VM 2014

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #409 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne VM 2014
Syntes det var ufortjent at Holland vandt. De ville først spille fodbold i de sidste 20-25 minutter.
Robben faldt alt for let ved minimal berøring mht. straffesparket.
Men ja taktisk fejl af Mexico ved at skifte Dos Santos og kun spille med en angriber. Det ville være bedre med to angriber når de skulle satse på kontra. Idioti.

Håber inderligt at Holland ryger ud hurtigst muligt. De har været heldigt mod Australien, Chile og nu Mexico.

Just my opinion :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #410 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

Cristiano skrev: Syntes det var ufortjent at Holland vandt. De ville først spille fodbold i de sidste 20-25 minutter.
Robben faldt alt for let ved minimal berøring mht. straffesparket.
Men ja taktisk fejl af Mexico ved at skifte Dos Santos og kun spille med en angriber. Det ville være bedre med to angriber når de skulle satse på kontra. Idioti.

Håber inderligt at Holland ryger ud hurtigst muligt. De har været heldigt mod Australien, Chile og nu Mexico.

Just my opinion :-)

Robben har også været ude og undskylde for at filme ved den førstes situation, men han filmede også klart og tydeligt ved den anden situation hvor de rent faktisk fik straffe, synd at dommerne er så elendige og tit falder for den slags.

Florentino Pérez

12 år 1 måned siden #411 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne VM 2014
'Dagens James': James Rodríguez har samme agent som Cristiano Ronaldo og Radamel Falcao. Jorge Mendes.

Så er den tidligere Manchester United-spiller, Paul Scholes, ude og rose både Karim Benzema og Real Madrid-emnet Toni Kroos i sin seneste VM-blog.

Om den franske angriber lyder det kort og godt:

I’m a fan of Real Madrid’s Karim Benzema who’s scored three and created 12 goal-scoring chances in three matches.

Mens han skriver følgende om den måske kommende Real Madrid-spiller, Kroos:

I love watching Toni Kroos. I think he’s brilliant. I love the way he controls the ball and controls games. He can really play a pass and has superb vision. Kroos is capable of scoring goals too, from outside the box on either foot. I just wish Man United had signed him (Yes, it is good to see United bringing in new players, but they haven’t signed anything like the quality of Kroos).

Hele Paul Scholes' VM-blog om dagens to kampe, Frankrig-Nigeria og Tyskland-Algeriet, kan læses HER .

12 år 1 måned siden #412 af anes
Besvaret af anes på emne VM 2014
Den Benzema vi ser i dag er mere den Benzema vi kender fra Real af, han har virkelig været elendig og viser nok en gang hvor meget hans niveau svinger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 1 måned siden #413 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne VM 2014

anes skrev: Den Benzema vi ser i dag er mere den Benzema vi kender fra Real af, han har virkelig været elendig og viser nok en gang hvor meget hans niveau svinger.

Kunne det hænge sammen med, at Valbuena, Pogba, Matuidi og Giroud også har været under niveau?

Præstationerne hænger jo nogen gange sammen, på den måde;)
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Real HWL, andreashn

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #414 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014

M_linding skrev:

anes skrev: Den Benzema vi ser i dag er mere den Benzema vi kender fra Real af, han har virkelig været elendig og viser nok en gang hvor meget hans niveau svinger.

Kunne det hænge sammen med, at Valbuena, Pogba, Matuidi og Giroud også har været under niveau?

Men det er ikke de andres skyld, når han spiller sine gode kampe?

Tag nu bare og indrømme, at Benzema var ringe i dag.

12 år 1 måned siden #415 af M_linding

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

På to linier kommer du med to indirekte påstande, der omhandler hvad jeg har sagt eller mener - og de er begge to forkerte;)

12 år 1 måned siden #416 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne VM 2014
Så skal der være fuld fokus på Kroos nu. Gustavo rygtet giver jeg ikke meget for.

Kroos offensive kvaliteter er bevist, men defensivt har jeg ikke set om han er på samme niveau som Modric, khedira.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 1 måned siden #417 af anes
Besvaret af anes på emne VM 2014
Nej M_Linding det havde intet med de andres niveau at gøre han hverken kunne ramme en medspiller eller lave en dribling i dag, men jeg pointerer netop dette fordi han kan være rigtig god men hans niveau rammer ofte også den meget lave ende som man så i dag.

Han var ekstremt dårlig på venstrekanten og efterlod Frankrigs svageste led Evra alene hele tiden pga. hans dovenhed, hvilket jeg synes er hans store problem.

12 år 1 måned siden #418 af M_linding

anes skrev: Nej M_Linding det havde intet med de andres niveau at gøre han hverken kunne ramme en medspiller eller lave en dribling i dag,

Det havde det ikke nej. Jeg talte også en 3-5 tekniske fejl, som han er burde være for god til at lave.

Jeg har aldrig påstået det modsatte;)

Men lad os nu heller ikke overdramatisere alt for meget. Benzema lavede bestemt også nogle gode ting i dag, og var vel stadig den bedste spiller i offensiven - hvis man lige ser bort fra Griezmann.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #419 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014

M_linding skrev:

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

På to linier kommer du med to indirekte påstande, der omhandler hvad jeg har sagt eller mener - og de er begge to forkerte;)

Så du mener, at det er Benzema skyld, når han er god og holdkammeraternes, når han ikke er? ;)

Den anden linje var måske bare lidt galde fra min side :)

12 år 1 måned siden #420 af M_linding

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

Så du mener, at det er Benzema skyld, når han er god og holdkammeraternes, når han ikke er? ;)

Den anden linje var måske bare lidt galde fra min side :)

Det behøver jeg vist ikke at svare på, vel?;)

Hvad jeg mener er, at Anes første indlæg manglede en brugbar pointe... Jeg forstod den i hvert fald ikke.

Leveret af Kunena Forum