VM 2014

11 år 11 måneder siden #385 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne VM 2014
Skaber Benz ikke chancer? Han er den i turneringen, der har lagt op til flest mål, og derudover er han blandt topscorerene.

Han har nok været Frankrigs mest afgørende spiller, og har været involveret i de fleste af deres mål.

For lige at få nogle fakta på bordet:

www.uefa.com/worldcup/season=2014/statistics/index.html

Fint nok, at man kritiserer manden, når han underpræsterer. Det har han så bare overhovedet ikke gjort indtil videre. Havde det ikke været for to (fejlagtigt!) underkendte mål, havde han jo været suveræn topscorer med 5 mål.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, M_linding, REAList, Dios, Lars1991, andreashn, Kiwes, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #386 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne VM 2014
1. Robben
2. Neymar
3. Messi
4.Muller
5. David Luiz

Lige for at følge op på Ballon D or diskussionen

Pt er oddset på Ballon d or 2014:
Messi 1,5
Neymar 4
Ronaldo 4

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #387 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014

Bismo skrev: Skaber Benz ikke chancer? Han er den i turneringen, der har lagt op til flest mål, og derudover er han blandt topscorerene.

Han har nok været Frankrigs mest afgørende spiller, og har været involveret i de fleste af deres mål.

For lige at få nogle fakta på bordet:

www.uefa.com/worldcup/season=2014/statistics/index.html

Fint nok, at man kritiserer manden, når han underpræsterer. Det har han så bare overhovedet ikke gjort indtil videre. Havde det ikke været for to (fejlagtigt!) underkendte mål, havde han jo været suveræn topscorer med 5 mål.

Ja fordi de to assist han laver mod Schweiz er noget at råbe hurra for: www.dr.dk/sporten/fifavm2014/nyheder/gru...e/20140621045427.htm

Når jeg snakker om at være kreativ, skabe chancer og bryde et forsvar, så snakker jeg ikke om at sende en simpel bold videre, der ender med et mål. Nej. Derimod snakker jeg om f.eks. en assist, som den Pogba laver til Benzema's mål mod Schweiz. Her bliver et forsvar fuldstændigt splittet fra hinanden. Det kan se i samme link. Messis mål mod Bosnien handler om det samme. Han sætter 4 mand af og scorer.

Det betyder dog ikke Benzema har været dårlig, for det har han bestemt ikke, i mine øjne. Benzema har gennemført sit arbejde til perfektion uden der har været det ekstraordinære. Men de der tap-in assists-statistiker, kan du sgu proppe et sted, hvor solen ikke skinner.

11 år 11 måneder siden #388 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne VM 2014
De to kampe jeg har set med Frankrig og Benzema har han da været deres klart vigtigste spiller. Det altid ham de prøver at finde i angrebsspillet/kombinationsspillet og med god ret! Han lægger den altid godt videre. Derudover har han lavet en masse mål og assists. Helt håbløs kampagne du har igang imod Benzema. Har været klart en af de mest afgørende spillere so far.

edit: nu har jeg rent faktisk set dit link og du må virkelig hade Benzema hvis du ikke kan se hvor godt han spiller :D Han er jo involveret i næsten alt farligt. Derudover er hans anden assist klasse overblik. Men du har ret han første bliver faktisk lidt for hård, men mål blev der jo alligevel.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Lars1991.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #389 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014

Lars1991 skrev: De to kampe jeg har set med Frankrig og Benzema har han da været deres klart vigtigste spiller. Det altid ham de prøver at finde i angrebsspillet/kombinationsspillet og med god ret! Han lægger den altid godt videre. Derudover har han lavet en masse mål og assists. Helt håbløs kampagne du har igang imod Benzema. Har været klart en af de mest afgørende spillere so far.

edit: nu har jeg rent faktisk set dit link og du må virkelig hade Benzema hvis du ikke kan se hvor godt han spiller :D Han er jo involveret i næsten alt farligt. Derudover er hans anden assist klasse overblik. Men du har ret han første bliver faktisk lidt for hård, men mål blev der jo alligevel.

Kampagne?.. Relax dude. På hvilket tidspunkt kritiserer jeg Benzema. Jeg argumenterer bare for, hvorfor han ikke er blandt mine 5 udvalgte fra gruppespillet.

Off topic: JAMES ROOOOOOOOOOOOOOOOODRIGUEZ GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL 1-0. Og lige netop derfor, er ligger han nr. 2 på min liste. Kæft en basse!
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 11 måneder siden #390 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne VM 2014
Luis Suárez og Falcao kan rende og hoppe! Jeg vil se James Rodríguez i Real Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

11 år 11 måneder siden #391 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

El_Juan skrev: Luis Suárez og Falcao kan rende og hoppe! Jeg vil se James Rodríguez i Real Madrid!

Han er sindssygt god, men han er jo ikke angriber.

Florentino Pérez

11 år 11 måneder siden #392 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne VM 2014

Sahinovic skrev:

El_Juan skrev: Luis Suárez og Falcao kan rende og hoppe! Jeg vil se James Rodríguez i Real Madrid!

Jeg er ligeglad med, om han er angriber eller ej. Han er en klassespiller. Og en klassespiller som ham, er altid velkommen i Real Madrid!

11 år 11 måneder siden #393 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

El_Juan skrev:

Sahinovic skrev:

Jeg er ligeglad med, om han er angriber eller ej. Han er en klassespiller. Og en klassespiller som ham, er altid velkommen i Real Madrid!

Enig med dig, men der er jo ikke rigtigt plads til ham da vi i forvejen har klasse spillere på den position som han spiller - Bale, Ronaldo, Jesé, Isco og en Di Maria hvis der skulle være brug for det.

Florentino Pérez

11 år 11 måneder siden #394 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne VM 2014

El_Juan skrev:

Sahinovic skrev:

Rodriguez er møg vild. Jeg tror bare ikke han vil passe i Ancelottis 4-3-3 system.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #395 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne VM 2014

Sahinovic skrev:

El_Juan skrev:

Sahinovic skrev:

Enig med dig, men der er jo ikke rigtigt plads til ham da vi i forvejen har klasse spillere på den position som han spiller - Bale, Ronaldo, Jesé, Isco og en Di Maria hvis der skulle være brug for det.

Nu er Di Maria og Isco centrale midtbanespillere og ikke kanter. Dermed er der kun tre tilbage, og sidste sæson så vi, at det kan blive dyrt. Det har set slemt nok ud, når Di Maria har været placeret derude i stedet for på midten, hvor han hører til.

11 år 11 måneder siden #396 af Dios
Besvaret af Dios på emne VM 2014
Jeg forstår stadig ikke hvordan folk kan mene det er den centrale midtbane og ikke kanterne vi skal forstærke os på. Nuvel, så kan Di María godt spille derude, men det må da være klart for alle, at han simpelthen er 2-3 niveauer bedre inde centralt, og det efterlader os reelt set kun med en langtidsskadet Jesé udover de 3 førstevalg BBC. Ancelotti kaldte Jesé skaden for en virkelig afgørende faktor for vi ikke vandt mesterskabet, fordi der simpelthen ikke var andre til at tage overfor BBC, hvor kvaliteten bare var lidt bedre end Segunda niveau. Khedira's skade betød også en del, men skal man glæde sig over noget, så er det Di María er blevet vigtigere og bedre end nogensinde, og det var nok aldrig var sket uden skaden.

James er på alles læber, og han er da også på mine, og har virkelig slået igennem, men hans pris stemmer bare ikke overens med virkelighedsbilledet. Man kan få en langt billigere, og bedre spiller IMO i Reus, som også vil passe bedre på profilen som spydspids, da han har mange af de samme kvaliteter som Benzema.

James, Reus eller endda Griezmann skal ihvertfald hentes til klubben, for hvor står vi med en måske meget skadet Ronaldo, en altid ustabil Bale krop, og Jesé's korsbåndskade? Jeg er bange for korthuset vælter, og alle 3 kommer til at lide meget under skader den kommende sæson, og vi dermed ikke har nogle til at tage over for dem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum