange så er det en forløsning at høre:)
Jeg er desværre til påskeforkost ligesom halvdelen af den danske befolkning. Kan nogen af de heldige dom ser kampen, opsummere første halvleg. -Måske lidt mere detaljeret end M_Linding:P
Opsummering : Ronaldo hattrick på 8 minutter :P
Man kan se forskel på spillet ift til tidligere. Man er bedre til at spille bolden rundt selv under lidt plads, frem for de tidligere kampe hvor Real ikke lavede andet end at skyde bolden langt over til modstanderens målmand eller forsvar.
M_linding skrev: Jimmy - Du er nødt til at forlade påskefrokosten!!! Det her er meget bedre end snaps:)
Haha jeg har fået lov til at tænde tv'et i udestuen på lydløs. Så lidt følger jeg da med:P
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Sælg nu bare ham der i nr. 7. Manden er værdiløs og kommer aldrig tilbage...
Jeg må give Ronaldo hatersne ret idag.. Han spillede igen elendigt.. han gør jo absolut intet andet end at score :)