Rygtebørsen XVIII

13 år 2 uger siden #2017 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Marca er den eneste avis som har gaaet op i det her. AS har intet naevnt om Bales skifte eller noget.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #2018 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Man er lige nu igang med at forhandle om Jesé's kontrakt, med hans agent Gines Carvajal.

13 år 2 uger siden #2019 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Marca er den eneste avis som har gaaet op i det her. AS har intet naevnt om Bales skifte eller noget.

Så hvis AS havde skrevet om det ville der være mere idet..? er AS og Marca ikke lige troværdig..?

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

13 år 2 uger siden #2020 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Marca skal nok faa ret paa et tidspunkt

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #2021 af r-mb-q

Steen skrev: Man er lige nu igang med at forhandle om Jesé's kontrakt, med hans agent Gines Carvajal.

det er så fedt!!!

Håber virkelig ikke at et evt købe af bale vil ødelægge hans chancer..

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 uger siden #2022 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
AS går så langt nu som at sige at der kun mangler en underskrift før Jese har forlænget kontrakten.

futbol.as.com/futbol/2013/07/24/primera/1374666962_583232.html

Marca skriver så at han har forlænget

www.marca.com/2013/07/24/futbol/equipos/...drid/1374679648.html

Så vi kan godt regne med Jese i 4 sæsoner mere, og han skal bruges på angriberpladsen det er hvad Ancelotti har udtalt i pressekonference så han bliver ikke konkurrent til Bale, Ronaldo, Ozil, Di Maria, Isco men til Benzema og Morata.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved anes.
Følgende bruger(e) sagde tak: r-mb-q

13 år 2 uger siden #2023 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

r-mb-q skrev:

Steen skrev: Man er lige nu igang med at forhandle om Jesé's kontrakt, med hans agent Gines Carvajal.

det er så fedt!!!

Jeg kan ikke se hvordan et Bale skifte til Madrid ikke påvirker Jeses chancer positivt. For jeg er ret sikker på at Ancelotti er di Maria fan, da PSG angiveligt forsøgte at hente ham flere gange. Og jeg tror desvære ikke Jese for mange chancer når konkurrencen hedder Bale, Ronaldo, di Maria, Isco og (måske) Kaka samt Ozil. Derudover vil hans mulighed for at vise sit værd også mindre,da han ikke vil være i kampform.
- Det kan dog være at han også presser på som CF, men det afhænger af om vi henter en direkte erstatning for Higuain, der desvære forlader os (og nej vi skal ikke hente en erstatning - lad os give Morata og Jese nogle chancer...)

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: r-mb-q

13 år 2 uger siden #2024 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Bild: Gündogan har afvist en kontraktforlængelse, han vil gerne væk fra Dortmund efter denne sæson, hvor han så kun har 1 år tilbage af sin kontrakt. Real Madrid er et godt bud på en fremtidig arbejdsgiver.

www.fichajes.com/bundesliga/ilkay-gundog...al-real-madrid_61228

13 år 2 uger siden #2025 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Bild: Gündogan har afvist en kontraktforlængelse, han vil gerne væk fra Dortmund efter denne sæson, hvor han så kun har 1 år tilbage af sin kontrakt. Real Madrid er et godt bud på en fremtidig arbejdsgiver.

Har Illara-handlen ikke lidt lukket den mulighed?

Vi skal jo kun købe spillere vi mangler - ikke alle der er gode;)

13 år 2 uger siden #2026 af r-mb-q

baggins skrev:

r-mb-q skrev:

det er så fedt!!!

Jeg kan ikke se hvordan et Bale skifte til Madrid ikke påvirker Jeses chancer positivt. For jeg er ret sikker på at Ancelotti er di Maria fan, da PSG angiveligt forsøgte at hente ham flere gange. Og jeg tror desvære ikke Jese for mange chancer når konkurrencen hedder Bale, Ronaldo, di Maria, Isco og (måske) Kaka samt Ozil. Derudover vil hans mulighed for at vise sit værd også mindre,da han ikke vil være i kampform.
- Det kan dog være at han også presser på som CF, men det afhænger af om vi henter en direkte erstatning for Higuain, der desvære forlader os (og nej vi skal ikke hente en erstatning - lad os give Morata og Jese nogle chancer...)

Jeg kunne ikke være mere enig.. Jo, Bale er en møg talentfuld spiller og jo vi kan sagtens bruge ham.. Men den der taber i den handel er sku Jesé.. Hvis Bale bliver købt, er det næsten et krav at kaka og di maria dukkeunge bliver solgt.. Så er der da i det mindste kun Ronaldo, Isco, Özil og Bale han skal kæmpe med.. Spørgsmålet er om der bliver solgt flere spillere hvis bale bliver hentet. Jeg kunne ikke forestille mig at di maria ville være tilfreds med 3. valg på kanten efter Bale og Isco/Özil.. Hvis det var mig ville jeg nok sætte jesé foran kaka..

13 år 2 uger siden #2027 af r-mb-q

anes skrev: AS går så langt nu som at sige at der kun mangler en underskrift før Jese har forlænget kontrakten.

futbol.as.com/futbol/2013/07/24/primera/1374666962_583232.html

Marca skriver så at han har forlænget

www.marca.com/2013/07/24/futbol/equipos/...drid/1374679648.html

Så vi kan godt regne med Jese i 4 sæsoner mere, og han skal bruges på angriberpladsen det er hvad Ancelotti har udtalt i pressekonference så han bliver ikke konkurrent til Bale, Ronaldo, Ozil, Di Maria, Isco men til Benzema og Morata.

Har han ikke også spillet som angriber på Castilla holdet.. Ved godt han primært er blevet brugt på VM.. Mener bare han et par gange har været på toppen..

13 år 2 uger siden #2028 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Bild: Gündogan har afvist en kontraktforlængelse, han vil gerne væk fra Dortmund efter denne sæson, hvor han så kun har 1 år tilbage af sin kontrakt. Real Madrid er et godt bud på en fremtidig arbejdsgiver.

Gündogan skal være mere end velkommen næste sommer! Man må heller ikke glemme, at Sahins fremtid ligeledes skal afgøres næste sommer. Hvis Real Madrid ønsker at hente Gündogan til den tid, så kan de meget vel bruge Sahin som en del af en eventuel handel.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Leveret af Kunena Forum