Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
baggins skrev: Hvis Bale kommer til klubben, så frygter ihvertfald at det betyder enden på Jeses mulighed for at komme på holdet og dermed hans mulighed for at udvikle hans talent. Et talent på højde med Bale, i den alder. Derfor mener jeg at den eneste løsning er at leje ham ud (selvom det nok ikke sker).
*og hvis Bale kommer til klubben, håber jeg på en denne opstilling (hvid vi holder fast i 4-3-2-1 (tager kub offensiven))
Özil-Bale
Ronaldo
Ronaldo skal ikke spille angriber men hvis bale kommer så skal jese være angriber.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
baggins skrev: Hvis Bale kommer til klubben, så frygter ihvertfald at det betyder enden på Jeses mulighed for at komme på holdet og dermed hans mulighed for at udvikle hans talent. Et talent på højde med Bale, i den alder. Derfor mener jeg at den eneste løsning er at leje ham ud (selvom det nok ikke sker).
*og hvis Bale kommer til klubben, håber jeg på en denne opstilling (hvid vi holder fast i 4-3-2-1 (tager kub offensiven))
Özil-Bale
Ronaldo
Det er ikke længere HVIS Bale kommer til Real Madrid. Det er NÅR Bale kommer til Real Madrid. Daniel Levy kommer til at aflevere waliseren. Det skal José Ángel Sánchez nok sørge for.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Arnel
- Gæst
-
- Arnel
- Gæst
-
ZizouMo skrev:
Rubæk skrev:
Arnel skrev: Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.
Arnel skrev: Ja hvis vi absolut skal have en angriber, så skal det være Zlatan.
Men som sagt, så er truppen komplet for mig.
Zlatan og Ibra er den samme person.
Jeg ved ikke om det fordi det søndag aften og du keder dig, eller du faktisk ikke kan fange den :)
" Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibrahimovic, men ellers tak til Zlatan (Ibrahimovic red.) og Bale, vores trup er komplet."
Ja er i komplet fatsvage eller hvad? Fucking idioter, jeg skriver hvis vi ABSOLUT skal have en angriber, så skal det være Zlatan. Men jeg ser helst at ingen kommer (Zlatan, Suarez, Bale osv) i mine øjne er truppen komplet. HVIS VI SKAL HAVE EN, forstår i dansk eller hvad?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Arnel skrev:
ZizouMo skrev:
Rubæk skrev:
Arnel skrev: Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibra, men ellers tak til Zlatan og Bale, vores trup er komplet.
Arnel skrev: Ja hvis vi absolut skal have en angriber, så skal det være Zlatan.
Men som sagt, så er truppen komplet for mig.
Zlatan og Ibra er den samme person.
Jeg ved ikke om det fordi det søndag aften og du keder dig, eller du faktisk ikke kan fange den :)
" Hvis vi skal have en ANG ser jeg gerne Ibrahimovic, men ellers tak til Zlatan (Ibrahimovic red.) og Bale, vores trup er komplet."
Ja er i komplet fatsvage eller hvad? Fucking idioter, jeg skriver hvis vi ABSOLUT skal have en angriber, så skal det være Zlatan. Men jeg ser helst at ingen kommer (Zlatan, Suarez, Bale osv) i mine øjne er truppen komplet. HVIS VI SKAL HAVE EN, forstår i dansk eller hvad?
Skru lige voldsomt ned for blusset, tak.
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev: Mon Real Madrid og Tottenham kan opretholde det gode samarbejde hvis Bale skulle komme til Real Madrid ;)
Der tror jeg det godt kan. :)
Jeg tror ingen i Tottenham bliver sure på os, når vi nu ender med at betale dobbelt pris for en af deres spillere.
Og de får muligvis en spiller eller to med i handlen.
Det virker som om, at Perez bare vil ha Bale koste hvad det vil. Nu hvor nogle af hans andre potentiele indkøb er blevet snuppet for næsen af ham. Ender Tottenham med at ville have 1mia. for ham, hopper Perez nok på alligevel.
Dumt købmandsskab... ? Ja
Får han sin vilje.............? Ja
Har vi råd til det.............? Ja
Truppen er i mine øjne fin nok på nuværende tidspunkt, da denne sæson med eller uden Bale ikke giver et mesterskab eller CL(tror jeg).
Ser det sort ud midt på sæson og nuværende trup ikke finder den synergi vi alle regner med. Ja så ved vi hvem der skal forhandles om, så han er klar den dag PL afsluttes 2014.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev: Mon Real Madrid og Tottenham kan opretholde det gode samarbejde hvis Bale skulle komme til Real Madrid ;)
Jeg tror ingen i Tottenham bliver sure på os, når vi nu ender med at betale dobbelt pris for en af deres spillere.
Det virker som om, at Perez bare vil ha Bale koste hvad det vil. Nu hvor nogle af hans andre potentiele indkøb er blevet snuppet for næsen af ham. Ender Tottenham med at ville have 1mia. for ham, hopper Perez nok på alligevel.
Truppen er i mine øjne fin nok på nuværende tidspunkt, da denne sæson med eller uden Bale ikke giver et mesterskab eller CL(tror jeg).
Ser det sort ud midt på sæson og nuværende trup ikke finder den synergi vi alle regner med. Ja så ved vi hvem der skal forhandles om, så han er klar den dag PL afsluttes 2014.
Bale har været et emne i længe og er ikke andetvalget. Zidane roste ham flere gange i foråret og det var tydeligt, hvordan man i Madrid-lejren havde udset havde udset ham som sommerens store indkøb.
April: www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/foot...-Tottenham-star.html
Maj: www.thescore.ie/zidane-bale-924594-May2013/
Juni: www.fifa.com/worldfootball/clubfootball/.../newsid=2084378.html
Bale har været et emne i længe og er ikke andetvalget. Zidane roste ham flere gange i foråret og det var tydeligt, hvordan man i Madrid-lejren havde udset havde udset ham som sommerens store indkøb.
Vi er helt enige Elkrimi. Forskellen er jo bare, at nu er der kun Bale tilbage at vælge imellem på øverste hylde.
Og det er jo ved hjælp fra øverste Perez vil polere sit ego og så bliver han nød til, at skrive en blankocheck.
Det er den situation vi står i nu. Bale for enhver pris eller ingenting. Så vidt jeg husker kan Perez ikke leve uden de der superindkøb.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Vildfaren skrev: Elkrimi skrev
Vi er helt enige Elkrimi. Forskellen er jo bare, at nu er der kun Bale tilbage at vælge imellem på øverste hylde.
Og det er jo ved hjælp fra øverste Perez vil polere sit ego og så bliver han nød til, at skrive en blankocheck.
Det er den situation vi står i nu. Bale for enhver pris eller ingenting. Så vidt jeg husker kan Perez ikke leve uden de der superindkøb.
Hmm, de seneste 4 somre (hvis vi inkluderer denne) er "superindkøbene" så åbenbart Di Maria, Modric, Illarramendi og Isco. Fine køb, nuvel, men som jeg ser det skriger disse indkøb ik at Florentino ik ka leve uden superindkøb a la Bale.
Elkrimi skrev:
Vildfaren skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Jeg tror helt klart, at Bale har været førstevalget længe, hvilket så også har gjort sit til at presse hans pris op, men jeg tror det har handlet ligeså meget om at sikre sig en gardering, både sportsligt og politisk, i tilfælde af at Ronaldo afviser en forlængelse, som om Bales kvaliteter. Jeg frygter bare, at det nemt kan blive en selvopfyldende profeti og gøre Ronaldo endnu mere tilbageholdende med forlængelsen. Men jeg håber da klart jeg tager fejl og Perez præsenterer Ronaldos kontraktsforlængelse inden sæsonen starter.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Hugol skrev: Er der nogle der kan fortælle mig hvad planen er med hans præsentation.. Ryger han direkte til USA, eller smutter han lige forbi Bernabeu og signer først ?
Hvis Bale-handlen går i orden, mens truppen er i USA, så mødes han med dem derovre, er jeg ret sikker på. Jeg kan ikke forestille mig, at Florentino Pérez tager tilbage til Madrid for at præsentere ham, for så at sende ham til USA.
Men jeg tror, at handlen trækker ud, så hele holdet er tilbage i Europa, når handlen gennemføres.