Rygtebørsen XVIII

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2089 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge Marca har Real lavet en forspørgsel på Sevillas Alberto Moreno, vil personligt meget gerne se ham som erstatning for Coentrao.

Besidder stort talent både defensivt men også utrolig teknisk begavet og hurtig offensivt...passer lige ind i det der ser ud som kunne blive filosofien med angrebs lystne backs...

Også er han ung Spanier:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2090 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Rygtebørsen XVIII
Mega fed debat om hvor vidt Real Madrid ( F. Perez) vil købe Bale som modsvar til Barcelonas køb af Neymar.
Jeg tror klart det er noget i den dur, hvis Real køber ham.
Tvivler på at det er fordi Ancelotti har kigget på holdkortet og tænkt: Hmm.. Vi mangler én til spiller som Cristiano..
Okay, vil så lige for en god ordens skyld sige, at jeg er stor fan af Bale - fantastisk spiller!
Men jeg ser simpelthen ikke nogen plads til ham på banen. Så Håber virkelig Ancelotti og Perez ved hvad de laver hvis de byder på ham.
Passer han overhovedet til Real Madrids nye taktik, men det snævre spil gennem midten?

13 år 1 uge siden #2091 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Bale minder om Ronaldo, ja, men jeg kan vitterligt ikke se at det er en dårlig ting - især ikke fordi Ronaldo nok er den mest komplette fodboldspiller på denne planet. Minder Modric, Ozil og Isco ikke også om hinanden, med enkelte forskelligheder?

Bale er tilsvarende forskellig fra Ronaldo, da Bale har væsentlig mere at byde ind med defensivt. Det afgørende er at han vil kunne bidrage med mange egenskaber, som truppen ikke er i overflod af, nemlig driblestyrke, gennembrud, fysik, hovedspil og mål! Leveret hver eneste gang - derfor adskiller han sig fra Di Maria.
Og tilmed er han kun lige blevet 24 år og må betegnes som en af de spillere der vil kunne nå Messi og Ronaldo niveau.

Et andet spændende aspekt hos ham er hans hovedspil, som han har vist frem ved flere lejligheder i Tottenham. Hvis han fortsætter sin udvikling af dette vil han kunne nå Ronaldo's niveau, hvilket han har bedre forudsætninger for i Madrid, hvor han ikke skal bekymre sig så meget om at eksekvere dødboldene.
At han har dette hovedspil, er en af grundende til jeg ser ham som en spændende tilføjelse til vores 3-mands angreb.

Fart, teknik, spilforståelse, driblestyrke, eminent fysik, godt hovedspil, fantastisk indstilling og defensiv forståelse... Det er en særdeles komplet herre vi får tilført truppen!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Mathiaska, Real Madrid 7

• Arnel
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2092 af Arnel
Besvaret af Arnel på emne Rygtebørsen XVIII
Zlatan flirter med Real Madrid;
Udtaler sig positivt om klubben, og holder skiftet åbent.
Siger os han stadig har kontakt til Ancelotti?

Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.

13 år 1 uge siden #2093 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Arnel skrev: Zlatan flirter med Real Madrid;
Udtaler sig positivt om klubben, og holder skiftet åbent.
Siger os han stadig har kontakt til Ancelotti?

Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.

Så hvad mener du egentlig ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Arnel
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2094 af Arnel
Besvaret af Arnel på emne Rygtebørsen XVIII
Ja hvis vi absolut skal have en angriber, så skal det være Zlatan.
Men som sagt, så er truppen komplet for mig.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2095 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

Arnel skrev: Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.

Arnel skrev: Ja hvis vi absolut skal have en angriber, så skal det være Zlatan.

Zlatan og Ibra er den samme person.

13 år 1 uge siden #2096 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge La Sexta, så har vi købt Bale for 98 millioner euro.. Jeg ved ikke hvor troværdige de er. De tager nok fejl, selvom Bale nok skal komme på et tidspunkt.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.

13 år 1 uge siden #2097 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
832 mil har jeg lige hørt fra en kilde, nu kender jeg ikke lige kursen, men passer fint.

13 år 1 uge siden #2098 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
La sexta er mere troværdige end Marca og AS, MEN Neymar blev i følge la sexta hentet til Madrid og havde skrevet under på en kontrakt på 5 år. Så de har også deres dårlige tidspunkter !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 1 uge siden #2099 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

Rubæk skrev:

Arnel skrev: Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.

Arnel skrev: Ja hvis vi absolut skal have en angriber, så skal det være Zlatan.

Zlatan og Ibra er den samme person.

Jeg ved ikke om det fordi det søndag aften og du keder dig, eller du faktisk ikke kan fange den :)

" Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibrahimovic, men ellers tak til Zlatan (Ibrahimovic red.) og Bale, vores trup er komplet."

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Arnel

13 år 1 uge siden #2100 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis det nu var sandt, at man var så tæt på Bale, så kunne jeg forestille mig at Perez ikke var rejst til LA sammen med truppen, i stedet var han blevet i Madrid og færdiggjort købet. Ergo, bullshit.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.

Leveret af Kunena Forum