Rygtebørsen XVIII
- Jack Daniels
- Gæst
-
asp3200 skrev: 832 mil har jeg lige hørt fra en kilde, nu kender jeg ikke lige kursen, men passer fint.
Kursen er 7,46, så der er lige 100 mio danske kroner til forskel. Det er en også en slat ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jack Daniels skrev:
asp3200 skrev: 832 mil har jeg lige hørt fra en kilde, nu kender jeg ikke lige kursen, men passer fint.
Kursen er 7,46, så der er lige 100 mio danske kroner til forskel. Det er en også en slat ;-)
100 mil, visse vasse:D
- Rubæk
- Gæst
-
Hver ting til sin tid! :) Jeg skimmede vidst bare over delen efter det sidste komma, og blev nok yderligere forvirret af, at der skulle bruges to forskellige navne om samme spiller (og så endda i samme sætning). Godnat :)ZizouMo skrev: Jeg ved ikke om det fordi det søndag aften og du keder dig, eller du faktisk ikke kan fange den :)
Steen skrev: Ifølge La Sexta, så har vi købt Bale for 98 millioner euro.. Jeg ved ikke hvor troværdige de er. De tager nok fejl, selvom Bale nok skal komme på et tidspunkt.
Steen, har du et link? Jeg kan ikke finde historien på La Sextas hjemmeside endnu og der er stor forskel på hvor troværdige de forskellige programmer på kanalen er.
Steen skrev: Hvis det nu var sandt, at man var så tæt på Bale, så kunne jeg forestille mig at Perez ikke var rejst til LA sammen med truppen, i stedet var han blevet i Madrid og færdiggjort købet. Ergo, bullshit.
Hvor bor Levy?
BBB skrev:
Steen skrev: Hvis det nu var sandt, at man var så tæt på Bale, så kunne jeg forestille mig at Perez ikke var rejst til LA sammen med truppen, i stedet var han blevet i Madrid og færdiggjort købet. Ergo, bullshit.
Hvor bor Levy?
Bor han i USA? Det synes jeg alligevel er lidt overraskende, når nu han er født, opvokset og uddannet i England og ENIC fortsat har deres hovedkvarter i London og handles på børsen der.
Har valgt at takke af på forum!
MMM skrev:
Steen skrev: Ifølge La Sexta, så har vi købt Bale for 98 millioner euro.. Jeg ved ikke hvor troværdige de er. De tager nok fejl, selvom Bale nok skal komme på et tidspunkt.
Steen, har du et link? Jeg kan ikke finde historien på La Sextas hjemmeside endnu og der er stor forskel på hvor troværdige de forskellige programmer på kanalen er.
Linket virker ikke længere, mystisk.. Men Marca har forsiden klar, Bale kan blive købt i morgen. pbs.twimg.com/media/BQS5XBICQAEQhSa.jpg:large
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Mon Real Madrid og Tottenham kan opretholde det gode samarbejde hvis Bale skulle komme til Real Madrid ;)
Der tror jeg det godt kan. :)
Steen skrev:
MMM skrev:
Linket virker ikke længere, mystisk.. Men Marca har forsiden klar, Bale kan blive købt i morgen. pbs.twimg.com/media/BQS5XBICQAEQhSa.jpg:large
Heh, det er sådan en klassisk Marca forside - købet af Bale kan være et spørgsmål om timer. Så er der hverken noget nyt eller noget konkret de kan hænges op på efterfølgende.
Jeg tror La Sexta historien har været en and. Jeg kan ihvertfald ikke finde en eneste, der linker til den oprindelige historie eller bare omtaler den i mere specifikke vendinger end 'La Sexta siger...', men med tanke på dagens historier i The Daily Mail, The Guardian etc. virker det som om, at Bale og hans menageri briefer, at han er klar til at tvinge sig vej ud af Spurs. Det kan dog også være pressen der er gået i selvsving, det er set før. Jeg er stadig ikke helt overbevist om, at det er en god idé og slet ikke til de penge.
edit: Diego Torres læsning af situationen: deportes.elpais.com/deportes/2013/07/28/...75029924_758758.html
Jeg håber han tager fejl, men han rammer mange af mine bekymringer, at det er Perez, og ikke Ancelotti eller Zidane, der presser på og at det handler mere om politik og Ronaldos fremtid end det sportslige.
MMM skrev:
Steen skrev:
MMM skrev:
Heh, det er sådan en klassisk Marca forside - købet af Bale kan være et spørgsmål om timer. Så er der hverken noget nyt eller noget konkret de kan hænges op på efterfølgende.
Jeg tror La Sexta historien har været en and Jeg kan ihvertfald ikke finde en eneste, der linker til den oprindelige historie eller bare omtaler den i mere specifikke vendinger end 'La Sexta siger...', men med tanke på dagens historier i The Daily Mail, The Guardian etc. virker det som om, at Bale og hans menageri briefer, at han er klar til at tvinge sig vej ud af Spurs. Det kan dog også være pressen der er gået i selvsving, det er set før. Jeg er stadig ikke helt overbevist om, at det er en god idé og slet ikke til de penge.
Ja, beklager, La Sexta historien var en and..
Hvis han kommer, som han formentligt gør, så håber jeg bare det sker hurtigst muligt. Det ville være optimalt hvis han allerede i morgen kunne være på vej til L.A, men forhandlingerne bliver ikke så nemme, jeg tror det kommer til at tage tid.
Hvis Ancelotti holder fast i sin 4-3-2-1 formation, så vil Bale overtage Özil's plads.
*og hvis Bale kommer til klubben, håber jeg på en denne opstilling (hvid vi holder fast i 4-3-2-1 (tager kub offensiven))
Özil-Bale
Ronaldo
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!