Rygtebørsen XVIII
Det er så inde for 24 timer. Bale er meget langt væk for Real Madrid !!
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev: Nøj hvor pressen snubler over deres egne ben. Vi er nu gået for et 93 millioner bud, til et med 60 millioner med to spillere inkluderet. Begge spillere har været flittigt brugt under optakten.
Det er så inde for 24 timer. Bale er meget langt væk for Real Madrid !!
Der er lige to ting, som jeg vil indskyde.
1. Coentrao er udelukkende blevet brugt pga. Marcelos fravær. Denis har underskrevet en ny kontrakt, og Ancelotti planlægger vel at spille ham som venstreback (som gardering), hvorfor Coentrao sagtens kan blive inkluderet i en mulig handel. Marcelo, Denis, Casado samt Nacho til venstreback-pladsen er ganske fortræffeligt, i mine øjne. Denis er naturligvis, hvis Coentrao bliver solgt, et Ancelotti-projekt.
2. Di Maria er blevet brugt på nogle lidt uvante pladser. Jeg er sikker på, at argentineren vægter spilletid højere end en bænkeplads i Real Madrid, hvorfor Tottenham er et godt bud på en mulig arbejdsgiver.
Der er mange ting, som skal gå op i en højere enhed, men faktum er, at Coentrao og Di Maria vil forstærke Tottenhams hold, dog kommer de alligevel ud svækket, hvis Bale smutter den anden vej. Jeg giver dig ret i, at det virker lidt mystisk den måde pressen håndterer dette rygte på, men Bale er interesseret og Real Madrid er interesseret, hvorfor jeg ikke ser handelen som værende død, snarere tværtimod.
Men det tager ikke min pointe fra mig, at pressen render rundt som en blind høne og leder efter korn.
Har valgt at takke af på forum!
Når Mr. "Ilusion" nævner dette må der være noget stort i vente. Jeg forestiller mig følgende scenarier:
- At Raul vender tilbage i klubben og starter op i ambassadør-rolle som Zidane og finder ud af hvad han vil
- At Gareth Bale hentes ind som den store galactico og fremtidens stjerne
- At Jese fik en plads i førsteholdstruppen, men i og med at han gav udtryk for dette inden interviewet tror jeg ikke det var det han hentydede til.
Raul og Bale i klubben inden 1/9.
Jeg tror at Perez har diagnosen shopoholiker og nogle må fjerne ham fra sin post.
For Bale er ikke mere værd en Ronaldo - da han hverken er bedre end Ronaldo var, da vi købte ham. Og derudover, så er Bale heller ikke det samme værd markedsføringsmæssigt.
Og jo bale er rigtig god - men han er ikke i nærhedden af 100 mil. Euro værd.
Nu spørg jeg igen, som jeg gjorde, da vi købte Kaka - den gang havde vi Sneijder. For den gang var Sneijder ikke helt dårlig, men fordi hr. Perez kunne, ja så ville han hellere have en der hed Kaka, uden at tænke på andet end at han hed Kaka - og ja det blev en 10-mil-euro-om-året-på-bænken-succes.
Der er ingen garanti i fodbold. Og Bale kan både blive skadet i første træningssession, som Illarra, ikke vende sig til de nye omgivelser og presset både for at vinde tilter og prisen, blive uvenner med nogle i truppen eller bare ikke fungere i spansk fodbold, hvor modstanderene er mere kompakte end i england.
Så Perez, lad værd med at købe ham - da det samtidig vil medføre at enten Benzema, Morata (hvis Ronaldo skal spille angriber), Jese, Isco, Ozil vil blive utilfredse med manglende spilletid (og når det gælder Isco, Jese og Morata, så vil det også ødelægge deres talent). Jeg kunne samtidig forstille mig at Ronaldo ville blive mindre irretabel, hvis han ikke længere er ubetinget mr. 1 i truppen, f.eks. især når man tænker over hvor pigesur han blev, da han ikke mente at klubben bakkede op om ham til ballon d'or.
Coentrao må gerne sælges (Napoli er angiveligt også interesseret nu), men di Maria skal blive, for selvom han ikke altid rammer top-niveau, så arbejder han altid hårdt, også defensivt. Og hans udfald i løbet af sæsonen vil give plads til de overnævnte.
*Perez sagde, da Barca købte Neymar - Et køb af Neymar ville have ødelagt den økonomiske balance i Real Madrid - Perez, det vil et køb af Bale også.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Steen skrev: Soldado til Tottenham. De betaler hans frikøbsklausul, 30 millioner euro. God pris, må man sige. Bare ærgerligt at ham der skal afløse ham højst sandsynligt bliver Postiga..
Selvfølgelig skal Postiga ikke afløse Soldado i Valencia. Noget nonsens. Netop Postiga meldes i øvrigt på vej til Málaga, hvilket virker lidt mere realistisk. Når det så er sagt, så er det nok den forkerte tråd, at snakke om Soldado, Postiga og Valencia...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
baggins skrev: 60 mil. Euro + Coentrao og di Maria - det er fuldstendigt vandvigtigt at bruge så mange penge på Bale...
Jeg tror at Perez har diagnosen shopoholiker og nogle må fjerne ham fra sin post.
For Bale er ikke mere værd en Ronaldo - da han hverken er bedre end Ronaldo var, da vi købte ham. Og derudover, så er Bale heller ikke det samme værd markedsføringsmæssigt.
Og jo bale er rigtig god - men han er ikke i nærhedden af 100 mil. Euro værd.
Nu spørg jeg igen, som jeg gjorde, da vi købte Kaka - den gang havde vi Sneijder. For den gang var Sneijder ikke helt dårlig, men fordi hr. Perez kunne, ja så ville han hellere have en der hed Kaka, uden at tænke på andet end at han hed Kaka - og ja det blev en 10-mil-euro-om-året-på-bænken-succes.
Der er ingen garanti i fodbold. Og Bale kan både blive skadet i første træningssession, som Illarra, ikke vende sig til de nye omgivelser og presset både for at vinde tilter og prisen, blive uvenner med nogle i truppen eller bare ikke fungere i spansk fodbold, hvor modstanderene er mere kompakte end i england.
Så Perez, lad værd med at købe ham - da det samtidig vil medføre at enten Benzema, Morata (hvis Ronaldo skal spille angriber), Jese, Isco, Ozil vil blive utilfredse med manglende spilletid (og når det gælder Isco, Jese og Morata, så vil det også ødelægge deres talent). Jeg kunne samtidig forstille mig at Ronaldo ville blive mindre irretabel, hvis han ikke længere er ubetinget mr. 1 i truppen, f.eks. især når man tænker over hvor pigesur han blev, da han ikke mente at klubben bakkede op om ham til ballon d'or.
Coentrao må gerne sælges (Napoli er angiveligt også interesseret nu), men di Maria skal blive, for selvom han ikke altid rammer top-niveau, så arbejder han altid hårdt, også defensivt. Og hans udfald i løbet af sæsonen vil give plads til de overnævnte.
*Perez sagde, da Barca købte Neymar - Et køb af Neymar ville have ødelagt den økonomiske balance i Real Madrid - Perez, det vil et køb af Bale også.
Der er lidt Ræven og rønnebærene over Perez udtalelse om det udeblevne Neymar-køb. Det bliver aldrig mere end en dårlig undskyldning, for naturligvis havde man råd til at lønne Neymar.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- PMO
- Gæst
-
PMO skrev: Jeg tror nu nok vi skal regne med at se Bale trække Real Madrid trøjen med nummer 11 over hovedet. At Real Madrid ikke havde "råd" til at købe Neymar er vidst bare en dårlig undskyldning - noget som en anden bruger også nævner. Real Madrid går ikke ud af dette transfervindue uden at have købt en stjernespiller, SLET ikke når Barcelona løb med Neymar.
Der en meget forkert ting ved den tankegang... At man skal købe en stjerne, fordi modstanderne har gjord det, er forfejlet. Hvad med at opbygge et hold først? Det nytter ikke at købe spillere bare fordi de er stjerner, da fodbold er en holdsport, hvor man skal have nogle spillere der kan gøre forskellen, hvis holdet som enhed ikke kan (der har vi Ronaldo). Man kan som mange herinde ikke have 22 spillere i en trup, der alle er verdensklasse spillere, da det kun skaber splid. Derfor er vores "stjerne" køb denne sommer Isco, da han både er en holdspiller og en der kan gøre forskellen. Ideen om at se stjerne før holdet, er nu blevet forsøgt i 11 år, hvor vi har vundet et chl-trof og generelt for få titler. Så lad os nu færdiggøre den plan, hvor vi køber yngre spillere, også selvom det betyder endnu et år med få titler, sålænge vi udvikler holdet - derefter vil vi dominere Europa igen.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
baggins skrev:
PMO skrev: Jeg tror nu nok vi skal regne med at se Bale trække Real Madrid trøjen med nummer 11 over hovedet. At Real Madrid ikke havde "råd" til at købe Neymar er vidst bare en dårlig undskyldning - noget som en anden bruger også nævner. Real Madrid går ikke ud af dette transfervindue uden at have købt en stjernespiller, SLET ikke når Barcelona løb med Neymar.
Der en meget forkert ting ved den tankegang... At man skal købe en stjerne, fordi modstanderne har gjord det, er forfejlet. Hvad med at opbygge et hold først? Det nytter ikke at købe spillere bare fordi de er stjerner, da fodbold er en holdsport, hvor man skal have nogle spillere der kan gøre forskellen, hvis holdet som enhed ikke kan (der har vi Ronaldo). Man kan som mange herinde ikke have 22 spillere i en trup, der alle er verdensklasse spillere, da det kun skaber splid. Derfor er vores "stjerne" køb denne sommer Isco, da han både er en holdspiller og en der kan gøre forskellen. Ideen om at se stjerne før holdet, er nu blevet forsøgt i 11 år, hvor vi har vundet et chl-trof og generelt for få titler. Så lad os nu færdiggøre den plan, hvor vi køber yngre spillere, også selvom det betyder endnu et år med få titler, sålænge vi udvikler holdet - derefter vil vi dominere Europa igen.
For nogle betyder et Bale-køb åbenbart at man vil ha 22 "stjerner" i truppen - det er åbenbart Bale der totalt vil ødelægge balancen på holdet. Ligesom at et evt Bale-køb nu pludselig er et resultat af at Barca har købt Neymar (om end dette nævnes af en forum-bruger - tvivler på at dette er baggrunden for at klubben vil ha Bale).
Ligesom det oz nærmest bliver taget for givet at bare fordi Morata, Carvajal, Nacho, Isco, Denis, Jesé, Casemiro og den 23-årige 35 mio-mand Illarra alle er relativt unge, så kommer vi til at dominere Europa om 1-2 år. Jeg tror umiddelbart ik det er helt så simpelt og ska se meget mere fra de unge før jeg tror på at flere af dem har en fremtid i startopstillingen og at de kommer til at føre Real Madrid til nogen som helst titler. Btw - Bale er jo heller ik ligefrem nogen ældre mand, så han ka vel godt indgå i en "strategi med unge spillere" ;-)
- Redondo
- Gæst
-
- PMO
- Gæst
-
baggins skrev:
Der en meget forkert ting ved den tankegang... At man skal købe en stjerne, fordi modstanderne har gjord det, er forfejlet. Hvad med at opbygge et hold først? .
Nu er det på igen måde min tankegang, at Bale skal hentes fordi Barcelona har købt Neymar - faktisk er jeg tildels modstander af et Bale køb.
Om man kan lide det eller ej, så har der lige været præsidentvalg og Barcelona har købt en (potentiel) verdenstjerne, derfor "nøjes" Perez ikke med at se på. Det burde alle efterhånden vide. Gennem historien har Real Madrid altid haft de største stjerner og sådan forbliver det.
Om man så kan lide det eller ej.