Rygtebørsen XVIII
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Boom! Ifølge Kicker har Real Madrid budt 50 millioner euro for Vidal!
Kommer ikke til at ske. Og fuldstændig absurd at forestille sig, at Real stadig er ude efter forstærkninger til den centrale midtbane. Jeg behøver ikke flere forstærkninger, vil bare gerne afskedige Kaka og Higuain.
Sikkert ikke. Men det er helt sikkert at Ancelotti er interesseret i ham, spørgsmålet er bare om han er interesseret nok til at byde sådan en stor sum for ham. Jeg håber at vi får ham, som jeg har skrevet tidligere, så er jeg ikke den største Khedira fan. Vidal er efter min mening verdens bedste CDM, og så god en spiller er altid velkommen. Et køb af ham vil også føre til at man ikke køber Bale i år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
(Med snart menes der i løbet af de næste par dage, og ikke om et par timer)
Steen skrev: Yes! ABC skriver at Higuain har accepteret Napoli's tilbud! Handlen vil blive officielt snart! 35 millioner! Stærkt!
Jeg er efterhånden ved at være der hvor, at klubberne skal melde noget ud før jeg tror på det.
Men håber ABC har ret.
Mathiaska skrev:
Steen skrev: Yes! ABC skriver at Higuain har accepteret Napoli's tilbud! Handlen vil blive officielt snart! 35 millioner! Stærkt!
Jeg er efterhånden ved at være der hvor, at klubberne skal melde noget ud før jeg tror på det.
Men håber ABC har ret.
Enig. Men nu skulle den vist være sikker. Alle de italienske medier skriver at det er en done deal. AS har også lige skrevet det, de siger det snart skulle blive officielt. 40 millioner euro! 37 + 3 i variabler. Vanvittig godt salg.
Steen skrev: Boom! Ifølge Kicker har Real Madrid budt 50 millioner euro for Vidal!
Jeg ville elske det!
Alonso, Kaka', Higuaín og Coentrao ud af vagten og så enten en angriber eller Bale samt Vidal og en venstreback. Eventuelt også Iñigo, men selvfølgelig kun hvis Pepe også smutter.
JesperA skrev:
Jeg ville elske det!
Alonso, Kaka', Higuaín og Coentrao ud af vagten og så enten en angriber eller Bale samt Vidal og en venstreback. Eventuelt også Iñigo, men selvfølgelig kun hvis Pepe også smutter.
Enig, men det bliver, desværre, højst sandsynligt ikke til noget.. Han ville være et fænomenalt godt køb. Jeg kan godt se vi har mange midtbanespillere, men han vil være en opgradering. Han er MEGET bedre end Khedira.
Modric - Vidal! / Illarramendi - Vidal , der er mange muligheder.
- Champen
- Gæst
-
Jeg elsker din aktivitet her i denne her tråd Steen. Det er fantastisk, at du kan holde os andre opdateret med diverse historier. Fortsæt endeligt med det. I øvrigt ville det være skønt, hvis rygtet er sandt.
Men der er jo en del scenarier, så det er svært at spå om. Det ville næsten være en syg tanke, men i princippet kan vi risikere at;
Mourinho, Albiol, Callejón, Higuaín, Alonso, Coentrão og Adán sælges. (Pepe, Kaka', Di Maria?)
Ancelotti, Isco, Illara, Carvajál, Casemiro, Siqueira, Bale og/eller en angriber, samt en vi ikke havde forudset, eksempelvis Vidal eller Iñigo, hentes.
8/9 ud - 9/10 ind til en samlet pris på 200-300 millioner €.
"Det nye Real Madrid" ligner i mine øjne til forveksling det gamle, og det er den samme gamle sang. "Næste år, når holdet er spillet sammen"....
Jeg ville elske Vidal i klubben, det kræver Alonso skifter, men det er også et eller andet sted en falliterklæring. Det nye spændende projekt der startede i 2009 med Mourinho, Ronaldo, Kaka', Alonso, Benzema, Granero, Albiol og Arbeloa var da mindst lige så interessant som det der er gang i nu, der er ikke ret meget tilbage at bygge videre på fra dengang.. Jeg vil medgive at der muligvis er en smule mere omtanke bag handlerne denne gang, men det er altså også en helt vanvittig udskiftning i en 25-mands spillertrup, og det er formentlig et endegyldigt farvel til den direkte spillestil som vi til tider har rost så meget som værende fremtidens fodbold.
"Jamen denne gang er det superstjerner kombineret med unge spanske spillere der kommer til at gøre en forskel de næste mange år, nogle af dem er sågar canteranos" - Det sagde man også om Kaka', Canales, Pedro León, Granero og Callejón og Albiol...
Champen skrev:
Jeg elsker din aktivitet her i denne her tråd Steen. Det er fantastisk, at du kan holde os andre opdateret med diverse historier. Fortsæt endeligt med det. I øvrigt ville det være skønt, hvis rygtet er sandt.
