Rygtebørsen XVIII

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2101 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: 832 mil har jeg lige hørt fra en kilde, nu kender jeg ikke lige kursen, men passer fint.

Kursen er 7,46, så der er lige 100 mio danske kroner til forskel. Det er en også en slat ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #2102 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

Jack Daniels skrev:

asp3200 skrev: 832 mil har jeg lige hørt fra en kilde, nu kender jeg ikke lige kursen, men passer fint.

Kursen er 7,46, så der er lige 100 mio danske kroner til forskel. Det er en også en slat ;-)

100 mil, visse vasse:D

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2103 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XVIII

ZizouMo skrev: Jeg ved ikke om det fordi det søndag aften og du keder dig, eller du faktisk ikke kan fange den :)

Hver ting til sin tid! :) Jeg skimmede vidst bare over delen efter det sidste komma, og blev nok yderligere forvirret af, at der skulle bruges to forskellige navne om samme spiller (og så endda i samme sætning). Godnat :)

13 år 1 uge siden #2104 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Ifølge La Sexta, så har vi købt Bale for 98 millioner euro.. Jeg ved ikke hvor troværdige de er. De tager nok fejl, selvom Bale nok skal komme på et tidspunkt.

Steen, har du et link? Jeg kan ikke finde historien på La Sextas hjemmeside endnu og der er stor forskel på hvor troværdige de forskellige programmer på kanalen er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 uge siden #2105 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Hvis det nu var sandt, at man var så tæt på Bale, så kunne jeg forestille mig at Perez ikke var rejst til LA sammen med truppen, i stedet var han blevet i Madrid og færdiggjort købet. Ergo, bullshit.

Hvor bor Levy?

13 år 1 uge siden #2106 af MMM

BBB skrev:

Steen skrev: Hvis det nu var sandt, at man var så tæt på Bale, så kunne jeg forestille mig at Perez ikke var rejst til LA sammen med truppen, i stedet var han blevet i Madrid og færdiggjort købet. Ergo, bullshit.

Hvor bor Levy?

Bor han i USA? Det synes jeg alligevel er lidt overraskende, når nu han er født, opvokset og uddannet i England og ENIC fortsat har deres hovedkvarter i London og handles på børsen der.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved MMM.

13 år 1 uge siden #2107 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Mon Real Madrid og Tottenham kan opretholde det gode samarbejde hvis Bale skulle komme til Real Madrid ;)

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 uge siden #2108 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev:

Steen skrev: Ifølge La Sexta, så har vi købt Bale for 98 millioner euro.. Jeg ved ikke hvor troværdige de er. De tager nok fejl, selvom Bale nok skal komme på et tidspunkt.

Steen, har du et link? Jeg kan ikke finde historien på La Sextas hjemmeside endnu og der er stor forskel på hvor troværdige de forskellige programmer på kanalen er.

Linket virker ikke længere, mystisk.. Men Marca har forsiden klar, Bale kan blive købt i morgen. pbs.twimg.com/media/BQS5XBICQAEQhSa.jpg:large

13 år 1 uge siden #2109 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Mon Real Madrid og Tottenham kan opretholde det gode samarbejde hvis Bale skulle komme til Real Madrid ;)

Der tror jeg det godt kan. :)

13 år 1 uge siden #2110 af MMM

Steen skrev:

MMM skrev:

Linket virker ikke længere, mystisk.. Men Marca har forsiden klar, Bale kan blive købt i morgen. pbs.twimg.com/media/BQS5XBICQAEQhSa.jpg:large

Heh, det er sådan en klassisk Marca forside - købet af Bale kan være et spørgsmål om timer. Så er der hverken noget nyt eller noget konkret de kan hænges op på efterfølgende.

Jeg tror La Sexta historien har været en and. Jeg kan ihvertfald ikke finde en eneste, der linker til den oprindelige historie eller bare omtaler den i mere specifikke vendinger end 'La Sexta siger...', men med tanke på dagens historier i The Daily Mail, The Guardian etc. virker det som om, at Bale og hans menageri briefer, at han er klar til at tvinge sig vej ud af Spurs. Det kan dog også være pressen der er gået i selvsving, det er set før. Jeg er stadig ikke helt overbevist om, at det er en god idé og slet ikke til de penge.

edit: Diego Torres læsning af situationen: deportes.elpais.com/deportes/2013/07/28/...75029924_758758.html
Jeg håber han tager fejl, men han rammer mange af mine bekymringer, at det er Perez, og ikke Ancelotti eller Zidane, der presser på og at det handler mere om politik og Ronaldos fremtid end det sportslige.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved MMM.

13 år 1 uge siden #2111 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev:

Steen skrev:

MMM skrev:

Heh, det er sådan en klassisk Marca forside - købet af Bale kan være et spørgsmål om timer. Så er der hverken noget nyt eller noget konkret de kan hænges op på efterfølgende.

Jeg tror La Sexta historien har været en and Jeg kan ihvertfald ikke finde en eneste, der linker til den oprindelige historie eller bare omtaler den i mere specifikke vendinger end 'La Sexta siger...', men med tanke på dagens historier i The Daily Mail, The Guardian etc. virker det som om, at Bale og hans menageri briefer, at han er klar til at tvinge sig vej ud af Spurs. Det kan dog også være pressen der er gået i selvsving, det er set før. Jeg er stadig ikke helt overbevist om, at det er en god idé og slet ikke til de penge.

Ja, beklager, La Sexta historien var en and..
Hvis han kommer, som han formentligt gør, så håber jeg bare det sker hurtigst muligt. Det ville være optimalt hvis han allerede i morgen kunne være på vej til L.A, men forhandlingerne bliver ikke så nemme, jeg tror det kommer til at tage tid.

Hvis Ancelotti holder fast i sin 4-3-2-1 formation, så vil Bale overtage Özil's plads.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.

13 år 1 uge siden #2112 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis Bale kommer til klubben, så frygter ihvertfald at det betyder enden på Jeses mulighed for at komme på holdet og dermed hans mulighed for at udvikle hans talent. Et talent på højde med Bale, i den alder. Derfor mener jeg at den eneste løsning er at leje ham ud (selvom det nok ikke sker).

*og hvis Bale kommer til klubben, håber jeg på en denne opstilling (hvid vi holder fast i 4-3-2-1 (tager kub offensiven))
Özil-Bale
Ronaldo

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved baggins.

Leveret af Kunena Forum