Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
futbol.as.com/futbol/2013/06/21/primera/1371810775_946750.html
MARCA mener ligeledes at vide, at Gündogans bror og agent var i Madrid i går, fredag, for at mødes med folk fra klubben.
El_Juan skrev: Seneste nyt i forhold til Isco, er - ifølge MARCA - at Real Madrid betaler 24 mio. €.
MARCA mener ligeledes at vide, at Gündogans bror og agent var i Madrid i går, fredag, for at mødes med folk fra klubben.
Transfervinduet kan jo ende ret godt :)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Eneste jeg ka se taler for Gündogan er prisen - som angiveligt er meget lavere. Men vil dog gerne oplyses - eller enddog overbevises - ifald det nu sku ende med et køb.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev: Angående de historier der dukker op indimellem omkring Gündogan, er der nogen der ka oplyse mig lidt omkring ham. Jeg har kun set relativt begrænset til ham og synes han er en fin boldflytter med en god, flydende boldomgang og en god arbejdsradius, men synes han mangler spidskompetencer både offensivt og defensivt og har lidt svært ved at se hvordan han sku ku forstærke os. Jeg ved jeg er lidt pjattet med en spiller som Vidal, men ville til enhver tid hellere fyre 50 mio af på ham end 25 mio på Gündogan - synes Vidal har den eksplosivitet og de spidskompetencer som ville klæde holdet.
Eneste jeg ka se taler for Gündogan er prisen - som angiveligt er meget lavere. Men vil dog gerne oplyses - eller enddog overbevises - ifald det nu sku ende med et køb.
Som du nok ved, er Gündogan og Vidal to vidt forskellige spillere. Vidal er en typisk boks-til-boks-spiller. Gündogan er mere en dybtliggende playmaker. Teknisk stærk, utrolig dygtig i sin boldomgang, visionær i sit spil, har evnen til at se og slå den afgørende pasning og en stærk evne til at læse spillet. Han er angiveligt udset til at skulle afløse Xabi Alonso, hvem han er blevet sammenlignet med. Logisk nok, for han kan noget af det samme. Han kan diktere spillet - og tempoet i spillet - ligesom Xabi Alonso, Xavi, Pirlo m.fl.
Klopp har faktisk gjort det samme med Gündogan, som han i sin tid gjorde med Sahin. Både Sahin og Gündogan var inden de kom under Klopps vinger, begge offensiv midtbanespiller. De spillede længere fremme, end de gør nu. Det samme gjorde sig gældende for Gündogan i Nürnberg. Det er Klopp, der har omskolet dem til dybtliggende playmakere. Med stor succes. Gündogan har dog et større potentiale end Sahin. I hvert fald som jeg ser det.
Gundogan vil være en meget bedre løsning en feks kondogbia. Han passer bedre til vores hold og så kan vi sælge Alonso.
Kan vi dog ikke bare få Alonso, kaka, callejon, pepe sendt afsted så der er penge retur.
asp3200 skrev: Har før været rygter om gundogan i 2014. Tror dog det nærmere 2013 han kommer til, især da Verrati har sagt nej til ancelotti.
Gundogan vil være en meget bedre løsning en feks kondogbia. Han passer bedre til vores hold og så kan vi sælge Alonso.
Kan vi dog ikke bare få Alonso, kaka, callejon, pepe sendt afsted så der er penge retur.
Jeg forstår ikke hvad folk har imod Alonso! Han har været en af de vigtigste spillere i klubben siden han kom fra Liverpool! Og ja, han faldt i niveau i slutningen af sidste sæson, men det var mere et udtryk for at han fik for mange kampe uden pause...
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev:
asp3200 skrev: Har før været rygter om gundogan i 2014. Tror dog det nærmere 2013 han kommer til, især da Verrati har sagt nej til ancelotti.
Jeg forstår ikke hvad folk har imod Alonso! Han har været en af de vigtigste spillere i klubben siden han kom fra Liverpool! Og ja, han faldt i niveau i slutningen af sidste sæson, men det var mere et udtryk for at han fik for mange kampe uden pause...
Jeg har ikke noget imod Alonso - han er fantastisk, isoleret set.
Men han er svær at danne et perfekt match med, og han er for stationær. Derfor er vores spil for nemt at lukke ned for, som man så mod United. Sir Alex havde ingen problemer med at lure, at man bare skulle sætte en mand på Alonso, og det var det.
Modric kunne være rigtig spændende på Alonsos position, ikke mindst i kraft af hans bevægelighed og evne til at dirigere spillet....:)
M_linding skrev:
baggins skrev:
Jeg har ikke noget imod Alonso - han er fantastisk, isoleret set.
Men han er svær at danne et perfekt match med, og han er for stationær. Derfor er vores spil for nemt at lukke ned for, som man så mod United. Sir Alex havde ingen problemer med at lure, at man bare skulle sætte en mand på Alonso, og det var det.
Modric kunne være rigtig spændende på Alonsos position, ikke mindst i kraft af hans bevægelighed og evne til at dirigere spillet....:)
Ja, Alonso har midsted sin bevælighed. Men idet Madrid dominere de fleste kampe, mener jeg at ci skal spille med Modric og Alonso og dermed droppe Khedria. Defensivt var Alonso også bedre end Khedira i sidste sæson.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Carvajal
Isco
Casemiro
Jesé
Ancelotti.
Det er jo helt som jeg har ønsket mig. Spaniere, Castilla spillere og en træner der er bedre end Mou på mange områder.
Synes kun vi mangler en Verratti/Vidal/Illaramendi/Kondogbia type. Bale er ude af mit hovede for længst !