Sæsonen 2014/2015

11 år 4 måneder siden #1141 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015

JimmyBroe skrev: Sælg nu bare ham der i nr. 7. Manden er værdiløs og kommer aldrig tilbage...

Det er et faktum at man bliver dårlig, når man er rundet de 30 - og sådan er det!

Vi skal forresten heller ikke glemme, at både Bale og Benzema fik scoret nogle fine mål. Det er godt med noget selvtillid til hele BBC. Men jeg føler ikke, at Bale fik spillet sig ud af farezonen, ift. James og Isco. For James spillede IMO en rigtig flot kamp, og Bernabeu fik da også lige fortalt hvad de synes om den lille sydamerikaner(!)...
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1142 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

JimmyBroe skrev: Sælg nu bare ham der i nr. 7. Manden er værdiløs og kommer aldrig tilbage...

Det er et faktum at man bliver dårlig, når man er rundet de 30 - og sådan er det!

Vi skal forresten heller ikke glemme, at både Bale og Benzema fik scoret nogle fine mål. Det er godt med noget selvtillid til hele BBC. Men jeg føler ikke, at Bale fik spillet sig ud af farezonen, ift. James og Isco. For James spillede IMO en rigtig flot kamp, og Bernabeu fik da også lige fortalt hvad de synes om den lille sydamerikaner(!)...

Tværtimod har Isco spillet elendigt de sidste mange kampe, hvorfor det med Bales og James kamp i dag er dem, der bør være i start 11'eren. Isco havde en fantastisk periode og fik os allesammen med, men siden da er det for alvor gået ned ad bakke. Bale spiller en rigtig flot kamp i dag - især hvis man sidder og holder øje med ham kampen igennem, han laver virkelig mange gode ting.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 4 måneder siden #1143 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015

Pelle skrev:

M_linding skrev:

Tværtimod har Isco spillet elendigt de sidste mange kampe, hvorfor det med Bales og James kamp i dag er dem, der bør være i start 11'eren. Isco havde en fantastisk periode og fik os allesammen med, men siden da er det for alvor gået ned ad bakke. Bale spiller en rigtig flot kamp i dag - især hvis man sidder og holder øje med ham kampen igennem, han laver virkelig mange gode ting.

Ja det har du måske ret i....

Jeg gætter på, at James starter på bænken på onsdag, med en forklaring om, at man ikke vil presse ham. Isco har jo haft en god pause nu, så han har sikkert kun godt af at spille.

Hvis jeg er lidt "efter" Bale, så er det ikke for at kritisere hans præstation, som sådan. Men han havde muligheden idag - skulle man mene - for at virkelig sætte sig igennem. Det fik han ikke helt udnyttet, som jeg så kampen...

11 år 4 måneder siden #1144 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015

SR4 skrev:

Jeg må give Ronaldo hatersne ret idag.. Han spillede igen elendigt.. han gør jo absolut intet andet end at score :)

Jeg så ikke kampen godt nok til at tage nogen former for diskussion op. Men jeg kan blot konstatere at han som minimum har 5 kampafgørende momenter i denne kamp. Det er nok for mig.

Nu skriver du at han intet andet gør end at score. Det er først og fremmest det spillet går ud på. Jeg kan forstå at du kunne give "haderne" ret, hvis han havde scoret 1-2 mål, da det nødvendigvis ikke resultere i mere end 1-2 gode aktioner. Men når han får scoret 5 mål. Skal man edderhugme være enebarn på den onde klinge samt være født i guldbryllupsghettoen med en stor guldske i hulen -før at man ikke kan være tilfreds med det.

Nej, modstanderen var ikke Atletico, München eller PSG, men du ser ingen andre spillere i verden udover Messi som får lov til at score 5 mål i en kamp.

Forskellige meninger er helt okay, der skal være plads til diskussion og alt det der. Men man er nødt til at kende grænsen for hvornår man skal holde igen med kritikken.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 4 måneder siden #1145 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2014/2015
Trods meget hate, så virker Bale til at være meget oplagt lige nu. Ligeså James, som kommer med nogle præcise indlæg og direkte spil fra midtbanen, som vi har savnet længe. Vi har trods alt Modric og Kroos til at trille den rundt.

