Sæsonen 2015-2016 - II
- Tobiasillas
- Gæst
-
På den anden side forstår jeg ikke at man vil beholde en spiller på grund af sin fortide, vi spiller ikke klassisk hold på FIFA PlayStation. Lad os være realistiske.rene skrev: Nok har Ronaldo desværre mistet noget af sin hurtighed og hurtige finter, men manden kan altså stadig lave mål, som også er det vigtigste i en kamp,
forstår ikke de fans der vil have ham solgt til sommer. Personligt ser jeg gerne han bliver én sæson mere, da jeg stadig synes han giver holdet meget, det jo helt sindsygt de målstats han har sat i klubben, altså hallo 340 mål i kun 326 kampe, sådan en spiller får Real Madrid nok aldrig igen, så vi skal nyde ham mens vi kan. Når sæsonen er slut har han sikkert igen scoret de 40 - 50 mål i en alder på over 30, fantastisk spiller, legende, selvfølgelig skal han sku da ikke sælges!.
Spillerens attitude har været meget opgivende under Benitez, i sidste ende handler det om at få og udnytte det fulde potentiale i enhver spillere, Benitez kunne ikke, Zidan ser det ud til at han kan. Godt nok er det to kampe men ændring kan ses
Hvis en træner ikke kan får det bedste i sine spillere så er det træneren og ikke spilleren der skal væk, det vil jeg gerne være den første til at indrømme
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tobiasillas skrev:
På den anden side forstår jeg ikke at man vil beholde en spiller på grund af sin fortide, vi spiller ikke klassisk hold på FIFA PlayStation. Lad os være realistiske.rene skrev: Nok har Ronaldo desværre mistet noget af sin hurtighed og hurtige finter, men manden kan altså stadig lave mål, som også er det vigtigste i en kamp,
forstår ikke de fans der vil have ham solgt til sommer. Personligt ser jeg gerne han bliver én sæson mere, da jeg stadig synes han giver holdet meget, det jo helt sindsygt de målstats han har sat i klubben, altså hallo 340 mål i kun 326 kampe, sådan en spiller får Real Madrid nok aldrig igen, så vi skal nyde ham mens vi kan. Når sæsonen er slut har han sikkert igen scoret de 40 - 50 mål i en alder på over 30, fantastisk spiller, legende, selvfølgelig skal han sku da ikke sælges!.
Spillerens attitude har været meget opgivende under Benitez, i sidste ende handler det om at få og udnytte det fulde potentiale i enhver spillere, Benitez kunne ikke, Zidan ser det ud til at han kan. Godt nok er det to kampe men ændring kan ses
Hvis en træner ikke kan får det bedste i sine spillere så er det træneren og ikke spilleren der skal væk, det vil jeg gerne være den første til at indrømme
Spillerne, bland andet Modric og Ronaldo, har også netop udtalt de trives bedre under Zidane. Jeg forstår godt man kan være irreteret over at man har den tankegang at spillerne skal være dedikerede ligemeget hvilken træner man har, men realiteten er bare ikke sådan.
- ElGordo
- Gæst
-
Onda Cero, som er et ret troværdigt medie ( selv Sid Lowe retwetter historien) melder om et møde mellem Neymar jr og senior og RM.
Jeg har utrolig svært ved at se det realistiske ved den handel og mon ikke Rm blot har henvendt sig og fået en afvisning, men jeg ved heller ikke hvordan det ser ud med den kontraktforlængelse med neymar ?
ElGordo skrev: twitter.com/sidlowe/status/689946680171585536
Onda Cero, som er et ret troværdigt medie ( selv Sid Lowe retwetter historien) melder om et møde mellem Neymar jr og senior og RM.
Jeg har utrolig svært ved at se det realistiske ved den handel og mon ikke Rm blot har henvendt sig og fået en afvisning, men jeg ved heller ikke hvordan det ser ud med den kontraktforlængelse med neymar ?
Selv hvis det skulle være tilfældet, så ville FC Barcelona gøre alt for at Neymar ikke kommer Real Madrid. Selv dengang Zlatan Ibrahimović ikke var ønsket i klubben og han selv anmodede om et skifte til Real Madrid, blev han fortalt at han må skifte til alle andre klubber pånær Real Madrid.
