Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 6 måneder siden #481 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Zyconith skrev: Gaaab....

Ja, nogen Mourinho bliver han nok desværre aldrig til de pressemøder...

Det eneste positive ved Mourinho's pressekonferencer var den straf han fik hvergang, så han ikke kunne stå på sidelinjen og prikke folk i øjnene.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #482 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Dios skrev:

Det eneste positive ved Mourinho's pressekonferencer var den straf han fik hvergang, så han ikke kunne stå på sidelinjen og prikke folk i øjnene.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

10 år 6 måneder siden #483 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II
La Liga sammenhæng - BBC: 45 mål MSN: 39 mål

1. Ronaldo: 27 mål i 26 kampe (1.04 pr. kamp)
2. Benzema: 20 mål i 19 kampe (1.05 pr. kamp)
3. Bale: 13 mål i 17 kampe (0.76 pr. kamp)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

10 år 6 måneder siden #484 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2015-2016 - II
-
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Steen.

10 år 6 måneder siden #485 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Jaken skrev:

Ja, gudskelov for det ;)

Hold da op, savner ham lidt. Taler lige ud om den største skandale nogensinde.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #486 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Real Madrid skrev: La Liga sammenhæng - BBC: 45 mål MSN: 39 mål

45 mål af BBC og 44 mål af MSN
Lad os ikke manipulere med tallene
Barcelona mangler en kamp, men hvis vi forsætter stillen så er der gode udsigter

10 år 6 måneder siden #487 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Tobiasillas skrev:

Barcelona mangler en kamp, men hvis vi forsætter stillen så er der gode udsigter

Der bliver jo overhovedet ikk manipuleret med tallene. Opslaget blev lavet inden Barca mødte Athletic Bilbao, så tallene passede jo ganske rigtigt.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 6 måneder siden #488 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Pelle skrev:

Tobiasillas skrev:

Der bliver jo overhovedet ikk manipuleret med tallene. Opslaget blev lavet inden Barca mødte Athletic Bilbao, så tallene passede jo ganske rigtigt.

Manipuleret på den måde, at Barca var nede med 2 kampe på daværende tidspunkt. Nu er det ikke noget at gå op i, men et mere fair billede ville nu være, hvis man skrev det. Indlægget var jo nok at gøre BBC "bedre" end MSN, eller noget i den dur. Nu viser det sig bare, at det nok ikke passer, da der skal gå meget galt, hvis ikke bare én af gutterne fra MSN banker en kasse ind.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 6 måneder siden #489 af MadridistaPorVida

Sahinovic skrev:

MadridistaPorVida skrev: Håber af hele mit hjerte at Cristiano bliver i mange sæsoner i nu. Det har været fantastisk at se hans udvikling, og det er som om han bliver bedre til noget nyt fra sæson til sæson. Kan huske i hans første sæson var han vildt god til frispark og drible. derefter blev han mere angrebs bevist, han blev bedre til at befinde sig det rigtige sted på det rigtige tidpunkt i boksen, derefter blev han en af de bedste i luften hvis ikke den bedste header i verden, og nu ser jeg som en komplet angriber og den bedste holdspiller man har set cr7 været, der spiller mange gode stikninger til holdkammeraterne laver mange assist. Vil bare gerne blive ved med at have ham forsat på holdet, man bliver jo nærmest overrasket hvert år af ham og man må jo kalde ham den mest komplette spiller i verden. Måske ikke den bedste for der er en driblefarlig rutineret angriber som messi også irreterende god. Men den mest komplette spiller tror jeg næppe vi bare sælger på grund af en pose penge.

Interessant, den mest komplette spiller?

Det eneste jeg ser Ronaldo mestre lige på nuværende tidspunkt er hans positionsspil og evnen til at kunne finde det frie rum i boksen, her er han helt klart den bedste i verden, men udover dette så mestre han jo ikke noget.