11 år 4 måneder siden #1146 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 2014/2015
@Jimmy

Jeg tror vist at du kom til at overse smiley'en til sidst i SR4s indlæg ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #1147 af JimmyBroe

Jaken skrev: @Jimmy

Jeg tror vist at du kom til at overse smiley'en til sidst i SR4s indlæg ;-)

Ups. Ja du har muligvis ret. Jeg ser også "...'erne" nu. Jeg opfangede slet ikke den eventuelle sarkasme som SR4 nok har skrevet det med.

Hvis det er tilfældet, så beklager jeg sgu:D Så må mit indlæg være rettet mod alt fremtidig hetz, mod Ronaldo de næste par dage. :P God påske forresten:)

Jeg er her stadig XOXO

11 år 4 måneder siden #1148 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015
Han kunne nu godt have sparet målene til den 14. april (-;

Florentino Pérez

11 år 4 måneder siden #1149 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015
Og skal vi lige fjerne fokus fra enkeltmandspræstationer et øjeblik og istedet kigge på holdet på banen, så er der virkelig sket noget i pausen. Nuvel, de skulle lige igang, men vi har jo aldrig været kendt for at være hurtige startere. Tilgengæld bringer Modric og især James den fart ind i det opbyggende spil, som vi virkelig har manglet. Tidligere kunne modstanderne komme på plads, mens vi varmede bolden, men i dag var Granadas forsvar og midtbane splittet fuldstændig. Det var rigtig dejligt at se, at vi har fået genskabt den fart, som virkelig har været savnet.

Vi mangler stadig det sidste flow mod et upåagtet Granada-hold, men tendensen til efterårets dominans er ved at komme igen. Og det er jo ikke det værste tidspunkt, det sker på. Lad os håbe dette var startskuddet. Og at gassen samtidig er gået af Barcelona-ballonen, som - hvis der er en smule retfærdighed til - gerne snart må løbe ind i nogle afgørende skader.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL

11 år 4 måneder siden #1150 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2014/2015
EEEj hvor ærgeligt, at man misser kampen... nå, er der nogen, der ved hvor man kan gense den? :)

Selvom man ikke så den, så må man konstatere, at Ronaldo er én af de bedste til at samle sig selv op og modbevise kritikere

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #1151 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

ChrillRM14 skrev: EEEj hvor ærgeligt, at man misser kampen... nå, er der nogen, der ved hvor man kan gense den? :)

Selvom man ikke så den, så må man konstatere, at Ronaldo er én af de bedste til at samle sig selv op og modbevise kritikere

Undskyld jeg lige stopper Ronaldo festen, men hvad er det han ligepræcis har modbevist sine kritikere?

At han kan score 5 mål mod Granada er i sig selv flot, men så er den vidst heller ikke længere, han har meget mere at ''bevise'' og hvis han endelig skulle modbevise sine kritikere så må det gerne være den 14 april og den 22 april, hvor modstanderen ikke hedder Granada.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 4 måneder siden #1152 af JimmyBroe
Ååh hvor må det bare være surt for Ancelotti, at skulle vælge de XI startende på holdet, de næste par kampe.

Med James tydelige vigtighed, Bales fortsatte måscoringer og Isco som publikums darling, kan Ancelotti kun tage 2 rigtige valg og et forkert. -Uanset hvilken konstellation han end måtte vælge. På den ene side ligner det at Bale har en opadgående formkurve, hvilket næsten er synd at spolere, alt taget i betragtning. På den anden side vil det også være forkert, at tage Isco ud fordi han ikke har levet op til sit vanvittige niveau, for kun få kampe siden. På den tredje side(?), viser James idag at han er sulten og vigtig for holdet.

Jeg håber stadig på at Bale og James skal kæmpe om pladsen på "højrekanten". Men jeg forstår absolut dilemmaet i at smide en af de to på bænken også. Det er i sidste ende vores egen skyld, og ej at forglemme et luksusproblem. Vi har stået i modsatte situation på den centrale midtbane for kun en måned siden. Vores nuværende dilemma, må være at foretrække:)

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum