VM 2014
- Redondo
- Gæst
-
Er man usympatisk hvis man kaster op?Siempre Madrid skrev: Men igen-igen-igen måtte Lionel Messi lige brække sig på banen.
Han er på alle parametre svært usympatisk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev:
Er man usympatisk hvis man kaster op?Siempre Madrid skrev: Men igen-igen-igen måtte Lionel Messi lige brække sig på banen.
Ja, hvis man ikke kan spille en fodboldkamp uden at sprede sit maveindhold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
1. Robben
2. Neuer
3. Javier Mascherano eller James Rodriguez
- Redondo
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Redondo skrev:
Hehe, ja ok. Jeg kan nu heller ikke lide ham. Dog synes jeg ikke at nervøsitet/det ikke at kunne stå for presset, er et af de punkter som gør at jeg finder ham belastende.
Men jeg er godt nok træt af den måde de konstant fremhæver ham. Bort set fra lige til aller sidst, hvor Toft, efter at have rost Messi hver gang han havde bolden, pludselig vender 180 grader og kalder det symptomatisk for Messis VM da han brager frisparket 39 meter over mål. Men ellers har alle medier jo været helt oppe og ringe over dværgen, hvilket er mig helt uforstående. Og den her guldbold overrækkelse er helt til grin!
Redondo skrev:
Siempre Madrid skrev:
Redondo skrev:
Hehe, ja ok. Jeg kan nu heller ikke lide ham. Dog synes jeg ikke at nervøsitet/det ikke at kunne stå for presset, er et af de punkter som gør at jeg finder ham belastende.
Men jeg er godt nok træt af den måde de konstant fremhæver ham. Bort set fra lige til aller sidst, hvor Toft, efter at have rost Messi hver gang han havde bolden, pludselig vender 180 grader og kalder det symptomatisk for Messis VM da han brager frisparket 39 meter over mål. Men ellers har alle medier jo været helt oppe og ringe over dværgen, hvilket er mig helt uforstående. Og den her guldbold overrækkelse er helt til grin!
Husker endda den kritik Ronaldo selv fik under EM. Og hans præstationer var ellers ikke meget anderledes end Messi's i dette VM.
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Jo, Messi er en gudsbenådet fodboldspiller og har vist det i små glimt under vm, men slet slet ikke som vi kender ham fra før i tiden.
Jeg er lidt af den opfattelse at han lever på fordumstiders præstationer lige nu og at han har peak'et mht. tidligere sprudlende spil.
Syntes han har virket slidt det seneste år og ikke så engageret som før.
Der er generalt meget utilfredshed i pressen i både ind og udland mht til at han blev kåret til "bedste spiller" ved dette vm og det lugter lidt af Fifa/Blatter's stunt på en trøstepræmie eller måske en taktisk eller i mange's øjne en unfair beslutning.
Tror ikke den pris får meget kredit når man tænker på utilfredsheden omkring den globalt og måske folk er begyndt at se hvor åbenlyst det var denne gang.
Messi selv var jo nærmest ligeglad med at modtage den og kunne måske godt se det var urimeligt at modtage den.
Noget andet jeg bed mærke i (hvis i forstår sådanne en lille en) var at han virkede utroligt upåvirket ved afslutningsceremonien og ikke trak en mine.
Hvor hans medspillere stod med skuffelse og våde øjne, det forstår jeg iøvrigt udemærket godt når man lige har tabt VM.
Messi stod iskold i udtrykket og nærmest ligeglad. Rimelig usympatisk.
Jeg kan nu bedst lide fodboldspillere som viser deres glæde og sorg under/efter kampe som jeg mener viser deres personlige engagement og vilje.
Men stort tillykke til Tyskland som var de rigtige vindere.
Hvis ikke det allerede er postet, har jeg fundet de nominerede her:
Bedste spiller
Bedste Målmand
Bedste unge spiller
Cristiano Ronaldo skrev: Syntes ikke det var den rigtige der vandt "bedste spiller" jeg havde håbet på Robben eller Rodriguez.
Jo, Messi er en gudsbenådet fodboldspiller og har vist det i små glimt under vm, men slet slet ikke som vi kender ham fra før i tiden.
Jeg er lidt af den opfattelse at han lever på fordumstiders præstationer lige nu og at han har peak'et mht. tidligere sprudlende spil.
Syntes han har virket slidt det seneste år og ikke så engageret som før.
Der er generalt meget utilfredshed i pressen i både ind og udland mht til at han blev kåret til "bedste spiller" ved dette vm og det lugter lidt af Fifa/Blatter's stunt på en trøstepræmie eller måske en taktisk eller i mange's øjne en unfair beslutning.
Tror ikke den pris får meget kredit når man tænker på utilfredsheden omkring den globalt og måske folk er begyndt at se hvor åbenlyst det var denne gang.
Messi selv var jo nærmest ligeglad med at modtage den og kunne måske godt se det var urimeligt at modtage den.
Noget andet jeg bed mærke i (hvis i forstår sådanne en lille en) var at han virkede utroligt upåvirket ved afslutningsceremonien og ikke trak en mine.
Hvor hans medspillere stod med skuffelse og våde øjne, det forstår jeg udemærket når man lige har tabt VM.
Messi stod iskold i udtrykket og nærmest ligeglad. Rimelig usympatisk.
Jeg kan nu bedst lide fodboldspillere som viser deres glæde og sorg under/efter kampe som jeg mener viser deres personlige engagement og vilje.
Men stort tillykke til Tyskland som var de rigtige vindere.
Hvis ikke det allerede er postet, har jeg fundet de nominerede her:
Bedste Spiller
http://i.imgur.com/7HS7LPb
Bedste Målmand
http://imgur.com/S46td1I
Bedste unge spiller
http://imgur.com/oDKxGE6
Nu må jeg lige forsvare Messi!
Du kan ikke kalde ham usympatisk, fordi han ikke græd efter kampen. Folk viser altså følelser på forskellige måder, og det er ikke alle som kan græde el.l. når man har et kamera lige i hovedet, med 1 mia. seere... Messi er helt sikkert knust efter dette nederlag, ligesom alle andre argentinere. Måske endda mere end de andre, fordi han må føle at han burde have ydet mere.
Men jeg er enig i, at mange tror at han er bedre end han egentlig er, fordi han stadig nyder godt af sine præstationer fra nogle år tilbage.
Det er i øvrigt Adidas, som er sponsor for prisen. Ved I hvem Adidas største sponsornavn er?.....
Således langer selveste Diego Maradona ud efter kåringen, som han kalder et rent marketings-stunt.
Han påpeger, at der er en sammenhæng mellem, at Adidas både er sponsor for 'Golden Ball'-kåringen og for Messi, der er sportsgigantens vigtigste ansigt på fodboldmarkedet.
- Messi? Jeg ville give ham himlen, hvis det var muligt. Men det er forkert, når nogen vinder noget, de ikke burde vinde, på grund af en marketings-plan, sagde stjernen i sit tv-show på Telesur.
Med 'kåringen' kan Adidas glæde sig over at have gjort rent bord i Brasilien.
Således var begge finalister iført uniformer med de tre berømte striber, ligesom både turneringens bedste målmand, Manuel Neuer, og VM's topscorer, James Rodriguez, er sponseret af Adidas.
.............................
Det er en ulækker verden vi lever i;(
Ved ikke hvor meget man skal lægge i de statistikker. Men der er jo nogen der er vilde med dem (STORKEN)
- Storken
- Gæst
-
Real HWL skrev: Fifas statistiske index viser at Kroos er vm´s bedste: www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/index.html
Ved ikke hvor meget man skal lægge i de statistikker. Men der er jo nogen der er vilde med dem (STORKEN)
Det er ikke statistik, men derimod et ratingsystem. Jeg elsker det første, men hader det andet.
Storken skrev:
Real HWL skrev: Fifas statistiske index viser at Kroos er vm´s bedste: www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/index.html
Det er ikke statistik, men derimod et ratingsystem. Jeg elsker det første, men hader det andet.
Kært barn har mange navne.. rating systemet er jo på baggrund af statistik ;)
Men den eneste grund til jeg kan lide disse rating systemer at at forsvarsspillere og midtbanespillere, som aldrig kommer i betragtning til prisen som den bedste alligevel får anderkendelse. Som eksempelvis Ramos i 2010.