Sæsonen 2014/2015
- Moohh
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
e:
Der skal åbenbart være to svar på siden, før jeg kan se side 68. Det var også et problem i sidste måned, hvor jeg ikke kunne se en kommentar fra MMM, før andre skrev i emnet.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
BBB skrev: Jeg tror, at der muligvis er sket noget med dette emne. Jeg kan ikke se Moohh's kommentar (jeg er på side 67, og side 68 findes ikke).
e:
Der skal åbenbart være to svar på siden, før jeg kan se side 68. Det var også et problem i sidste måned, hvor jeg ikke kunne se en kommentar fra MMM, før andre skrev i emnet.
Jeg har oplevet det samme en del gange efterhånden, også nu her med Moohhs indlæg, som jeg dog kan se nu. Mystisk :/
Altid Real Madrid.
Når nu James er ude med denne type læggeskade, hænger det sammen med en massivt spilletid gennem sæsonen eller var det noget tilfældigt der også kunne havde været sket for fx Keylor Navas?
Jeg så ikke kampen, men jeg kan se at både Arbeloa, Carvajal, Marcelo og Coentrao spillede samtid på et tidspunkt. - Hvordan konkret fordelte de sig på banen?
PS: Fedt at Illaramendi har scoret højt for resten.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Jeg er i øvrigt enig i at Illarra spillede en fin kamp, flere offensive aktioner med kvalitet, god placeringsevne, han bremsede deres angreb mange gange.
Den tværbold Ramos slog over 50 meter i starten af kampen til Bale var Beckham-klasse, jeg kan se den igen og igen og igen, hvor var det sindssygt slået. Marcelo havde også en hvor han fik spillet Ronaldo fri over en hel banelængde, at have forsvarsspillere der evner sådanne afleveringer, det er grunden til at jeg startede med at støtte Real Madrid, dengang hed de bare Hierro og Roberto Carlos.
Kasillas skrev: Jeg så ikke kampen, men jeg kan se at både Arbeloa, Carvajal, Marcelo og Coentrao spillede samtid på et tidspunkt. - Hvordan konkret fordelte de sig på banen?
Coentrao og Carvajal spillede en form for wingback. De var i hvert fald ikke så offensive som Isco eller James, når de spiller kant i vores 4-4-2.
6 forsvarsspillere til at forsvare en 3-0 føring. Så ved man at træneren må være italiensk ;-)
- Inspektøren
- Gæst
-
www.marca.com/2014/12/08/futbol/equipos/...drid/1418020862.html
Der kunne nok ikke være et dummere tidspunkt at komme med lige præcis denne udtalelse. Det var i hvert fald dumt af Marca at bringe den på forsiden i dag af alle dage.
Messis statement til Ronaldo i går var jo i bund og grund: Anything you can do I can do better.
Edit: I øvrigt er jeg godt træt af den opmærksomhed som Messi og Ronaldo løber med på det sidste. Det er som om, at man ikke længere giver kollektivet den ros som de har fortjent. Det er jo ikke Ronaldo og Messi alene der scorer målene. Der er mange bag sådan et arbejde, hvorfor jeg savner ros til forsvaret og midtbanen. Og målmanden, hvis han biddrager med nogle afgørende redninger, skal da også have noget ros.
- DenSkæveAsiater
- Gæst
-
Jeg vil gerne lufte en tanke, som ikke er blevet diskuteret herinde, omkring Real madrids titelchancer i år. Misforstå mig nu ikke.
Jeg er super glad, som madridista, at være vidne til vores fornuftige spil de sidste par måneder, men hvordan ser I på madrids titelchancer i år?
Personligt mener(måske mere frygter?) jeg, at vi er peaket for tidligt i denne sæson, som vi så med Bayern i sidste sæson. Selvom der intet der indikerer, at det kommer til at gå galt, så frygter jeg desværre at vores gode stime komme til at gå ud over os i sidste ende. Jeg vil gerne rejse nogle problemstillinger og høre Jeres mening:
1.Gennem en optur, følger en nedtur. Tror I at Real madrid kan opretholde sin imponerende styrke gennem foråret?
2. Tror I at udbyggelsen af rekorden bliver en hæmsko for vores titelchancer? I det her tilfælde kunne man godt frygte at Ancelotti ikke giver plads til rotation, hvilket kunne give anledninger til trætte spillere i foråret(i værste fald skader), som i sidste ende vil resultere i et formdyk i foråret hvor der ikke gives plads til fuckups.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
DenSkæveAsiater skrev: 1.Gennem en optur, følger en nedtur. Tror I at Real madrid kan opretholde sin imponerende styrke gennem foråret?
2. Tror I at udbyggelsen af rekorden bliver en hæmsko for vores titelchancer? I det her tilfælde kunne man godt frygte at Ancelotti ikke giver plads til rotation, hvilket kunne give anledninger til trætte spillere i foråret(i værste fald skader), som i sidste ende vil resultere i et formdyk i foråret hvor der ikke gives plads til fuckups.
1. Selvfølgelig vil vi opleve en nedtur på et tidspunkt, men det er fælles for alle hold :) Forhåbentlig bliver formdykket ikke af for store proportioner, hvortil man kun kan have tillid til at Ancelotti gør det rigtige rent taktisk. En af de vigtigste faktorer for at komme hurtigt igennem dykket er bredden i truppen, der gør, at andre spillere kan udfylde og opveje de spillere, der pludselig er i dårlig spilleform. Ligenu er vi ramt af skader, men ellers er vores bredde fantastisk, og dette gør, at jeg formoder, at den eventuelle formdyk ikke bliver af så store dimensioner, at det kan koste os titelchancer.
2. Overhovedet ikke! Jeg tror rekorden har størst betydning for os Madridistas, der kan blære os med det foran forskruede barcalona-fans ;) Nu er rekorden i hus, så Ancelotti og spillerne er formentlig professionelle nok til ikke at lade det blive en forbandelse, at det kun er for rekorden, at vi finder motivationen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- raul7=kongen
-
- Moderator
-