Sæsonen 2014/2015
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg regner bestemt med Barcelona ender som nr 1 i den pulje via noget skuespil som fører til rødt kort eller straffespark a la Busquet kigge væk show ;)
1. Monaco
2. Sporting
3. Shaktar
4. Man City
5. Arsenal
6. Juventus
7. PSG
Jeg synes at PSG, Bayern, Juventus, Barcelona, Chelsea, Ath Madrid alle har samme mulighed for at vinde CHL især hvis vi bliver ved med at spille sådan uden Modric.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Eksempel: En bærende spiller i Mesut Özil bliver solgt og det skaber problemer i starten af sæsonen men holdet spiller bedre og bedre. Vi ender faktisk med at vinde CHL.
Eksempel: To bærende spillere i Angel di Maria og Xabi Alonso bliver solgt og det skaber problemer i starten af sæsonen men holdet spiller bedre og bedre. Vi fører nu La Liga og CHL gruppen.
Vi står nu med endnu en bærende spiller, der er ude af holdet. Det skaber nok lidt problemer, som vi har set i de seneste to kampe, men jeg tror på at holdet kommer til at spille bedre og bedre. Isco/Illara skal lige have tid til at finde sig til rette på holdet, og så skal de flyvende resultater nok kommer tilbage.
Jeg er med Siempre og frygter kun PSG i 8. dels finalerne.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Jeg er slet ikke så optimistisk som jer andre og det er fordi Modric til den tid nok stadig ikke er igang. Så alle de hold kan da godt drille os. Her er min liste.
Jeg regner bestemt med Barcelona ender som nr 1 i den pulje via noget skuespil som fører til rødt kort eller straffespark a la Busquet kigge væk show ;)
1. Monaco
2. Sporting
3. Shaktar
4. Man City
5. Arsenal
6. Juventus
7. PSG
Jeg synes at PSG, Bayern, Juventus, Barcelona, Chelsea, Ath Madrid alle har samme mulighed for at vinde CHL især hvis vi bliver ved med at spille sådan uden Modric.
Du mener forhåbentlig ikke Juventus alvorligt!? De har ikke en kinamands chance mod nogle af etterne.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Daniel skrev: Det eneste hold, der kan volde Real Madrid problemer er Bayern München, og dem møder Real Madrid givetvis først i kvartfinalen eller semifinalen. Jeg bliver i hvert fald skuffet, hvis ikke Real Madrid igen er at finde blandt de sidste fire i foråret.
En Mourinho bus samt de farlige kontra kunne også skabe os store problemer. Mon ikke det bliver Real Madrid, Bayern München, Barcelona og Chelsea som bliver de sidste 4, hvis det kan lade sig gøre :) Men ellers meget enig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Siempre Madrid skrev:
asp3200 skrev: Jeg er slet ikke så optimistisk som jer andre og det er fordi Modric til den tid nok stadig ikke er igang. Så alle de hold kan da godt drille os. Her er min liste.
1. Monaco
2. Sporting
3. Shaktar
4. Man City
5. Arsenal
6. Juventus
7. PSG
Du mener forhåbentlig ikke Juventus alvorligt!? De har ikke en kinamands chance mod nogle af etterne.
Det er jeg ikke enig i, de kan drille de fleste og kan jo ende som nr et i puljen med hjemmesejr over Ath.madrid.
- guti-madrid
- Gæst
-
Det eksempelvis ikke nogen nem kamp vi har lørdag mod Malaga ude.
Er samir og illara klar? Toni Kroos er træt, hvordan ser vi startopstillingen?
Vi har massere af kampe i nær fremtiden, men er bekymret over de skader der hober sig op, især den centrale midtbane
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Er så træt af ham, måske man skulle researcher ham lidt mere og sende lidt kærlighed til ham.
- Gundvang
- Gæst
-
www.canal9.dk/kontakt-canal9
- Bobonation
- Gæst
-