Sæsonen 2014/2015

• guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #841 af guti-madrid
Besvaret af guti-madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Enig i coentraos store sæson sidst, men der spillede han også nærmest fast, da marcelo var langtids skadet, min pointe er bare at han skal være klar, da vi løber ind i nogle voldsomme modstandere de næste kampe.
Synes også kampen mod Milan er top unødvendig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #842 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2014/2015
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

GLÆDELIG JUL!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 7 måneder siden #843 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2014/2015
Ronaldo deltager vel ikke i den åbne træning? Han er allerede i Dubai på ferie.

11 år 7 måneder siden #844 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2014/2015
Flytter lige en debat fra en anden tråd herover.

Hvordan kan brugere mene, at Jesé bør starte inde i morgen? Hvad hulen den vævre spanier har gjort for at fortjene det, er mig totalt uforståeligt. Indhoppet mod Valencia var så tamt, at selv Morata må sidde i Italien og synes det var skidt.

Jesé skal nok få sin tid, men lige nu er han stadig langt fra topformen efter sin skade, så selvfølgelig skal han maksimalt spille 20 minutter i morgen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo, JimmyBroe, El Rojo, Pelle

11 år 7 måneder siden #845 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015

raul7=kongen skrev: Flytter lige en debat fra en anden tråd herover.

Hvordan kan brugere mene, at Jesé bør starte inde i morgen? Hvad hulen den vævre spanier har gjort for at fortjene det, er mig totalt uforståeligt. Indhoppet mod Valencia var så tamt, at selv Morata må sidde i Italien og synes det var skidt.

Jesé skal nok få sin tid, men lige nu er han stadig langt fra topformen efter sin skade, så selvfølgelig skal han maksimalt spille 20 minutter i morgen.

Han skal da have cadeau for sin ihærdige tro på sin 'husmandsfintex2 + træk til baglinien', som han lavede 4 gange i træk og tabte den alle 4 gange. Torsk.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #846 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2014/2015

Nu har jeg ikke læst, hvem der har skrevet, at Jesé bør starte inde i morgen, men det kommer vel sig af, at Bale simpelthen ikke har leveret i en længere periode, hvorfor det er rationelt at søge et alternativ. Og trods Jesé ikke magtede at sætte en ukendt argentiner til vægs ned langs højrekanten, så er han alligevel det bedste bud på Bales afløser, med mindre Ancelotti vil ud i et større rotations puslespil, med James på højrekanten og Illarramendi eller Khedira ind centralt - det mere nærliggende at søge en mindre kompleks løsning.

Det sagt, så er Jesé ikke klar. Slet ikke fysisk. Jeg har stadig tiltro til den nuværende stamme, men det er fandeme for fjollet at stille op med seks offensive spillere mod Valencia på fremmed græs, og det samme vil jeg mene, hvis det er samme elleve der indtager grønsværen i morgen aften. Jeg ville ofre James og smide lidt muskelmasse ind på den centrale midtbane - James har desuden, ligesom Bale, været fuldstændig på glatis i en længere periode.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe, Pelle

11 år 7 måneder siden #847 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2014/2015
Hvis dette er tilfældet, skal Ronaldo også bænkes. Han var ikke synlig nok i Valencia kampen og derfor må han bænkes. Ligesom Benzema, Pepe og Carvajal...

Mange af spillerne leverede ikke mod Valencia, men derfor skal vi stadig stole på, at de kan levere deres respektive normale høje niveau mod Atletico. Jeg synes bestemt det er tid til at Jesé får en startplads og at Bale får en pause. Valencia viste meget mere ærgerrighed og vilje end Real Madrid og det er hvad der sker i visse udekampe. Det er snarere det der skal fokuseres på end spillernes individuelle færdigheder. Vi har trods alt lige haft det bedste efterår i Real Madrids historie.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #848 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

Du har helt sikkert ret, hvorfor Ronaldo naturligvis heller ikke bør starte inde. For hvad hulen har den narcissistiske portugiser egentlig gjort, der skulle berretige ham en plads blandt de startende elve? Hans præstation mod Valencia var så tam, at selv Emile Heskey må sidde i Bolton og synes det var skidt.

Ronaldo skal nok få sin tid, men lige nu er han langt fra den form han viste i efteråret, så selvfølgelig skal han maksimalt spille 20 minutter i morgen.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 7 måneder siden #849 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015
Kampene imod Atletí der er Ronaldo og Bale altid usynlige, fordi de bliver pakket så godt ned. Atletí vil spille aggressivt og komme med det hårde pres, men være okay med, at det er Real Madrid som har bolden mest. Medicinen på det kunne hurtigt være, at man rykkede James op på højrekanten, og ind med Khedira på den centrale midtbane. Det giver både power centralt, men også bevægende kreativitet længere frem på banen. Jesé tror jeg på ingen måder vil hjælpe holdet imorgen. Han er af samme type som Ronaldo og Bale, og skal have plads til at bevæge sig på.
Jeg tror helt klart, at holdet skal være fysisk, men samtidig have så mange tekniske spillere på banen som muligt. Bale får ikke plads bag forsvaret, og selvom han har et godt spark, så er det immervæk sjældent han hamre den ind udefra, så den trussel er vel fjernet før kampen er gået igang.

Jeg håber på denne opstilling her: Navas, Carvajal, Varane, Pepé, Coentrao, Kroos, Isco, Khedira, Ronaldo, James og Benzema. Khedira skal ind og slås, men vigtigst af alt, så skal han skabe offensiv plads til de 3 forreste. Han er den eneste i truppen, som truer med dybdeløb, og udover hurtigt kombinationsspil, så er dybdeløb noget der gør ondt på et kompakt forsvarskæde.
Pepé fremfor Ramos, da jeg godt tør satse en del af mine penge på at Ramos hurtigt vil få en advarsel, og dermed kan han koste holdet dyrt.

Spiller vi som vi plejer imod Atletí, så taber vi igen. Reaktionen er altid den samme tåbelige. Ro på spillet, selvom intensitets niveauet er i top, og vores spil bliver ødelagt af et for hårdt pres.
Jeg savner lidt det er os der er aggressive i presspillet og vi ikke altid skal tage det med ro.

Det er stadig den mindste titel, så derfor skal en del af reserverne også starte inde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Dios.

11 år 7 måneder siden #850 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Tror også på den opstilling vil virke Dios, på den måde spares ramos, bale, casillas og benzema. Håber vi skraber en 0-1 hjem og så ind med lllarra istedet for isco lige efter scoringen.

Kan gå med til nederlag hvis de sparer en del profiler og satser på ligaen. Cdr betyder intet for mig i denne sæson.

11 år 7 måneder siden #851 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Det eneste positive at tage med sig fra nederlaget til Valencia i forgårs er for mig at Pepe spillede en fremragende kamp, vi er fortsat et point foran Barcelona med en kamp i hånden og alting er som det plejer at være under Ancelotti: En svær opstart med konstant stigende forkurve. Det skal nok blive endnu en god sæson for Carlo's tropper!

Jeg føler mig ikke sikker på Copa del Rey trofæet, fordi vi har en svær vej til titlen, men ligaen ligger vi godt i svinget til at bringe derhen, hvor det har været oftest!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Kassow-Rossing.

11 år 7 måneder siden #852 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 2014/2015
Lille emneskift.

Mange har pointeret at Reals form har været nedadgående de seneste 2 måneder og det skyldes helt aldeles savnet af én spiller; nemlig Modric.

Jeg mener ikke at Real med Modric og uden f. eks Kroos ville give os stabiliteten, kontrol og kreativitet på midtbanen. Vores hold har brug for Kroos og Modric på midten. Disse to spillere komplimentere hinanden til perfektion. Holdet er nemlig i denne sæson gået fra at være et hold med 11 individualister til et sammenspillet hold, der formår at spille sammen, dog uden at have mistet de individuelle kvaliteter hos hver enkelt spiller.

Med Modric og Kroos, kan vi også spille med enten Isco eller James uden frygt for at midtbanen falder igennem.

Jeg mener som andre, at Copa Del Rey er den mest ubetydelig turnering i år, men derfor skal spillerne stadigvæk gå ind og gøre deres bedste.

Jeg glæder vitterligt til at Modric vender tilbage til februar. Jeg håber han hurtigt finder formen, så vi kan begynde en ny lang sejrstime!

20 dage før han ankom til Real Madrid fandt jeg denne video:

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Leveret af Kunena Forum