Rygtebørsen XVIII

13 år 2 uger siden #2029 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII

r-mb-q skrev:

anes skrev: AS går så langt nu som at sige at der kun mangler en underskrift før Jese har forlænget kontrakten.

futbol.as.com/futbol/2013/07/24/primera/1374666962_583232.html

Marca skriver så at han har forlænget

www.marca.com/2013/07/24/futbol/equipos/...drid/1374679648.html

Så vi kan godt regne med Jese i 4 sæsoner mere, og han skal bruges på angriberpladsen det er hvad Ancelotti har udtalt i pressekonference så han bliver ikke konkurrent til Bale, Ronaldo, Ozil, Di Maria, Isco men til Benzema og Morata.

Har han ikke også spillet som angriber på Castilla holdet.. Ved godt han primært er blevet brugt på VM.. Mener bare han et par gange har været på toppen..

Jo det er han, og han er rigtig god til at gå med i spillet og stå de rigtige steder så han kan sagtens fungere som 9'er

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #2030 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

anes skrev:

r-mb-q skrev:

anes skrev: AS går så langt nu som at sige at der kun mangler en underskrift før Jese har forlænget kontrakten.

Så vi kan godt regne med Jese i 4 sæsoner mere, og han skal bruges på angriberpladsen det er hvad Ancelotti har udtalt i pressekonference så han bliver ikke konkurrent til Bale, Ronaldo, Ozil, Di Maria, Isco men til Benzema og Morata.

Har han ikke også spillet som angriber på Castilla holdet.. Ved godt han primært er blevet brugt på VM.. Mener bare han et par gange har været på toppen..

Jo det er han, og han er rigtig god til at gå med i spillet og stå de rigtige steder så han kan sagtens fungere som 9'er

Udefra ser det ud til at være en god løsning. Jeg håber dog at dette betyder at Suarez bliver i england.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 2 uger siden #2031 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Så er det officielt! Real Madrid skriver på deres hjemmeside, at Jesé forlænger med fire år:

El Real Madrid C. F. comunica que Jesé ha ampliado su contrato, por el que queda vinculado al club como jugador del primer equipo durante las próximas cuatro temporadas.

Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: r-mb-q

13 år 2 uger siden #2032 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

Steen skrev: Bild: Gündogan har afvist en kontraktforlængelse, han vil gerne væk fra Dortmund efter denne sæson, hvor han så kun har 1 år tilbage af sin kontrakt. Real Madrid er et godt bud på en fremtidig arbejdsgiver.

www.fichajes.com/bundesliga/ilkay-gundog...al-real-madrid_61228

Gündogan skal være mere end velkommen næste sommer!

Efter købet af illarra, så håber jeg at han bliver væk - lad os give ham chancen mere end et år til den pris. - og jeg siger det for fyrretyvende gang Alonso skal ikke sælges - også selvom han falder en smule i niveau.

*den eneste grund til at han faldt i niveau mod slutning af sidste sæson, var for mange kampe

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved baggins.

13 år 2 uger siden #2033 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev:

anes skrev:

r-mb-q skrev:

Udefra ser det ud til at være en god løsning. Jeg håber dog at dette betyder at Suarez bliver i england.

Helt enig.. Må ærligt erkende at jeg overhovedet ikke havde skænket det en tanke at han kunne være på toppen.. Men fedt... Det var sommerens indkøb sammen med Isco..

Og ja, lad da for guds skyld ham med hestebiddet blive over i England..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

13 år 2 uger siden #2034 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
De Laurentiis har bekræftet Higuain på hans twitter, bare så den er slået fast med ti-tommer søm, hvis ikke man var overbevist da man så ham i Italien på de youtube videoer.

13 år 2 uger siden #2035 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Tottenham er ifølge Marca klar til at overskride deres lønbudget for at beholde Bale, ved at give ham en løn på 9 mio. euro om året.

Lad os håbe at det kan få ham til at blive på White Hart Lane!

13 år 2 uger siden #2036 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Bale er på forsiden af både Marca og AS.

Marca skriver ikke noget vigtigt, han har bedt Levy om at overholde sin aftale, som lyder på at han skal forhandle med Real Madrid.
Og, han ikke er interesseret i United, han vil til Madrid.

AS skriver derimod, at han vil koste 120 millioner euro! Di Maria kan dog indgå i handlen, hvor prisen så vil falde... Perez, tænk dig om.

13 år 2 uger siden #2037 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Bale er på forsiden af både Marca og AS.

Marca skriver ikke noget vigtigt, han har bedt Levy om at overholde sin aftale, som lyder på at han skal forhandle med Real Madrid.

AS skriver derimod, at han vil koste 120 millioner euro! Di Maria kan dog indgå i handlen, hvor prisen så vil falde... Perez, tænk dig om.

Kondogbia skulle Real Madrid efter DC også ha budt på.. For mig vil det ikke give nogen mening at skaffe ham ??

Bale handlen virker besværlig og jeg har lidt på fornemmeren at AS og Marca satser på at sælge i sommerpausen

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Hugol.

13 år 2 uger siden #2038 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Bale er på forsiden af både Marca og AS.

120 mio € er jo det rene vanvid. Jeg håber sgu der er personer med impulskontrol, der kan holde Perez i ørene.

Sky Italia siger at vi er tæt på at underskrive Kondogbia og overvejer en aftale om at låne ham tilbage til Sevilla det første år. Har du hørt noget mere om det?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 uger siden #2039 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
I begge nævner Kondogbia, vi har været kædet sammen med ham længe, så det vil ikke overraske mig hvis det er sandt. El Mundo Deportivo havde det på deres forside for et par dage siden, hvor Sevilla's præsident så efterføgende har afvist det. Jeg håber ihvertfald ikke at det er sandt!

Bale, ja det er vildt at Levy kræver så meget. For de 500 millioner kroner ville jeg i det mindste forstå det , men han skal ikke komme hvis han koster så meget. Idiotisk.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 2 uger siden #2040 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: I begge nævner Kondogbia, vi har været kædet sammen med ham længe, så det vil ikke overraske mig hvis det er sandt. El Mundo Deportivo havde det på deres forside for et par dage siden, hvor Sevilla's præsident så efterføgende har afvist det. Jeg håber ihvertfald ikke at det er sandt!

Bale, ja det er vildt at Levy kræver så meget. For de 500 millioner kroner ville jeg i det mindste forstå det , men han skal ikke komme hvis han koster så meget. Idiotisk.

Jeg husker at Perez snakkede om at hvis Real Madrid skulle ha haft Neymar, så ville han koste op mod samme pris hvis ikke mere. Det holdte Perez tilbage, så jeg tror ikke på at han vil give op til 120 millioner euro for Bale. Ej heller 100 millioner euro. Bale kan koste 80, men så kan vi inkludere Coentrao og måske Di Maria i prisen så den falder.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum