Rygtebørsen XVIII
- LaDecima
- Gæst
-
Besidder stort talent både defensivt men også utrolig teknisk begavet og hurtig offensivt...passer lige ind i det der ser ud som kunne blive filosofien med angrebs lystne backs...
Også er han ung Spanier:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 100cardel
- Gæst
-
Jeg tror klart det er noget i den dur, hvis Real køber ham.
Tvivler på at det er fordi Ancelotti har kigget på holdkortet og tænkt: Hmm.. Vi mangler én til spiller som Cristiano..
Okay, vil så lige for en god ordens skyld sige, at jeg er stor fan af Bale - fantastisk spiller!
Men jeg ser simpelthen ikke nogen plads til ham på banen. Så Håber virkelig Ancelotti og Perez ved hvad de laver hvis de byder på ham.
Passer han overhovedet til Real Madrids nye taktik, men det snævre spil gennem midten?
Bale er tilsvarende forskellig fra Ronaldo, da Bale har væsentlig mere at byde ind med defensivt. Det afgørende er at han vil kunne bidrage med mange egenskaber, som truppen ikke er i overflod af, nemlig driblestyrke, gennembrud, fysik, hovedspil og mål! Leveret hver eneste gang - derfor adskiller han sig fra Di Maria.
Og tilmed er han kun lige blevet 24 år og må betegnes som en af de spillere der vil kunne nå Messi og Ronaldo niveau.
Et andet spændende aspekt hos ham er hans hovedspil, som han har vist frem ved flere lejligheder i Tottenham. Hvis han fortsætter sin udvikling af dette vil han kunne nå Ronaldo's niveau, hvilket han har bedre forudsætninger for i Madrid, hvor han ikke skal bekymre sig så meget om at eksekvere dødboldene.
At han har dette hovedspil, er en af grundende til jeg ser ham som en spændende tilføjelse til vores 3-mands angreb.
Fart, teknik, spilforståelse, driblestyrke, eminent fysik, godt hovedspil, fantastisk indstilling og defensiv forståelse... Det er en særdeles komplet herre vi får tilført truppen!
- Arnel
- Gæst
-
Udtaler sig positivt om klubben, og holder skiftet åbent.
Siger os han stadig har kontakt til Ancelotti?
Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Arnel skrev: Zlatan flirter med Real Madrid;
Udtaler sig positivt om klubben, og holder skiftet åbent.
Siger os han stadig har kontakt til Ancelotti?
Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.
Så hvad mener du egentlig ;)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Arnel
- Gæst
-
Men som sagt, så er truppen komplet for mig.
- Rubæk
- Gæst
-
Arnel skrev: Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.
Arnel skrev: Ja hvis vi absolut skal have en angriber, så skal det være Zlatan.
Zlatan og Ibra er den samme person.
Har valgt at takke af på forum!
Rubæk skrev:
Arnel skrev: Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.
Arnel skrev: Ja hvis vi absolut skal have en angriber, så skal det være Zlatan.
Zlatan og Ibra er den samme person.
Jeg ved ikke om det fordi det søndag aften og du keder dig, eller du faktisk ikke kan fange den :)
" Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibrahimovic, men ellers tak til Zlatan (Ibrahimovic red.) og Bale, vores trup er komplet."
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.