Rygtebørsen XVIII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og selvom jeg principielt godt forstår dine argumenter med at hente waliseren nu, så skal der altså være gang i exiterne, før man henter flere folk til klubben.
For vi har altså en offensiv linje bestående af Cristiano, Kaká, Özil, Isco, Dí María og Jesé. Det er vanvittigt mange spillere til få pladser, så vi skal helst af med to (Kaká + Ángel) før vi køber Bale. Ellers ender vi med en situation, hvor vi er nødt til at holde nogen udenfor truppen, fordi der ikke er plads til dem.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Champen skrev:
Steen skrev: Yes! ABC skriver at Higuain har accepteret Napoli's tilbud! Handlen vil blive officielt snart! 35 millioner! Stærkt!
(Med snart menes der i løbet af de næste par dage, og ikke om et par timer)
Jeg elsker din aktivitet her i denne her tråd Steen. Det er fantastisk, at du kan holde os andre opdateret med diverse historier. Fortsæt endeligt med det. I øvrigt ville det være skønt, hvis rygtet er sandt.
Enig. Der er blot en fejl ved det og det er at du ikke skriver det som nyheder på Madridista.dk ;-)
Men det kan du jo overveje om du vil være med til. Jeg holder en plads til dig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Misforstå mig ikke, dejligt med nyheder(rygter) herinde og alt den tid du bruger på det, utroligt folk har så meget tid til at vente på forside som det første på dagen ;) (ment med humor)
Mht tråden, dejligt hvis bale kommer, men der skal gang i svingdøren først som I andre også skriver.
Higuain og Adan skal sendes afsted, og det samme burde Kaka (+di Maria og Coentrao) blive.
Så ville vi have en trup på 23, hvilket er den perfekte trupstørrelse;)
Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, har angiveligt allerede forhandlet en aftale på plads med Real Madrid. Dermed mangler klubberne nu kun at blive enige om en pris.
Ifølge Marca skriver Bale under på en 6-årig kontrakt, med en årsløn på mellem 45 og 52 millioner kroner, hvis handlen går i gennem.
Siempre Madrid skrev:
Champen skrev:
Steen skrev: Yes! ABC skriver at Higuain har accepteret Napoli's tilbud! Handlen vil blive officielt snart! 35 millioner! Stærkt!
(Med snart menes der i løbet af de næste par dage, og ikke om et par timer)
Jeg elsker din aktivitet her i denne her tråd Steen. Det er fantastisk, at du kan holde os andre opdateret med diverse historier. Fortsæt endeligt med det. I øvrigt ville det være skønt, hvis rygtet er sandt.
Enig. Der er blot en fejl ved det og det er at du ikke skriver det som nyheder på Madridista.dk ;-)
Men det kan du jo overveje om du vil være med til. Jeg holder en plads til dig.
Mange tak for tilbuddet, Siempre :-) ! Hvis du havde spurgt mig for et år siden, så vil jeg takke ja med det samme. Jeg kommer dog til have et par meget stressede måneder fra august af, minimum indtil januar. Så det ville ikke være så smart hvis jeg sagde takkede ja. Men det kunne helt klart være noget jeg er frisk på senere. Til den tid kan vi finde ud af noget, hvis der stadig er en plads ledig ;)
asp3200 skrev: Adan skulle være 99% sikker for Rayo, tror bare ikke der kommer penge i kassen.
Han har 1 år tilbage af kontrakten, så hvis ikke vi får nogen penge fra salget, så slipper vi for at betale hans enorme løn :))
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
asp3200 skrev: Adan skulle være 99% sikker for Rayo, tror bare ikke der kommer penge i kassen.
Han har 1 år tilbage af kontrakten, så hvis ikke vi får nogen penge fra salget, så slipper vi for at betale hans enorme løn :))
Jeps, så tager Bale de penge den første uge;)
Han snakker i samme anledning også om Ronaldo:
- Cristiano Ronaldo er hjørnestenen i vores projekt. Han er verdens bedste spiller, og jeg kan sige nu, at han slutter sin karriere i Real. Vi har ingen bud modtaget på Cristiano Ronaldo, siger Perez.