Rygtebørsen XVIII

13 år 2 uger siden #1945 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Mathiaska skrev: MARCA:

Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, har angiveligt allerede forhandlet en aftale på plads med Real Madrid. Dermed mangler klubberne nu kun at blive enige om en pris.

Ifølge Marca skriver Bale under på en 6-årig kontrakt, med en årsløn på mellem 45 og 52 millioner kroner, hvis handlen går i gennem.

Hvis det er sandt, så ser jeg kun mulig opstilling i angrebet
Isco-Özil-Bale
Ronaldo
Og så skal vi udleje Jese

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #1946 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev:

Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, har angiveligt allerede forhandlet en aftale på plads med Real Madrid. Dermed mangler klubberne nu kun at blive enige om en pris.

Ifølge Marca skriver Bale under på en 6-årig kontrakt, med en årsløn på mellem 45 og 52 millioner kroner, hvis handlen går i gennem.

Isco-Özil-Bale
Ronaldo

Bortset fra, at vi ved to ting:

1.
Jesé skal spille på førsteholdet denne sæson - Det er blevet slået fast flere gange.

2.
Ronaldo er bedst på VW, og man flytter ikke verdens bedste fodboldspiller væk fra favoritpositionen.

Hvis Bale kommer (og pleeaaaase lad ham blive i Tottenham) så skal han spille HW eller hængende angriber.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, rezamadridista, Raul7-2880, MMM

13 år 2 uger siden #1947 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Der bliver nægtet at der har været en handel mellem Real madrid og bale.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #1948 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Selvfølgelig nægter Villas-Boas det. Handlen er jo ikke lukket endnu, prisen skal jo først forhandles i de kommende uger.
Og det kommer den til at blive nu, hvor det ser ud til at der ryger 35-40 mio euro i kassen fra Higuain-salget.

13 år 2 uger siden #1949 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

baggins skrev:

Isco-Özil-Bale
Ronaldo

Bortset fra, at vi ved to ting:

1.
Jesé skal spille på førsteholdet denne sæson - Det er blevet slået fast flere gange.

2.
Ronaldo er bedst på VW, og man flytter ikke verdens bedste fodboldspiller væk fra favoritpositionen.

Hvis Bale kommer (og pleeaaaase lad ham blive i Tottenham) så skal han spille HW eller hængende angriber.

Jeg håber ikke Bale kommer, for hvis han gør, så er Jese ikke tredje valg (efter Isco og di Maria) på højerekanten men fjerde valg (efter Isco, di Maria og Bale - måske endda Kaka) - og dette ville være at spilde et talent. Og ja Ronaldo er bedst på kanten, men holdet bliver stærkere, hvis han spiller frontangriber, da han stadig er bedre end Benzema - samtidig SKAL Isco og Ozil spille, da de kan indgå et samarbejde som intet forsvar kan modstå.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 2 uger siden #1950 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Bale vil spille på HW og kan veksle med ozil/isco. Sådan som jeg ser det så vil de tre være dem som skal bruges på OM eller HW. Di maria skal nok sælges og jese bliver 4 valg.

Hvis nu benzema skades ligesom morata evt så kan Ronaldo tage over i en periode og så behøver vi ikke købe en ny angriber. Isco eller Bale vil så over tage VW i den periode hvor Ronaldo er på toppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #1951 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII
Kommer Bale, så bliver Di Maria og Kaka med garanti solgt.

Det kunne måske også tænkes at Jese bliver lejet ud.

13 år 2 uger siden #1952 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Om det er sportsligt bedre med Bale på holdet, er jeg også uenig i, men synes godt nok det er synd, hvis Real Madrid igen på usympatisk vis har lovet Isco, Jesé og Illarra spilletid som man vidste de ikke fik. Man smider ikke bare Özil på bænken, og aldrig i livet om han skal. Ronaldo er endnu en spiller som aldrig skal ud og sidde på bænken. Benzema lader man til der bliver satset på, og heldigvis for det, og med Ancelotti's mange roser til Modric må vel betyde, at der bliver regnet med ham. Bale bliver vel heller ikke købt for verdens største sum, for han skal dele en plads, hvor der nu er plads til ham.

Sorte Per bliver Illarra, Alonso eller Modric, hvis ikke 2 af dem, og Khedira er der ingen som rigtig ved hvor står hos Ancelotti, men med Vm til næste sommer, og måske en beskeden bænkeplads, så er det ikke fedt for ham, og faktisk rigtig klamt, hvis han ikke er blevet informeret om hans kommende rolle.
Isco som er blevet lovet meget spilletid, har vel ikke accepteret og blive en vigtig indskifter, men en vigtig brik i startopstillingen, og hvad skal der ske med Jesé? Det største talent i Real Madrid siden Raúl, skal ligepludselig på sædvanlig vis i Real Madrid hamle op med verdens bedste spillere på alle de positioner han kan spille. Så måske er det i virkeligheden ham som skal omskoles til venstreback og ikke Denis, for bare og få 1 minut på banen.

Di María regner jeg som død, hvis Bale kommer, og dødvægten Kaká forbliver på havbunden, da ingen har råd til hans urealistiske krav. Men Alonso, Khedira, Modric, Özil, Ronaldo, Bale og Benzema skal vel alle have fast spilletid, og indgå i start 11'eren, så deres Vm ikke ryger næste sommer. Isco banker også gevaldigt på til Spaniens trup, og vel også derfor han vægter spilletid så højt.

Synes godt nok det er hul i hovedet og købe så meget kvalitet, til så få pladser. Ja nogle kan brække kraniet, og slå nogle tænder ud, men holdet kan også styrte ned med flyet, og hvad gør vi så. Vi bevæger os bare tættere og tættere på den Manager verden.

Ja, jeg forstår det ihvertfald ikke, og jeg kan ikke få puslespillet til at gå op, og det tror jeg altså heller ikke Ancelotti kan.
Hugol du er jo tættere på holdet end os andre, så vil du ikke være venlig og snige dig ind på Perez grund, og slukke strømmen, så han ikke kan spille så meget Fm :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JesperA, JimmyBroe, rezamadridista, mortenj, Raul7-2880

13 år 2 uger siden #1953 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Elkrimi skrev: Selvfølgelig nægter Villas-Boas det. Handlen er jo ikke lukket endnu, prisen skal jo først forhandles i de kommende uger.
Og det kommer den til at blive nu, hvor det ser ud til at der ryger 35-40 mio euro i kassen fra Higuain-salget.

Det er ikke Villas-Boas der benægter handlen mellem Real Madrid og Bale.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #1954 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Dios

Jeg kan fornemme, at du er lige så forvirret som mig:)

Jeg aner efterhånden ikke, hvad der skal ske med dette hold - Jeg troede at jeg gjorde, men så tager Bale-rygterne til igen.

Hvis Bale kommer.....: udskyder jeg mine titelhåb til 2016, spår Jesé en kæmpe-karriere i udlandet og spørger min bank om 300 mio. euro, så jeg kan stille op til et præsidentvalg!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, rezamadridista

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #1955 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII
Kunne det ikke tænkes at Bale er en erstatning for Ronaldo.?

13 år 2 uger siden #1956 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Kan virkelig ikke sige det her mere klart, og det kan siges kort: Perez, gør Real Madrid en tjeneste og LAD VÆRE med at hente Gareth Bale!!!!
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved mortenj.

Leveret af Kunena Forum