VM 2014

11 år 11 måneder siden #289 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

asp3200 skrev: Er det bare mig som er træt af alt den hype omkring Neymar. Flemming Toft får jo løg saft på inderlåret hver gang manden rør ved bolden og de to mål han lavede i går var verdensklasse og helt vildt.

Det var en fin inderside og det andet heldigt igennem benene som han selvfølgelig planlagde. Er sku lidt for meget galde efter min smag.

Håber Chile vinder den kamp, så vi slipper for det fremover.

Nu ser jeg kampene på de tyske kanaler så har ikke lyttet til Flemming Toft, heldigvis. Men jeg kan godt forstå hans begestrejning for Neymar i dette VM, for udover Neymar (og Pirlo) er der jo ikke rigtigt andre spillere som stråler så meget, og specielt ikke de helt store stjerner Ronaldo og Messi.

Så jeg nyder Neymar og alt hype omkring ham, nu hvor det ikke er for Barcelona men Brasilien.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #290 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev: Er det bare mig som er træt af alt den hype omkring Neymar. Flemming Toft får jo løg saft på inderlåret hver gang manden rør ved bolden og de to mål han lavede i går var verdensklasse og helt vildt.

Det var en fin inderside og det andet heldigt igennem benene som han selvfølgelig planlagde. Er sku lidt for meget galde efter min smag.

Håber Chile vinder den kamp, så vi slipper for det fremover.

Nu ser jeg kampene på de tyske kanaler så har ikke lyttet til Flemming Toft, heldigvis. Men jeg kan godt forstå hans begestrejning for Neymar i dette VM, for udover Neymar (og Pirlo) er der jo ikke rigtigt andre spillere som stråler så meget, og specielt ikke de helt store stjerner Ronaldo og Messi.

Så jeg nyder Neymar og alt hype omkring ham, nu hvor det ikke er for Barcelona men Brasilien.

Der er en, som helt sikkert ikke har set Holland og især Arjen Robben spille, for wow, hvor har den mand spillet fantastisk. Skulle prisen, som bedste spiller ved denne slutrunde, tildeles i dag, så skulle den helt klart gives til Robben. Tre mål og en assist i tre kampe + fantastisk spil. Ja, hvad ellers kan man bede om?

Eksempel på fantastisk spil fra Robben:

11 år 11 måneder siden #291 af Macon
Besvaret af Macon på emne VM 2014
lækker detalje af suarez.

11 år 11 måneder siden #292 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne VM 2014
0% chance for at Suarez ender i Madrid efter at han lige satte tænderne i Chiellini!

11 år 11 måneder siden #293 af Deucex
Besvaret af Deucex på emne VM 2014
Får han ikk nok mad derhjemme???
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, andreashn

11 år 11 måneder siden #294 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne VM 2014
Uruguay er efterhånden det mest gustne VM-hold. Og der slog Suárez godt og grundigt fast, at han ikke hører til i Real Madrid. Aldrig om han skal til Madrid. Til gengæld passer han perfekt ind hos Barcelona.

Edit: Han skal selvfølgelig udelukkes fra resten af slutrunden. Længere er den egentlig ikke.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn, Chamartin

11 år 11 måneder siden #295 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne VM 2014
Hvem vil have Suarez nu? Håber ingen svar ja!!!

11 år 11 måneder siden #296 af Steen
Besvaret af Steen på emne VM 2014
Hahaha Suarez... Men jeg vil stadig ikke have noget imod, at vi henter ham.

11 år 11 måneder siden #297 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014
Dammit, et hold vi kan få i næste sæson. Pepe slagter modstanderen og Suárez æder dem. Velbekomme.

Psykopat-kvoten er brugt op i Real Madrid, så der bliver nok ikke plads til ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn

11 år 11 måneder siden #298 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VM 2014
FIFA bør, hvis det er muligt, udstede en global karantæne til Suarez!

Han hører ikke hjemme i hverken Liverpool, Barcelona eller Real madrid - han er simpelthen decideret uegnet til fodbold.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #299 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014
The European countries just got CONCACAFed and CONMEBOLed

Og hvad angår Suarez: Fuck, hvor er jeg skuffet! Jeg troede fandme, at han havde lagt alt det der lort (udover skuespil) bag sig, efter episoden med Ivanovic, men fandme nej, om han ikke gentager bedriften. Han bed en spiller, da han spillede for Ajax. Han bed lvanovic sidste år og i dag bed han så Chiellini. Han skal ikke have flere chancer. Udeluk ham for good!

11 år 11 måneder siden #300 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2014
Som jeg hele tiden har sagt. Vi har ikke brug for flere negative overskrifter i Madrid. Den tid er ovre. Barcelona har overtaget en del af vores negative omtale. Eller de har oparbejdet det selv. Så han kan jo passende tage dertil.

Hold op en klovn.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum