Sæsonen 2014/2015

11 år 8 måneder siden #793 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Hmmm synes da jeg tit har hørt idioten på 9'eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gundvang
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #794 af Gundvang
Besvaret af Gundvang på emne Sæsonen 2014/2015
Her kan man komme i kontakt med 6'eren:

www.6-eren.dk/content/kontakt-sbs-discovery-media

Ellers kan du jo bare slå det op på deres Facebook.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Gundvang.

11 år 8 måneder siden #795 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2014/2015
Det er langt mere effektivt at skrive til ham eller 6'eren via Twitter hvis man vil have at de relevante personer ser det.

11 år 8 måneder siden #796 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 2014/2015
Efter dødsfaldet har der været fokus på diverse klubbers ultras, og I marca har jeg fundet et fantastisk overblik over hvilke af klubbers ultra'er er højre- eller venstre-syndikater samt hvilke ikke har noget politisk ståsted: www.marca.com/2014/12/01/futbol/1417395669.html

Og der er nogle ting der følger en bestemt mønster, og noget er af art af modsigelse:

Ultra Sur, som Florentino Perez bandlyste, er højre-ekstremister, og taget i betragtning af at Real Madrid er kendetegnet ved at være "konservativt" eller liggende i Charmatin, som er finans-kvarteret i Madrid, er det ikke overraskende ved første øjekast. MEN Atletico Madrid som er en "arbejderklasse"-klub har tilgengæld ikke venstre-ekstremister som man skulle tro, men snare også højreekstremister. - Rayo Vallecano som er anarkistisk præget har venstre-ekstremister.

Separatist regioner som Galicien, Baskerlandet og Catalonien har hovedsagligt venstre-ekstremister samt få neutralt-politisk ståsted med undtagelse af Espanyol hvis ultra er højre-ekstremister.

Nogen der ved hvad Espanyol's rolle i Catalonien er?, og om de opfatter sig spansk eller catalansk eller hælder til begge sider?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Kasillas.

11 år 8 måneder siden #797 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Hvor var det bare en glædelig overraskelse at se Jesé på banen i går.

Jeg indrømmer blankt, at jeg lidt frygtede at han aldrig ville vende tilbage til det han præsterede inden han blev skadet, men i går kunne man jo slet ikke se, at han havde været ude af spillet i 258 dage.

Nuvel, på en billig baggrund, men han viste rigtig god form og teknikken og hurtigheden er der ikke pillet ved.

Han kan blive en markant forstærkning af holdet, hvis han kan holde niveauet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, andreashn, Sahinovic

11 år 8 måneder siden #798 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Sæsonen 2014/2015
Hvor er det skønt med Jesé tilbage! Det føles nærmest som at hente en dyr vintertransfer uden for transfervinduet og UDEN at betale en krone! Julen falder tidligt i år i Madrid!

• guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #799 af guti-madrid
Besvaret af guti-madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg mener klart at nogen herinde klart overdriver både præstationen og Jese!

Hvis vi skal starte med kampen. Det var udemærket ikke mere end det, vores modstandere var jo så mange klasser dårligere at alt andet ville være skidt. Som jer ser det er James og Isco vores faste spiller, klart de bedste igår, og mener faktisk kun at Medran, var en oplevelse, hvis vi
kigger på de nye spillere fra igår. Hurtig på bolden og stærk teknik

Jese. Jese gjorde en fin figur, men at snakke om en meget stærk præsentation, hør nu.. 1 han var jo ikke kommet ind hvis han ikke var i stand til at løbe og spille som de andre. 2 vi spiller på et hold på niveau med Horsens.. Som jeg ser det havde han en rigtig god aktion under målet og mener det er alt for tidligt at vurdere noget som helst. Han er en madridista og jeg håber ham det bedste, men at kalde ham den bedste igår og meget stærk indsats. Det uhørt..
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved guti-madrid.

11 år 8 måneder siden #800 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015
Kan du gøre dig nogen forestilling om, hvor meget timing, præcision og føling man mister i løbet af den periode, som Jesé har været ude? Nej, selvfølgelig var han ikke kampens bedste. Men den måde han indgår i spillet efter at have været væk så lang tid, hans mål, måden han placerer sig lige udenfor offside ved målet og den fart, han allerede igen har opnået, det betyder meget!

Manden bliver et aktiv ud over alle grænser i indeværende sæson.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, andreashn

• guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #801 af guti-madrid
Det er simpelthen ikke rigtig.
Jeg er udemærket klar over hvad der kræves at komme tilbage fra skadet. Men den fodboldforståelse spillerne fra real madrid har, er det så indbygget at ligegyldigt hvad kan du spille en aflevering og placere sig rigtigt. Som sagt han er jo ikke skadet mere, så det er da klart han kan løbe skyde og spille.

Og som jeg også sagde havde han 1 rigtig god præstation, under målet, og det er da skønt.

Men allerede nu at begynde at snakke om at han bliver et vigtigt aktivt til sæsonen, mener jeg er ren spekulation, for tidligt at sige

11 år 8 måneder siden #802 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

guti-madrid skrev: Det er simpelthen ikke rigtig.
Jeg er udemærket klar over hvad der kræves at komme tilbage fra skadet. Men den fodboldforståelse spillerne fra real madrid har, er det så indbygget at ligegyldigt hvad kan du spille en aflevering og placere sig rigtigt. Som sagt han er jo ikke skadet mere, så det er da klart han kan løbe skyde og spille.

Og som jeg også sagde havde han 1 rigtig god præstation, under målet, og det er da skønt.

Men allerede nu at begynde at snakke om at han bliver et vigtigt aktivt til sæsonen, mener jeg er ren spekulation, for tidligt at sige

Og dog. Dit svar indikere i den grad, at du ikke forstår vigtigheden af kamptræning! Der er ingen spillere eller individer for den sags skyld, og det er uanset hvem der er tale om, som har "indbygget" denne egenskab, for det kommer simpelthen af gentagelser.

Du kender det sikkert selv i visse situationer, hvor der er noget du måske ikke har foretaget dig i rigtig langtid, så er det oftest en smule mere vanskeligt, men ikke sagt, at du på nogle måder har glemt det.

Hvis du har trailer kort, så kender du til problemet ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Dios.

• guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #803 af guti-madrid
Kamptræning er vigtigt, ændre ikke på min holdning om at hvis du er Real-madrid spiller og har været skadet i knap et år, er du stadig så dygtig, og teknisk stærk, kva dit niveau og talent at du godt kan placere dig rigtig og lave to gode afleveringer mod et hold der er så meget dårligere. Ydermere kom han ind med en halv time igen, hvor de både var trætte og havde mistet sulten.

Debatten er, hvilket du overhovedet ikke komme ind på i din kommentar: overregerede folk madrids præstation samt Jese's
Og der er svaret stadig klart for mig , ja og ja.

11 år 8 måneder siden #804 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Men er fokus ikke et forkert sted her?

For mig at se, handler det ikke så meget om Jesés niveau - for selvfølgelig kan han stadig spille fodbold. Det handler mere om at han tør spille, og ikke afholder sig fra en duel eller et par skarpe vendinger. Det er jo desværre det der nogen gange sker, med spillere som får alvorlige skader; de mister noget tro på tingene, og bliver bange for tilbagefald.

Jesé ligner en mand som er kommet sig 100 % både mentalt og fysisk. Og det er bestemt værd at glæde sig over;)
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, FranciscoISCO

Leveret af Kunena Forum