Tusind tak, Champen :-)! Det vil jeg gøre! Det håber jeg også, jeg blev godt nok irriteret sidst med Arsenal hvor medierne også mente at man var enige med dem. Men nu ser det ud til at det var godt at de ikke blev enige, kæmpe sum Napoli giver. Bliver en spændende dag i morgen, Gameiro er også tæt på Sevilla, Soldado er så godt som klar for Tottenham og United har sendt et tredje og sidste bud af sted til Barcelona for Fabregas.
Vi er enige med Bale om kontrakten, 6 år, 10 millioner euro om året. Han har fortalt Spurs at han gerne vil sælges (Som El Confidencial også skrev tidligere i dag). I et møde i L.A kan klubben blive enige med Tottenham om prisen!
Jeg er også bange for at prisen bliver i samme boldgade, hvis ikke endda noget højere. Jeg beundrer Bale, og er fan af tanken om ham i klubben, men med Illara-handlen taget i betragtning kan denne handel være ligesom at pisse i bukserne. Vi får de to spillere Perez ønsker til klubben netop nu, men han ødelægger det for sig selv fremadrettet. Næste gang han forelsker sig i en spiller er det vel umuligt for ham at forhandle en fair pris på plads, fordi sælgende klub har set med Figo, Kaka' Coentrão, Illara og Bale at Perez er villig til at strække sig LANGT. Det er det samme man ser med City, PSG, Monaco, russerne m.fl., det skaber en kæmpe inflation på transfermarkedet når disse klubber henvender sig om en spiller. Det er helt absurde beløb de punger ud, og det er virkelig ved at blive det samme med Real Madrid. City og Real har betalt klart højere beløb for Fernandinho og Illara end Barca betalte for Fabregas.
Det stiller selvfølgelig Real Madrid godt hvis Bale decideret har krævet at blive solgt, men eller andet sted håber jeg sgu også at Perez har nosser nok til at lade handlen ligge, hvis han ikke kan få Bale til den ønskede pris. Den eneste gang man vel egentlig nogensinde har set det var med David Villa, som jeg så faktisk mener havde været den perfekte mand at få ind på daværende tidspunkt.
Jeg har også selv for ikke så lang tid siden været imod dette køb, men det er jeg ikke længere.
For det første, så handler det vel egentligt bare om at acceptere dette køb. Han er Perez' mand. Han er stor fan af ham, og uanset hvad, så kommer Bale til at spille i Madrid en dag, det er hans skæbne. Enten i år eller næste år. Så kan man lige så godt få ham nu, når han er i topform, og er 1 år yngre.
Di Maria er jeg ikke den store fan af, og jeg håber at dette vil føre til at han sælges, sammen med Kaka.
Isco, Özil og Jesé skal kæmpe med om pladserne, og det er her jeg ikke bryder mig om et Bale køb. Jeg håber at Jesé og Isco bliver her indtil deres karriere slutter, og selvfølgelig som store stjerner. Men man forlanger også lidt for meget, hvis man regner med at Jesé skal gøre en forskel fra hans første sæson. Benzema ved vi ikke hvor vi har, Jesé kan også godt spille som angriber, og jeg vil egentligt gerne se ham, Ronaldo og Bale oppe foran, alle med frie roller hvor de skifter positioner. Men igen, han vil i de første par sæsoner agere som praktikant, hvor han vil lære fra de øvrige. Jeg kan dog sagtens se problemet, og det er også derfor at jeg ikke vil løbe nøgen rundt hvis det ender med at Bale købes.
Hvor har vi Ronaldo? Vil han forlænge, eller vil han skifte til United/PSG/Monaco? Jeg håber at han forlænger, og indtil videre ser det også sådan ud, men intet er sikkert.
Nogen som også er vigtigt for mig, det er at han så vil være det sidste køb. Jeg vil for alt i verden ikke se Suarez bære den hvide trøje, men ham skulle klubben også være interesseret i. Han er på forsiden af AS, og der bliver spekuleret i om han skal afløse argentineren. Kun Real Madrid og Arsenal vil købe ham, og Liverpool vil hellere sælge ham til Madrid, prisen skulle være lavere end det han koster for Arsenal. Det må bare ikke ske, og et Bale køb vil blokere for dette.
Bale er en fantastisk spiller på banen, men noget som også er vigtigt, han er en fantastisk person udenfor banen. Han er aldrig i mediernes søgelys, eller jo, men det er pga. hans spil på banen, og ikke andet. Perez vil have en galactico, og udfra de mulige emner, så er Bale den eneste offensive spiller jeg vil have. Klubben kommer til at tjene styrtende mange penge på ham, og så vil man også besætte Wales, hvor Tottenham er det mest populære hold, på grund af Bale. Vigtigst af alt dog, han er en fænomenal spiller.
Marca mener at der er gode chancer for et køb, men jeg vil ikke sige at den er så sikker, IMO er der større chancer for at han bliver i England.