Men ville være noget af et frækt skifte.
Florentino Pérez
Derudover skal Neymar jo i så fald købes i dette vindue, da det næppe bliver "lettere" at hente ham om halvandet år. Og jeg ser større sandsynlighed for at Danmark vinder EM end at Barcelona lader Neymar gå midt i sæsonen - og endda til Real Madrid.
Neymar kommer ikke til at spille i Madrid - det tør jeg godt føle mig sikker på.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Jeg tvivler også på, det kommer til at ske. Barcelona har jo overbevist Neymar og hans følge om, at han bliver den næste Messi. Han går ingen steder. Men det kunne da være lidt sjovt!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Bale? Næe, vi skal bare af med Ronaldo, så er der masser af plads til Neymar.
Jeg tvivler også på, det kommer til at ske. Barcelona har jo overbevist Neymar og hans følge om, at han bliver den næste Messi. Han går ingen steder. Men det kunne da være lidt sjovt!
Ville betyde en spillestil, som nødvendigvis vil betyde at enten Bale eller Neymar ikke vil komme til sin fulde ret.
Men, lad os ikke koge mere suppe på dette. Neymar skulle være blevet Real spiller for 2,5 år siden, hvis det skulle have været realistisk.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Roesen7 skrev:
Pelle skrev: Bale? Næe, vi skal bare af med Ronaldo, så er der masser af plads til Neymar.
Ville betyde en spillestil, som nødvendigvis vil betyde at enten Bale eller Neymar ikke vil komme til sin fulde ret.
Men, lad os ikke koge mere suppe på dette. Neymar skulle være blevet Real spiller for 2,5 år siden, hvis det skulle have været realistisk.
Nok nærmere da man sendte ham hjem fra prøvetræning som 14-årig. Senere blev det alt for bøvlet i forhold til alle de forskellige interessenter, som skulle have penge. Men det ved Barcelona nok mere om...........nårh nej!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg forstår det ikke...
Bale har 3 1/2 år tilbage af sin kontrakt, tjener omkring 12 mio. euro om året (+ alt det løse) og har muligvis kostet 100 mio euro. Men han har da stadig ikke spillet på et niveau - over en længere periode - som for alvor kan retfærdiggøre disse tal. Og nu vil man så forlænge hans kontrakt?
Hvorfor skal alle skulderklap i fodboldens verden være synonym med penge, penge og atter penge? Hvad blev der af, at man kan få et "godt gået" og en flaske rødvin af chefen, når man har gjort det godt?;-) ....Eller i Bale's tilfælde: gjort det bedre end tidligere.
Eller noget andet, løn sælger bare flest aviser. ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Siempre Madrid skrev:
Roesen7 skrev:
Nok nærmere da man sendte ham hjem fra prøvetræning som 14-årig. Senere blev det alt for bøvlet i forhold til alle de forskellige interessenter, som skulle have penge. Men det ved Barcelona nok mere om...........nårh nej!
Om man laver det bagom, eller bevidst lyver om tallet er vel reelt set noget nær lige dumt. Nuvel, så er det ulovligt og betale bagom, og det er fuldstændig vanvittigt at gøre med en så stor spiller i en så opsigtsvækkende handel, men set i bakspejlet af hvad der kom af konsekvenser, så ville jeg 11 ud af 10 gange hellere have den ulovlige handel med Neymar end den overbetalte waliser.
Neymar handlen kom vel op på de €80m. hvis jeg ikke tager meget fejl? Imod Bale's €100m..
Barcelona gjorde endnu engang et langt bedre kup sportsligt end vi gjorde. Og set i bakspejlet over de grotesk pinlige fejl vi har lavet det seneste år, så ville en handel med Neymar's far have været den mindst floveste af alle.
Verdens 3. bedste spiller kontra en spiller som stadig mangler at overbevise, lad os bare være søde og sige 50% af alle Madridistas verden over.
Jeg er slet ikke i tvivl!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.