En af de hurtigste i verden, har stadig nogle gode langskud i sig. Læg mærke til han aldrig bliver skadet. Og reaktionsevne som da vi så ham i sidste kamp hvor han vender og scorer, tror da aldrig jeg har set messi lave sådan et mål før, en af de bedste i luften, er blevet en bedre holdspiller,samspillet er fantastisk at se, overblik its over 9000 og som du siger sit positionsspil, verdens til at finde det frie rum i boksen. Og kan se du er en barca fan, jeg siger endda at Messi er den bedste i verden, men du er bare en hater. En meget blind hater, han mestre jo ikke andet, du jo helt væk

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved MadridistaPorVida.

10 år 6 måneder siden #490 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

MadridistaPorVida skrev:

Sahinovic skrev:

MadridistaPorVida skrev: Håber af hele mit hjerte at Cristiano bliver i mange sæsoner i nu. Det har været fantastisk at se hans udvikling, og det er som om han bliver bedre til noget nyt fra sæson til sæson. Kan huske i hans første sæson var han vildt god til frispark og drible. derefter blev han mere angrebs bevist, han blev bedre til at befinde sig det rigtige sted på det rigtige tidpunkt i boksen, derefter blev han en af de bedste i luften hvis ikke den bedste header i verden, og nu ser jeg som en komplet angriber og den bedste holdspiller man har set cr7 været, der spiller mange gode stikninger til holdkammeraterne laver mange assist. Vil bare gerne blive ved med at have ham forsat på holdet, man bliver jo nærmest overrasket hvert år af ham og man må jo kalde ham den mest komplette spiller i verden. Måske ikke den bedste for der er en driblefarlig rutineret angriber som messi også irreterende god. Men den mest komplette spiller tror jeg næppe vi bare sælger på grund af en pose penge.

Interessant, den mest komplette spiller?

Det eneste jeg ser Ronaldo mestre lige på nuværende tidspunkt er hans positionsspil og evnen til at kunne finde det frie rum i boksen, her er han helt klart den bedste i verden, men udover dette så mestre han jo ikke noget.

En af de hurtigste i verden, har stadig nogle gode langskud i sig. Læg mærke til han aldrig bliver skadet. Og reaktionsevne som da vi så ham i sidste kamp hvor han vender og scorer, tror da aldrig jeg har set messi lave sådan et mål før, en af de bedste i luften, er blevet en bedre holdspiller,samspillet er fantastisk at se, overblik its over 9000 og som du siger sit positionsspil, verdens til at finde det frie rum i boksen. Og kan se du er en barca fan, jeg siger endda at Messi er den bedste i verden, men du er bare en hater. En meget blind hater, han mestre jo ikke andet, du jo helt væk

Hvorfor så fornærmet? )-:

Jeg synes bare det var interessant, at du kunne kalde Ronaldo den mest komplette spiller når han jo tydeligvis langt fra er det, at du så endda stadig kalder ham for en af de hurtigste i verden og at han har et vildt overblik, er en indikation på at jeg nok hellere må lade den ligge. Jeg har forresten heller ikke nævnt Messi, og jeg ved heller ikke hvordan du ud fra mit indlæg kommer frem til at jeg er Barca fan, men jeg lader den ligge, når dit niveau nu engang ikke er højere.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #491 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ronaldo er desværre ikke hvad han har været. Om det er hans knæ der driller skal jeg ikke kunne sige.

Han er ikke en trussel som han har været. Modstanderne er ikke bange for ham. Jovist scorer han mange mål i feltet stadig, men han er ikke en trussel udefra. Hverken fart, driblinger eller langskud er noget at frygte mere. Han er en fantastisk boksangriber, men ikke det fænomen vi så førhen. Desværre.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #492 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Nok har Ronaldo desværre mistet noget af sin hurtighed og hurtige finter, men manden kan altså stadig lave mål, som også er det vigtigste i en kamp,
forstår ikke de fans der vil have ham solgt til sommer. Personligt ser jeg gerne han bliver én sæson mere, da jeg stadig synes han giver holdet meget, det jo helt sindsygt de målstats han har sat i klubben, altså hallo 340 mål i kun 326 kampe, sådan en spiller får Real Madrid nok aldrig igen, så vi skal nyde ham mens vi kan. Når sæsonen er slut har han sikkert igen scoret de 40 - 50 mål i en alder på over 30, fantastisk spiller, legende, selvfølgelig skal han sku da ikke sælges!.

Leveret af Kunena Forum