Rygtebørsen XVIII

• BossMakaay
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #2065 af BossMakaay
Besvaret af BossMakaay på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror i hvert fald ikke, Napoli vinder chl fordi de har købt Higuain.. ;)
Han skal nok score et par mål, men tror sku ikke han tager den plads som Cavani fyldte på holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #2066 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Marca: Real Madrid er klar til at byde 93 millioner euro på Bale.

13 år 2 uger siden #2067 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Der går også rygter om at han vil skrive under på en kontrakt og først kommer til Real Madrid næste sæson.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #2068 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre fiel skrev:

Dios skrev:

Siempre fiel skrev:

Dios skrev: Men klubben er vel Ancelotti? Det er da forhåbentlig ham og ikke Perez og Zidane som sætter holdet. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Perez og Zidane vil have ham, men ingen ved om Ancelotti er så interesseret som de 2 første. Manager rollen som Mourinho fik indført, er forhåbentlig vedvarende og stadig gældende.

Aner ik om du spørger mig, men i så fald forstår jeg ik rigtigt dit spørgsmål. Jeg har jo netop argumenteret for - i to indlæg nu - at det er umuligt at gennemskue hvor gerne Ancelotti vil ha Bale.

Det jeg mener er så endvidere at: Ingen af os her på forummet, eller medierne for den sags skyld, ved reelt hva Ancelotti mener omkring et Bale-køb - og da han er ikke er typen der vil gå ud nu og sige "at han ik ønske Bale, men at præsidenten gerne vil", så der er ik grund til at diskutere det så meget, da det er indiskutabelt at "klubben" vil ha ham - uanset om der sku herske forskellige meninger omkring dette hos Florentino, Zidane, Angel Sanchez og Ancelotti.

Og så prøv og læs mit indlæg igen :)

Jeg ka ganske enkelt stadig ik gennemskue issuet. Jeg ka kun se at jeg kom med en fuldstændig ukontroversiel udmelding om at klubben, som i REAL MADRID, gerne vil ha Bale - det ses vel af at alle meldinger går på at de byder på ham. Ydermere siger jeg at ingen af os vel ka gennemskue i hvilken grad Ancelotti står bag dette ønske - de to ytringer ka jeg virkelig hverken se ka debatteres eller at der er noget kontroversielt i - eller hvorfor vi fortsat ska bruge tid på at udrede noget omkring det. Men nok om det.

Okay haha vi taler også lidt forbi hinanden tror jeg :D.

Det jeg mente var, at Ancelotti var "klubben" og ikke Perez og Zidane som er de største fortalere for Bale. Det var bla. også derfor jeg nævnte manager rollen. For uanset hvor meget Perez vil have Bale, så bliver han forhåbentlig ikke købt uden Ancelotti's accept, og da ingen af os rent faktisk kender Ancelotti's mening omkring Bale, så er det svært og tyde om vi får ham eller ej.
Der er ingen tvivl om, at Perez og Zidane vil presse på, men lad os nu se hvad der kommer til og ske.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 uger siden #2069 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

Siempre fiel skrev:

Dios skrev:

Siempre fiel skrev:

Dios skrev: Men klubben er vel Ancelotti? Det er da forhåbentlig ham og ikke Perez og Zidane som sætter holdet. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Perez og Zidane vil have ham, men ingen ved om Ancelotti er så interesseret som de 2 første. Manager rollen som Mourinho fik indført, er forhåbentlig vedvarende og stadig gældende.

Aner ik om du spørger mig, men i så fald forstår jeg ik rigtigt dit spørgsmål. Jeg har jo netop argumenteret for - i to indlæg nu - at det er umuligt at gennemskue hvor gerne Ancelotti vil ha Bale.

Det jeg mener er så endvidere at: Ingen af os her på forummet, eller medierne for den sags skyld, ved reelt hva Ancelotti mener omkring et Bale-køb - og da han er ikke er typen der vil gå ud nu og sige "at han ik ønske Bale, men at præsidenten gerne vil", så der er ik grund til at diskutere det så meget, da det er indiskutabelt at "klubben" vil ha ham - uanset om der sku herske forskellige meninger omkring dette hos Florentino, Zidane, Angel Sanchez og Ancelotti.

Og så prøv og læs mit indlæg igen :)

Jeg ka ganske enkelt stadig ik gennemskue issuet. Jeg ka kun se at jeg kom med en fuldstændig ukontroversiel udmelding om at klubben, som i REAL MADRID, gerne vil ha Bale - det ses vel af at alle meldinger går på at de byder på ham. Ydermere siger jeg at ingen af os vel ka gennemskue i hvilken grad Ancelotti står bag dette ønske - de to ytringer ka jeg virkelig hverken se ka debatteres eller at der er noget kontroversielt i - eller hvorfor vi fortsat ska bruge tid på at udrede noget omkring det. Men nok om det.

Okay haha vi taler også lidt forbi hinanden tror jeg :D.

Det jeg mente var, at Ancelotti var "klubben" og ikke Perez og Zidane som er de største fortalere for Bale. Det var bla. også derfor jeg nævnte manager rollen. For uanset hvor meget Perez vil have Bale, så bliver han forhåbentlig ikke købt uden Ancelotti's accept, og da ingen af os rent faktisk kender Ancelotti's mening omkring Bale, så er det svært og tyde om vi får ham eller ej.
Der er ingen tvivl om, at Perez og Zidane vil presse på, men lad os nu se hvad der kommer til og ske.

Tror vi er enige her - jeg mener da som udgangspunkt oz man kun ska hente spillere som træneren og den sportslige ledelse er interesseret i. Tror nu det er de færreste trænere som ville være decideret uinteresseret i en Bale, men det er ganske umuligt for os at vide hvor interesseret Ancelotti er.

13 år 2 uger siden #2070 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Så er det officelt :(

Fra Realmadrid.com
El Real Madrid C. F. comunica que el jugador Gonzalo Higuaín ha sido traspasado al Nápoles. El club quiere mostrar su agradecimiento a todos estos años de dedicación y profesionalidad, y desearle mucha suerte en su nueva etapa.
Held og lykke Higuain, og tak for det hårde arbejde samt mål.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved baggins.

13 år 2 uger siden #2071 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
www.guardian.co.uk/football/2013/jul/27/...id-tottenham-hotspur

Jeg håber sgu, de ved hvad de har gang i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

13 år 2 uger siden #2072 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Soldado til Tottenham. De betaler hans frikøbsklausul, 30 millioner euro. God pris, må man sige. Bare ærgerligt at ham der skal afløse ham højst sandsynligt bliver Postiga..

13 år 2 uger siden #2073 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Soldado til Tottenham. De betaler hans frikøbsklausul, 30 millioner euro. God pris, må man sige. Bare ærgerligt at ham der skal afløse ham højst sandsynligt bliver Postiga..

...Postiga. Det mener du ikke. Så er der da ingen vej tilbage til CL.

13 år 1 uge siden #2074 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Det seneste bud på Bale skulle ifølge AS være 60 mio euro samt Coentrao og Di Maria.
Dvs. en samlet pris på op mod 110 mio euro!

Det virker til at være et spørgsmål om tid før waliseren skriver under med Real Madrid.

Soldado meldes også tæt på Tottenham. 30 mio euro, hvilket også må betegnes som overpris.

13 år 1 uge siden #2075 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

Elkrimi skrev: Det seneste bud på Bale skulle ifølge AS være 60 mio euro samt Coentrao og Di Maria.
Dvs. en samlet pris på op mod 110 mio euro!

Det virker til at være et spørgsmål om tid før waliseren skriver under med Real Madrid.

Soldado meldes også tæt på Tottenham. 30 mio euro, hvilket også må betegnes som overpris.

Det er udelukkende op til Bale selv nu. Real Madrid har vist deres ENORME interesse, og er dette ikke nok for Bale til at indse, at han, ligesom Modric, bliver nødt til at presse på for et skifte, så må han hjertens gerne blive i England. Levy er ikke uovervindelig!

Soldado til Tottenham er sød musik i mine ører. Han er bedre end Valencia.

13 år 1 uge siden #2076 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Gareth Bale spiller i Real Madrid i den kommende sæson og sådan er det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Leveret af Kunena Forum