Sæsonen 2015-2016

11 år 2 dage siden #529 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Hvor får du 2,1 på Isco fra? Det skal siges, at jeg kun har taget ligaen med - den lød på 1,6.
Det jeg synes er mest bemærkelsesværdigt er, at James afleveringsprocent differentierer fra Iscos med 0,8%. Og han spiller længere fremme på banen. Jeg havde regnet med, at den var lavere.

Jeg nægter dog at tro på, at hjørnespark og indlæg tæller som key passes - så burde den jo være langt højere. James slår noget der ligner 5-7 indlæg pr. kamp :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 dage siden #530 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 2015-2016

Pelle skrev: Hvor får du 2,1 på Isco fra? Det skal siges, at jeg kun har taget ligaen med - den lød på 1,6.
Det jeg synes er mest bemærkelsesværdigt er, at James afleveringsprocent differentierer fra Iscos med 0,8%. Og han spiller længere fremme på banen. Jeg havde regnet med, at den var lavere.

Jeg nægter dog at tro på, at hjørnespark og indlæg tæller som key passes - så burde den jo være langt højere. James slår noget der ligner 5-7 indlæg pr. kamp :-)

Du tog tallene per kamp, hvor jeg tog dem per 90 min. Det sidste er mere sammenligneligt.

Derudover kan jeg garantere dig, at hjørnespark, frispark og indlæg tæller med i key passes. Det inkluderer alle afleveringer som fører til afslutninger.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 dage siden #531 af Pelle

Storken skrev:

Pelle skrev: Hvor får du 2,1 på Isco fra? Det skal siges, at jeg kun har taget ligaen med - den lød på 1,6.

Du tog tallene per kamp, hvor jeg tog dem per 90 min. Det sidste er mere sammenligneligt.

Derudover kan jeg garantere dig, at hjørnespark, frispark og indlæg tæller med i key passes. Det inkluderer alle afleveringer som fører til afslutninger.

Korrekt til det første.

Det andet giver overhovedet ikke mening for mig, på et tidspunkt i sidste sæson lavede vi ikke andet end at smide indlæg ind i boksen.

Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 dage siden #532 af Storken

Pelle skrev:

James slog helt præcist 7 indlæg per 90 min i ligaen i sidste sæson :) Han ramte sin mand på 2,4 af dem. Det vil jeg umiddelbart vurdere er en høj succesrate.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 dage siden #533 af Pelle
Okay, jeg læser det som om statistikken ikke er baseret på, hvor mange indlæg James slog pr. 90 minutter, men på hvor mange der førte frem til en målchance :-)

Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 dage siden #534 af Storken

Pelle skrev:
Det andet giver overhovedet ikke mening for mig, på et tidspunkt i sidste sæson lavede vi ikke andet end at smide indlæg ind i boksen.

I smed 986 indlæg i sidste sæson, hvilket svarer til 26 indlæg per kamp (flest af alle hold). I ramte en holdkammerat på 28% af indlæggende. Det gav 27 mål af sig, hvilket ligeledes var flest af alle hold. .
Emnet er blevet låst.
11 år 2 dage siden #535 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016
Der er godt nok ikke mange fodboldelskere tilbage i verden. Jeg ville elske at se de personer som kun taler statistikker og slutprodukt analysere dengang Zidane, Ronaldo, Ronaldinho, Figo etc. spillede. Ingen af de nævnte spillere havde en god statistik, men var man gammel nok, som jeg frygter mange ikke var, så ville man vide at det netop er nogle af de bedste spillere i historien.

Ingen talte om, at Zidane ikke lavede nok assist. Det var egentlig nok bare at se ham kæle for bolden. Ingen talte om at Redondo ikke var eksplosiv nok, det var nok at se hans måde at beskytte bolden på.

Den nye generation fatter jeg simpelthen ikke! Det er ikke penge som har dræbt fodbolden det er den nye generation af Per Frimann tosser :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 2 dage siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, Neye, FanOfMagicalTeams
Emnet er blevet låst.
11 år 2 dage siden #536 af Pelle
Haha hvor gammel er du, Dios?

Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 dage siden #537 af Storken

Dios skrev: Der er godt nok ikke mange fodboldelskere tilbage i verden. Jeg ville elske at se de personer som kun taler statistikker og slutprodukt analysere dengang Zidane, Ronaldo, Ronaldinho, Figo etc. spillede. Ingen af de nævnte spillere havde en god statistik, men var man gammel nok, som jeg frygter mange ikke var, så ville man vide at det netop er nogle af de bedste spillere i historien.

Ingen talte om, at Zidane ikke lavede nok assist. Det var egentlig nok bare at se ham kæle for bolden. Ingen talte om at Redondo ikke var eksplosiv nok, det var nok at se hans måde at beskytte bolden på.

Den nye generation fatter jeg simpelthen ikke! Det er ikke penge som har dræbt fodbolden det er den nye generation af Per Frimann tosser :D

Hvorfor tror du ikke, at førnævnte spillere ville have gode stats? Jeg vil tro, at en spiller som Ronaldo ville have været off the charts dengang. Det samme med Ronaldinho.
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 dage siden #538 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2015-2016
Er helt enig med Dios.

Jeg sidder med et indtryk af at alle disse statistik-fetichister aldrig selv har spillet fodbold, men i stedet har de spillet en hulens masse Fifa på computeren
Emnet er blevet låst.
11 år 2 dage siden #539 af Pelle

Johnson skrev: Er helt enig med Dios.

Jeg sidder med et indtryk af at alle disse statistik-fetichister aldrig selv har spillet fodbold, men i stedet har de spillet en hulens masse Fifa på computeren

Ahh, det er måske lige at gå over grænsen. Hvorfor det ord?
Jeg er 30 år gammel og har spillet fodbold i ca. 14 år, det er dog mange år siden, jeg stoppede (lige pludselig kom der lækre piger på handelsskolen!)

Jeg er som sådan ikke kun interesseret i at tale statistikker. Men nu præsenterede Neye mig for en, og så synes jeg det kunne være interessant at sammenligne Isco og James.

Jeg er dog helt på linje med Dios. Vi skal passe på, at det ikke tager overhånd. Det synes jeg nu heller ikke det gør, det er hvert fald naivt at tro, at vi bare kan se bort fra dem.

Sidste redigering: 11 år 2 dage siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 dage siden #540 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016

Dios skrev: Der er godt nok ikke mange fodboldelskere tilbage i verden. Jeg ville elske at se de personer som kun taler statistikker og slutprodukt analysere dengang Zidane, Ronaldo, Ronaldinho, Figo etc. spillede. Ingen af de nævnte spillere havde en god statistik, men var man gammel nok, som jeg frygter mange ikke var, så ville man vide at det netop er nogle af de bedste spillere i historien.

Fodbold nedgøres hvis sporten gøres op i statistik. Statistikens anvendelighed er helt afhængig af den kontekst den hentes ind i - og selv der skal statistik tages med et gran salt
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum