Sæsonen 2014/2015

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1321 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Sæsonen 2014/2015
Den eneste spiller jeg savnede til kampen igår var modric.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved areal001.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #1322 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

areal001 skrev: Den eneste spiller jeg savnede til kampen igår var modric.

Jeg greb mig selv i at savne Raúl Bravo på venstrebacken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Raul 4 ever, M_linding, Macon

11 år 3 måneder siden #1323 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2014/2015

Siempre Madrid skrev:

Og historiens største forsvarstalent Miguel Torres på modsatte side, velsagtens ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, Fondo_Sur

11 år 3 måneder siden #1324 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg er enig, Inspektøren. Jeg synes også, at Chicharito fortjener en startplads på lørdag.

Benzema har simpelthen ikke imponeret i hele 2015, og han har i mange kampe (især i kriseperioden januar-februar) været decideret ugidelig. Nu kommer Chicharito ind med kæmpe arbejdsraseri, mål i støvlerne og bevægelighed, og så synes jeg, at han skal krediteres for det. Så har Benzema altså ikke været bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: areal001

11 år 3 måneder siden #1325 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg mener helt bestemt Chicharito har spillet sig ind i varmen, og derfor ikke bare skal ud på bænken når Benzema er klar. Han har momentum, og det er netop det vi har brug for lige nu.
Taget tingene i betragtning med Benzema's skade, og Chicharito's form, så vil det være usædvanligt dumt at ændre holdopstilling, og forcere Benzema's skade.
For selvom Chicharito har gjort det fantastisk, så er det på lånt tid, men han kommer med en aggressivitet og vilje som man ofte savner hos Benzema, og når spillet ikke kører, så er det kampafgørende!

Uanset hvordan Chicharito gør det på onsdag, så skal han da starte inde lørdag også, så Benzema kan blive 100% fit når titlerne skal hentes hjem, men også fordi jeg mener førstnævnte fortjener at starte inde via sine fantastiske præstationer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 3 måneder siden #1326 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2014/2015

raul7=kongen skrev:

Siempre Madrid skrev:

Og historiens største forsvarstalent Miguel Torres på modsatte side, velsagtens ;)

Den mest undervurderede Castilla-spiller ever

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1327 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev: Jeg mener helt bestemt Chicharito har spillet sig ind i varmen, og derfor ikke bare skal ud på bænken når Benzema er klar. Han har momentum, og det er netop det vi har brug for lige nu.
Taget tingene i betragtning med Benzema's skade, og Chicharito's form, så vil det være usædvanligt dumt at ændre holdopstilling, og forcere Benzema's skade.
For selvom Chicharito har gjort det fantastisk, så er det på lånt tid, men han kommer med en aggressivitet og vilje som man ofte savner hos Benzema, og når spillet ikke kører, så er det kampafgørende!

Uanset hvordan Chicharito gør det på onsdag, så skal han da starte inde lørdag også, så Benzema kan blive 100% fit når titlerne skal hentes hjem, men også fordi jeg mener førstnævnte fortjener at starte inde via sine fantastiske præstationer.

Fuldstændig enige heller en Chicharito end en Benzema statue.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1328 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Er der nogen der har seneste nyt vedrørende Benzema og Bale? Jeg kan ikke finde noget nogen steder.

Nå, men med hensyn til, hvem der skal starte på toppen, på lørdag, så er jeg sgu blevet splittet, siden sidst vi diskuterede emnet; Benzema eller Hernandez?

Det virker som om, at det bare var en lille optur i Hernandez' form, for han så da ikke alt for heldig ud i går. Men det gjorde resten af holdet jo heller ikke på den anden side, hvilket naturligvis bidrog til, at arbejdsbetingelserne blev sværere end normalt.

Men Carlo skal også passe på med ikke at forcere tilbagegangen af Benzema, hvis han ikke føler sig 100 %. Det skulle helst ikke ende med en Modric 2.0

Så, hvis Benzema er 100 % ready, så syntes jeg han skal starte eller få de sidste 35 minutter på banen. Vi får nemlig brug for ham i det hektiske program, som vi går ind i. Og han har brug for nogle minutter på banen inden han gå ind på Juventus Stadium og duellere med Bonehead, Chiellini og Barzagli.

Når Bale vender tilbage, skal i øvrigt så erstatte Jámes på højrekanten, som er Jámes' klart foretrukkende plads og en årsag til, at han aktuelt er i god form?

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1329 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2014/2015
Hvis ikke det bliver med Ronaldo og Benzema på toppen, så bliver det med Ronaldo og Bale på toppen.

11 år 3 måneder siden #1330 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev: Er der nogen der har seneste nyt vedrørende Benzema og Bale? Jeg kan ikke finde noget nogen steder.

Nå, men med hensyn til, hvem der skal starte på toppen, på lørdag, så er jeg sgu blevet splittet, siden sidst vi diskuterede emnet; Benzema eller Hernandez?

Det virker som om, at det bare var en lille optur i Hernandez' form, for han så da ikke alt for heldig ud i går. Men det gjorde resten af holdet jo heller ikke på den anden side, hvilket naturligvis bidrog til, at arbejdsbetingelserne blev sværere end normalt.

Men Carlo skal også passe på med ikke at forcere tilbagegangen af Benzema, hvis han ikke føler sig 100 %. Det skulle helst ikke ende med en Modric 2.0

Så, hvis Benzema er 100 % ready, så syntes jeg han skal starte eller få de sidste 35 minutter på banen. Vi får nemlig brug for ham i det hektiske program, som vi går ind i. Og han har brug for nogle minutter på banen inden han gå ind på Juventus Stadium og duellere med Bonehead, Chiellini og Barzagli.

Når Bale vender tilbage, skal i øvrigt så erstatte Jámes på højrekanten, som er Jámes' klart foretrukkende plads og en årsag til, at han aktuelt er i god form?

I dagens nyhed med Ancelottis pressemøde, siger italieneren at Bale træner med fra i dag og er klar til Sevilla, mens Benzema først er klar til Torino-opgøret.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1331 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

Siempre Madrid skrev:

Inspektøren skrev: Er der nogen der har seneste nyt vedrørende Benzema og Bale? Jeg kan ikke finde noget nogen steder.

I dagens nyhed med Ancelottis pressemøde, siger italieneren at Bale træner med fra i dag og er klar til Sevilla, mens Benzema først er klar til Torino-opgøret.

Haha, ja det gad jeg så åbenbart ikke at læse, selvom det står på jeres forside. Men tak, Siempre.

11 år 3 måneder siden #1332 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015
Så midtbane mod Sevilla hedder Kroos, Isco og James. Angrebet Ronaldo, Chicharito og Bale. Det kunne vel sagtens give nogle mål, omend jeg er urolig for vi bliver fysisk udfordret på midtbanen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum