VM 2014

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #277 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne VM 2014
Hmmmm. Imponerende VM af Neymar indtil videre. Frygter han bliver et stort våben for Barcelona i næste sæson. Han har gjort det bedre end jeg forventede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #278 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

Zizou1981 skrev: Hmmmm. Imponerende VM af Neymar indtil videre. Frygter han bliver et stort våben for Barcelona i næste sæson. Han har gjort det bedre end jeg forventede.

Han kunne blive et stort våben for Barcelona, for hold fast hvor er den mand vanvittig, men det bliver han ikke så længe de behandler deres spillere som små skolebørn.

Florentino Pérez

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #279 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014
Man har ikke set et talent som Neymar siden Ronaldo og Messi startede deres two horse race for snart 8 år siden. Han er helt klart fremtidens Ballon D'or winner. Jeg kunne sagtens forestille mig Bale blive maksimalt lige så god, som Robben er lige nu og Hazard maksimalt lige så god, som da Ribery toppede sidste år.

Manden er 22 år og han har allerede spillet 53 kampe for Brasilien og scoret 35 mål for dem. Det er fuldstændigt vanvittigt af en 22 årige. At han samtidig kan håndtere presset fra en nation på 200 millioner mennesker, siger heller ikke så lidt.

11 år 11 måneder siden #280 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne VM 2014
Enten smadrer Portugal Ghana i deres næste kamp (samt Tyskland banker USA 4-0), og C.Ronaldo står for størstedelen af målene, eller osse håber jeg at Ronaldo får en lang velfortjent ferie, da alt andet ikke ville kunne overbevise mig om at han er 100% fit.

Jeg ber bare til at han er 100% skadesfri og fit til næste sæson for Real Madrid, og at han ikke kommer til at døje mere med det venstre knæ igen.

Med det sagt, så er Neymar dette VM's top stjerne, hold nu kæft hvor han gør det godt! Desværre for ham tror jeg bare ikke at den samme success vil afspejle sig hos Barcelona, mest pga. Messi's favoratisering på det hold, hvilket vi jo bare kan være glade for.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Kristian S.

• ChrisRM12
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #281 af ChrisRM12
Besvaret af ChrisRM12 på emne VM 2014

Sahinovic skrev:

Zizou1981 skrev: Hmmmm. Imponerende VM af Neymar indtil videre. Frygter han bliver et stort våben for Barcelona i næste sæson. Han har gjort det bedre end jeg forventede.

Han kunne blive et stort våben for Barcelona, for hold fast hvor er den mand vanvittig, men det bliver han ikke så længe de behandler deres spillere som små skolebørn.

Med al respekt for vores klubrival, så bør Neymar jo egentlig søge væk fra Barca til en anden klub, hvor han kan få en position og rolle, som som matcher hans ambitions- og spilleniveau. I Barca bliver han tilsidesat som værende blot én af mange stjerne, hvor Messi nok overskygger dem alle. Meeeen… for VORES synspunkt er det jo kun en fordel, at de giver en spiller spilletid uden, at han rigtig kan yde maksimalt ;) - det heldigvis en kamp, som Bale allerede har vundet

11 år 11 måneder siden #282 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne VM 2014
Der er jo intet nyt: Selvfølgelig er Neymar god for Brasilien, som han altid har været. Det er han fordi han er stjernen, som alle spiller bolden til. Derudover tager han frispark og straffe, og har 70.000 tilskuere i ryggen.

Hele Brasiliens offensiv med Oscar, Fred, Hulk og Marcelo har kun et formål: Nemlig at iscenesætte Neymar.

Men som vi vidste for et år siden - og stadig ved - så er historien en helt anden i Barcelona... Jeg kunne ikke være meget mere ubekymret end hvad jeg er, når snakken falder på Barcelonas kommende sæson;)

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #283 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014
Udover Messis tilstedeværelse, så lider Neymar også under spillestilen i Barcelona, hvor det forventes af alle undtagen Messi, at man tager en eller to berøringer på bolden og så sender den videre. Den slags fodbold passer slet ikke til Neymar. Det er ikke fordi han er egoistisk (ikke mere end så mange andre ihvertfald), men har han har bare eminent fodboldkontrol, når han bolden i fødderne. Det får han ikke rigtig lov til at udnytte i Barcelona.

11 år 11 måneder siden #284 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne VM 2014
Neymar er et kæmpe talent, og mht. til hans spillestil som vi ser under VM er det glædeligt at han er stjernen på landsholdet og som for lov til at vise hans succesrige spillestil i stedet for alt for meget Tika-Taka i Barcelona og som jeg ser det dræber hans fremdrift og stil, han går simpelthen i stå..
Var dog på et tidspunkt lige lovlig træt af at han kastede sig konstant i La Liga som om han var blevet skudt, men igen... Det er der nu mange der gør, ingen nævnt ingen glemt ;-)
Han lever desværre i skyggen af Messi og vil nok altid være den evige 2’er i Barcelona så længe Messi er på holdet og har den magt/position.
Tror umiddelbart han ville kunne udvikle sig endnu mere ved et klogt klubskifte og derved relativt nemt ville kunne 1’eren på holdet og få sin spillestil gennemført. Men det er en helt anden diskussion.
Men igen, jeg kan sagtens se den prestige der er i at spille i Barcelona, hvis jeg lige tager de farvede solbriller af et øjeblik ;-)

11 år 11 måneder siden #285 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne VM 2014
Lidt historier fra dagspressen om den meget usympatiske Cristiano Ronaldo. ;-)
Respekt herfra, desværre drukner disse historier tit i pressen da der ikke er drama nok i disse historier.
Ekstrabladet
BT
Syntes artiklen i BT ellers er interressant, da Journalistens indgangsvinkel til personen Cristiano Ronaldo, (en person som deler vandene) generalt er negativ, men igennem tid/eftertanke har ændret sit blik på manden.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Cristiano Ronaldo.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #286 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014

World Cup 2014: Jordi Alba threatens journalist after Spain’s final game
www.theguardian.com/football/2014/jun/24...alist-world-cup-2014

Fabregas blev vist også bortvist forleden fra en træningssæsion.

Hvad er der blevet af harmonien i den spanske trup, hvor alle var venner med alle og stemningen var helt i top? Kan man ikke håndtere nedturen?

11 år 11 måneder siden #287 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne VM 2014
Er det bare mig som er træt af alt den hype omkring Neymar. Flemming Toft får jo løg saft på inderlåret hver gang manden rør ved bolden og de to mål han lavede i går var verdensklasse og helt vildt.

Det var en fin inderside og det andet heldigt igennem benene som han selvfølgelig planlagde. Er sku lidt for meget galde efter min smag.

Håber Chile vinder den kamp, så vi slipper for det fremover.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Michel, andreashn

11 år 11 måneder siden #288 af Michel
Besvaret af Michel på emne VM 2014
For 20 år siden skiftede Michael Laudrup fra Barcelona til Real Madrid, jeg har stadig Flemming Toft båndet den dag idag. Både der Michael spillede i Barcelona og der han spillede i Real, husker det som igår der han spillede sin første kamp i Real Madrid trøjen ude mod Sevilla og vinder enten 4-1 eller 4-0. Har aldrig brudt mig om ham, se kampen i andre kanaler. Der er mange der viser kampene, tyske, svenske, norske...

Leveret af Kunena Forum