Rygtebørsen XVIII

13 år 2 uger siden #2041 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

Steen skrev: I begge nævner Kondogbia, vi har været kædet sammen med ham længe, så det vil ikke overraske mig hvis det er sandt. El Mundo Deportivo havde det på deres forside for et par dage siden, hvor Sevilla's præsident så efterføgende har afvist det. Jeg håber ihvertfald ikke at det er sandt!

Bale, ja det er vildt at Levy kræver så meget. For de 500 millioner kroner ville jeg i det mindste forstå det , men han skal ikke komme hvis han koster så meget. Idiotisk.

Jeg husker at Perez snakkede om at hvis Real Madrid skulle ha haft Neymar, så ville han koste op mod samme pris hvis ikke mere. Det holdte Perez tilbage, så jeg tror ikke på at han vil give op til 120 millioner euro for Bale. Ej heller 100 millioner euro. Bale kan koste 80, men så kan vi inkludere Coentrao og måske Di Maria i prisen så den falder.

God pointe, den tanke havde jeg slet ikke gjort mig. Men Perez virker til at være ret vild med Bale, og siden det er ham fansene vil have, så vil han gøre alt for at få ham. Ingen ved hvor meget Levy kræver nøjagtigt, men han vil gerne beholde Bale, de vil tabe rigtig meget på ham, så han bliver en dyr dreng. Du skal også huske på, at Coentrao og Di Maria har en værdi, så prisen kan nemt overstige 1 milliard, og det skal en spiller aldrig nogensinde koste, uanset hvad han kan levere.
Jeg håber at Perez ved hvad han laver..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #2042 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
For at tilføje noget angående Kondogbia, så håber jeg at vi er færdig med at købe urutineret spillere, nu mår der gerne komme et par spillere med boom effekt, hvis vi skal have spillere. Kondogbia er CDM, så for at nævne et par spillere så Vidal, som jeg mener ville være klasse hvis vi fik, eller Gündogan, som dog først kan blive sandsynlig i næste sæson, men vi mangler jo heller ikke ligefrem en til på den position, så det kan sagtens vente. Gündogan er flere lysår foran Kondogbia, hvad angår kvalitet. Gündogan og Illarra ser jeg som en perfekt duo. Det ikke fordi at jeg ligefrem sidder og venter på at vi køber endnu en midtbanespiller, men hvis vi skal have en, så findes der mange flere interessante spillere end Kondogbia.

13 år 2 uger siden #2043 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Real Madrid kan få omtrendt 8,5 millioner for Sahin som stadig kun er udlejet fra Real Madrid og har kontrakt indtil 2017.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #2044 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII
Nogen der har hørt mere til Bale.. Er det sidste ikke at han nu vil blive i tottenham og få dem tilbage i Chl????

/ Rasmus

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

• Wiese
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #2045 af Wiese
Besvaret af Wiese på emne Rygtebørsen XVIII

r-mb-q skrev: Nogen der har hørt mere til Bale.. Er det sidste ikke at han nu vil blive i tottenham og få dem tilbage i Chl????

/ Rasmus

Ikke ifølge Marca: www.marca.com/2013/07/26/en/football/rea...drid/1374823857.html
Ifølge dem vil Bale gerne have gang i forhandlingerne.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #2046 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XVIII

r-mb-q skrev: Nogen der har hørt mere til Bale.. Er det sidste ikke at han nu vil blive i tottenham og få dem tilbage i Chl????

/ Rasmus

www.marca.com/2013/07/26/en/football/rea...drid/1374823857.html

Wiese kom mig i forkøbet
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Champen.

• 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #2047 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Rygtebørsen XVIII
Bale, Bale, Bale.. Gad vide hvor interesseret Real Madrid egentlig er.
Ikke så meget om Perez kunne finde på at bruge de der 80-120m på én spiller. Det tror jeg nu godt han kan finde på.
Men mere om Ancelotti har bedt om en ny kantspiller? Hvorfor skulle han...
Det ser ud til at Di Maria bliver. Og ellers kunne Ancelotti sagtens finde på at bruge Özil på kanten.
Så hvor er placerer man Bale ?

Oh well.. håber bare ikke Real går ud og køber en spiller, til en plads de ikke har.

13 år 2 uger siden #2048 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

100cardel skrev: Bale, Bale, Bale.. Gad vide hvor interesseret Real Madrid egentlig er.
Ikke så meget om Perez kunne finde på at bruge de der 80-120m på én spiller. Det tror jeg nu godt han kan finde på.
Det ser ud til at Di Maria bliver. Og ellers kunne Ancelotti sagtens finde på at bruge Özil på kanten.

Oh well.. håber bare ikke Real går ud og køber en spiller, til en plads de ikke har.

Tror ik der er nogen tvivl om at Real Madrid er interesseret - og jeg tror ik det lykkedes dig at finde bevis for at Carletto sku være imod dette. Mht Di Maria så ser det kun ud til at han blir indtil dét sekund Bale er købt. Men man sælger ham nok ik inden man har Bale på plads. Özil på kanten - ja måske - men så sent som igår gik Özil ud og sagde at højrekanten bestemt ik var hans favoritposition og han foretrak at spille centralt. Hvilket jo oz stemmer overens med at han aldrig præsterer noget når han er placeret ude på kanten.

Om Bale kommer eller ej - eller om man synes det er et nødvendigt køb eller ej - det er stadig helt åbent, men det afgøres ik af at Di Maria stadig er at finde i klubben pt eller om Özil af nød ka placeres på højrekanten.

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #2049 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre fiel skrev:

100cardel skrev: Bale, Bale, Bale.. Gad vide hvor interesseret Real Madrid egentlig er.

Tror ik der er nogen tvivl om at Real Madrid er interesseret - og jeg tror ik det lykkedes dig at finde bevis for at Carletto sku være imod dette. Mht Di Maria så ser det kun ud til at han blir indtil dét sekund Bale er købt. Men man sælger ham nok ik inden man har Bale på plads. Özil på kanten - ja måske - men så sent som igår gik Özil ud og sagde at højrekanten bestemt ik var hans favoritposition og han foretrak at spille centralt. Hvilket jo oz stemmer overens med at han aldrig præsterer noget når han er placeret ude på kanten.

Om Bale kommer eller ej - eller om man synes det er et nødvendigt køb eller ej - det er stadig helt åbent, men det afgøres ik af at Di Maria stadig er at finde i klubben pt eller om Özil af nød ka placeres på højrekanten.

Jeg er ikke selv helt vild med tanken om at Bale skulle blive hentet til Real Madrid, men det er da en mærkelig måde at argumentere for Reals interesse, når man tager udgangspunkt i, at klubben er interesseret, så længe man ikke kan finde et bevis på det modsatte? Så kan vi også sige, at Real er interesseret i at hente en hvilken som helst anden spiller, fordi Ancelotti ikke er typen, der udtaler sig forfærdeligt meget gennem medierne omkring hvem han vil have og hvem han ikke vil have.

13 år 2 uger siden #2050 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Det er egentlig utroligt, at folk snakker om at placere den ene eller den anden på en af kanterne, når Ancelotti som oftest vil spille snævert henover midten af banen, uden deciderede kanter, andet end offensive backs.

13 år 2 uger siden #2051 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

Jack Daniels skrev:

Siempre fiel skrev:

Jeg er ikke selv helt vild med tanken om at Bale skulle blive hentet til Real Madrid, men det er da en mærkelig måde at argumentere for Reals interesse, når man tager udgangspunkt i, at klubben er interesseret, så længe man ikke kan finde et bevis på det modsatte? Så kan vi også sige, at Real er interesseret i at hente en hvilken som helst anden spiller, fordi Ancelotti ikke er typen, der udtaler sig forfærdeligt meget gennem medierne omkring hvem han vil have og hvem han ikke vil have.

Tror ik du fatter hva jeg skriver. Nu ska jeg skære det ud - det jeg mener er at det er tydeligt at KLUBBEN gerne vil ha Bale. Så langt er vi enige, ik? Det jeg mener er så endvidere at: Ingen af os her på forummet, eller medierne for den sags skyld, ved reelt hva Ancelotti mener omkring et Bale-køb - og da han er ikke er typen der vil gå ud nu og sige "at han ik ønske Bale, men at præsidenten gerne vil", så der er ik grund til at diskutere det så meget, da det er indiskutabelt at "klubben" vil ha ham - uanset om der sku herske forskellige meninger omkring dette hos Florentino, Zidane, Angel Sanchez og Ancelotti.

Jeg siger ik at Ancelotti er interesseret eller ej, men du er vel ik i tvivl om at "klubben" er interesseret i Bale. Så hvori du mener det "er en mærkelig måde at argumentere på", det må stå for din egen regning.

13 år 2 uger siden #2052 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Men klubben er vel Ancelotti? Det er da forhåbentlig ham og ikke Perez og Zidane som sætter holdet. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Perez og Zidane vil have ham, men ingen ved om Ancelotti er så interesseret som de 2 første. Manager rollen som Mourinho fik indført, er forhåbentlig vedvarende og stadig gældende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum