Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Transfermarkt habla de que Khedira está muy cerca de ser traspasado al Chelsea a cambio de 15 millones de libras.
Al parecer, el tema de Khedira llega porque el Madrid tendría un preacuerdo con Kondogbia, según cuentan en Sevilla, a cambio de unos 15 millones de euros. ¿Qué os parecería esta especie de trueque?
Angiveligt skulle Khedira være tæt på at skifte til Chelsea for 15 mil. pund alt for lidt efter min mening, og vi skulle så kaste 15 mil. euro efter Kondogbia som vi har en forhåndsaftale med.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
anes skrev: Der er lige dukket to nye rygter op på Marca:
Transfermarkt habla de que Khedira está muy cerca de ser traspasado al Chelsea a cambio de 15 millones de libras.
Al parecer, el tema de Khedira llega porque el Madrid tendría un preacuerdo con Kondogbia, según cuentan en Sevilla, a cambio de unos 15 millones de euros. ¿Qué os parecería esta especie de trueque?
Angiveligt skulle Khedira være tæt på at skifte til Chelsea for 15 mil. euro alt for lidt efter min mening, og vi skulle så kaste de 15 mil. efter Kondogbia som vi har en forhåndsaftale med.
Ingen ville sgu da sælge Sami for så lidt. Det er vist en kæmpe rap-fugl ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Hva gav vi for ham i sin tid`?
som jeg husker det var det ca. 12 mil Pund - det vil sige ca. 14 mil. Euro. Derfor vil et bud på 15 mil. euro være til grin,
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: Men klubben er vel Ancelotti? Det er da forhåbentlig ham og ikke Perez og Zidane som sætter holdet. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Perez og Zidane vil have ham, men ingen ved om Ancelotti er så interesseret som de 2 første. Manager rollen som Mourinho fik indført, er forhåbentlig vedvarende og stadig gældende.
Aner ik om du spørger mig, men i så fald forstår jeg ik rigtigt dit spørgsmål. Jeg har jo netop argumenteret for - i to indlæg nu - at det er umuligt at gennemskue hvor gerne Ancelotti vil ha Bale.
Steen skrev: Higuain's pressemøde er nu for anden gang blevet aflyst, det menes at Napoli og Real Madrid stadig ikke er helt enige omkring variablerne... Det er dog ikke et stort problem, han skifter til Napoli uanset hvad.
Håber til det sidste at han bliver! Men det ser sort ud. Han kommer til at blomstre som Sneijder og Robben gjorde efter deres skifte.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Siempre fiel skrev:
Dios skrev: Men klubben er vel Ancelotti? Det er da forhåbentlig ham og ikke Perez og Zidane som sætter holdet. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Perez og Zidane vil have ham, men ingen ved om Ancelotti er så interesseret som de 2 første. Manager rollen som Mourinho fik indført, er forhåbentlig vedvarende og stadig gældende.
Aner ik om du spørger mig, men i så fald forstår jeg ik rigtigt dit spørgsmål. Jeg har jo netop argumenteret for - i to indlæg nu - at det er umuligt at gennemskue hvor gerne Ancelotti vil ha Bale.
Det jeg mener er så endvidere at: Ingen af os her på forummet, eller medierne for den sags skyld, ved reelt hva Ancelotti mener omkring et Bale-køb - og da han er ikke er typen der vil gå ud nu og sige "at han ik ønske Bale, men at præsidenten gerne vil", så der er ik grund til at diskutere det så meget, da det er indiskutabelt at "klubben" vil ha ham - uanset om der sku herske forskellige meninger omkring dette hos Florentino, Zidane, Angel Sanchez og Ancelotti.
Og så prøv og læs mit indlæg igen :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Siempre fiel skrev:
Det jeg mener er så endvidere at: Ingen af os her på forummet, eller medierne for den sags skyld, ved reelt hva Ancelotti mener omkring et Bale-køb - og da han er ikke er typen der vil gå ud nu og sige "at han ik ønske Bale, men at præsidenten gerne vil", så der er ik grund til at diskutere det så meget, da det er indiskutabelt at "klubben" vil ha ham - uanset om der sku herske forskellige meninger omkring dette hos Florentino, Zidane, Angel Sanchez og Ancelotti.
Og så prøv og læs mit indlæg igen :)
Jeg ka ganske enkelt stadig ik gennemskue issuet. Jeg ka kun se at jeg kom med en fuldstændig ukontroversiel udmelding om at klubben, som i REAL MADRID, gerne vil ha Bale - det ses vel af at alle meldinger går på at de byder på ham. Ydermere siger jeg at ingen af os vel ka gennemskue i hvilken grad Ancelotti står bag dette ønske - de to ytringer ka jeg virkelig hverken se ka debatteres eller at der er noget kontroversielt i - eller hvorfor vi fortsat ska bruge tid på at udrede noget omkring det. Men nok om det.
baggins skrev:
Steen skrev: Higuain's pressemøde er nu for anden gang blevet aflyst, det menes at Napoli og Real Madrid stadig ikke er helt enige omkring variablerne... Det er dog ikke et stort problem, han skifter til Napoli uanset hvad.
Håber til det sidste at han bliver! Men det ser sort ud. Han kommer til at blomstre som Sneijder og Robben gjorde efter deres skifte.
Men jeg vil våge at påstå at ingen af de to havde præsteret på nær samme niveau hvis de var blevet. Begge spillere fik en helt fri rolle som den bærende spiller på hhv. Inter og Bayerns hold, og var slet ikke under det samme pres som i Madrid. Begge spillere har spillet afgørende roller i CL-triumfer, men jeg synes alligevel det var den rette beslutning at sælge dem. Robben er i øvrigt stadig lige så meget skadet og lige så egoistisk som han var i Real Madrid, og Sneijder har slet slet ikke kunne følge op på den ene sæson under Mourinho i Inter.
Jeg ville ikke blive overrasket om Higuaín scorer 30 mål i Serie A for Napoli, for det har han kvaliteterne til. Men han kommer næppe til at score 30 i La Liga for Real, fordi omstændighederne ikke tillader det.