Rygtebørsen XVIII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
rezamadridista skrev: Jeg får 3-4 ugers depression, hvis Bale bliver købt for et rekordhøjt beløb.
Tag imod et godt råd fra en Madridista-ven: Start din 3-4 ugers depression allerede nu, så er det ovre den, når sæsonen skydes i gang med opgøret mod Betis.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
rezamadridista skrev: Jeg får 3-4 ugers depression, hvis Bale bliver købt for et rekordhøjt beløb.
jeg tror jeg for en der er længere, da det falder sammen med Higuains salg...
Det bliver sikkert en depression, der overgår den som jeg fik, da vi solgte Sneijder og Robben. Samt det tidspunkt hvor vi købte di Maria og Coentrao, to fine spillere, men to spillere der var for dyre.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Jeg forstår det simpelthen ikke. Real Madrid er en pengemaskine uden lige, vi har en gennemrutineret mand øverst i organisationen med mange års økonomisk erfaring på dette plan. De her handler er analyseret ned til mindste detalje - vær ikke i tvivl om det.
At prisen så bliver væsentligt højere end hvad Bale umiddelbart er værd lige nu, er en anden side af sagen. Mon ikke Perez har et max beløb, som ikke må overstiges, hvis det skal være rentabelt?
Ligesom Ronaldo kommer Bale til at generere en stor sum igennem merchandise osv, man får garanteret også andel i hans personlige sponsorater.
Det kan vise sig om nogle år ikke er have været det værd, men det Bale har givet os at analysere på peger kun i een retning; Ballon d'Or! Og så er han tilmed ydmyg, professionel og en god dreng - rollemodel for den kommende generation, hvilket ikke er at undervurdere, når der tænkes marketing!
Elkrimi skrev: Hele den her problematik med prisen, er det fordi I er bange for at Madrid igen bliver kaldt købeklub igen eller hvad ligger der til grund? Eller er i bekymrede for at klubben går konkurs?
Jeg forstår det simpelthen ikke. Real Madrid er en pengemaskine uden lige, vi har en gennemrutineret mand øverst i organisationen med mange års økonomisk erfaring på dette plan. De her handler er analyseret ned til mindste detalje - vær ikke i tvivl om det.
At prisen så bliver væsentligt højere end hvad Bale umiddelbart er værd lige nu, er en anden side af sagen. Mon ikke Perez har et max beløb, som ikke må overstiges, hvis det skal være rentabelt?
Ligesom Ronaldo kommer Bale til at generere en stor sum igennem merchandise osv, man får garanteret også andel i hans personlige sponsorater.
Det kan vise sig om nogle år ikke er have været det værd, men det Bale har givet os at analysere på peger kun i een retning; Ballon d'Or! Og så er han tilmed ydmyg, professionel og en god dreng - rollemodel for den kommende generation, hvilket ikke er at undervurdere, når der tænkes marketing!
Som jeg skrev tidligere, så er problemet med prisen flere ting.
1. så er det mange penge for en spiller, som ikke er nødvendig (det er der delte meninger om)
2. så er det mange penge for en spiller, når man har et talent som Jese, hvis talent er ligeså stort som Bales (da Bale var 20, hvis ikke større) - et talent man risikere at ødelægge.
3. Og så er det grotesk at give mere for Bale, end man gav for Ronaldo, når Ronaldo både var bedre (han er stadig bedre) end Bale er, og da Ronaldo var et meget større brand end Bale er. Og derfor kommer Bale ikke til at sælge ligeså mange merchandise som Ronaldo gjorde.
baggins skrev:
Elkrimi skrev: Hele den her problematik med prisen, er det fordi I er bange for at Madrid igen bliver kaldt købeklub igen eller hvad ligger der til grund? Eller er i bekymrede for at klubben går konkurs?
Som jeg skrev tidligere, så er problemet med prisen flere ting.
1. så er det mange penge for en spiller, som ikke er nødvendig (det er der delte meninger om)
2. så er det mange penge for en spiller, når man har et talent som Jese, hvis talent er ligeså stort som Bales (da Bale var 20, hvis ikke større) - et talent man risikere at ødelægge.
3. Og så er det grotesk at give mere for Bale, end man gav for Ronaldo, når Ronaldo både var bedre (han er stadig bedre) end Bale er, og da Ronaldo var et meget større brand end Bale er. Og derfor kommer Bale ikke til at sælge ligeså mange merchandise som Ronaldo gjorde.
Mine holdninger:
1+2: Han er nødvendig, da Benzema, Di Maria og Kaka ikke har den nødvendige stabilitet og høje niveau igennem sæsonen. Jeg gider ikke stå på Westfalenstadion næste forår og se en opstilling med flere af disse, fordi vi har fået skader. Ligeledes er det for tidligt i de helt afgørende kampe at satse på Jese og Morata - vi har god tid med disse to, de er tættere på de bedste 18 end nogensinde før. Næste år er Kaka sandsynligvis væk også (Di Maria smutter når Bale kommer) og så er der kun Benzema/Ozil/Bale foran i køen til 3-mands angrebet. Der er lagt en god strategi IMO.
3: Skal det få os helt til at droppe handlen? Jeg mener det ikke.
punkt 3 er ikke i sig selv en god grund, men sammen med de andre er det. Og det vigtigste punkt er altså - jeg mener ikke at han er nødvendigt køb.
Jeg har ellers lige fremlagt et par artikler sammen med MMM der beskriver hvordan Perezs firma ligger i kæmpe milliard gæld. Jeg er dog ikke bekymret når det omhandler Real Madrid, men man skal ej heller glemme at Perez kender de rigtige mennesker inde for fodboldens verden. Altså vi har stadig lån og gæld at betale af på.
Jeg har heller ikke Bales pris som et problem efter vi har sikret mange unge spillere. For min skyld må de gerne betale 120 millioner euro for ham. Nej mit problem ligger i at det giver en domino effekt, og Real Madrid i fremtiden skal betale endnu højere priser når der skal købes ind. Jeg har godt nok tidl sagt at man ikke skulle give mere end 60 millioner, men jeg er altså titel sulten, og det får vi med Bale.
Og selvf har det været sturderet til mindste detalje. Det er normale borgere der er med til at betale de store transfers Real Madrid foretager sig.
Har valgt at takke af på forum!
Ifølge Sky Sports, som er meget troværdige, så har vi fortalt Suarez-lejren at han er vores andet valg, hvis Bale glipper... KØB BALE!
Steen skrev: AS: 98 millioner euro + Coentrao for Bale.
Ifølge Sky Sports, som er meget troværdige, så har vi fortalt Suarez-lejren at han er vores andet valg, hvis Bale glipper... KØB BALE!
Det betyder at man har erstattet Di Maria med 38 mio € i kontanter i buddet. Så foretrækker jeg 60 mio og de to spillere, hvis det absolut skal være.
JesperA skrev:
Steen skrev: AS: 98 millioner euro + Coentrao for Bale.
Det betyder at man har erstattet Di Maria med 38 mio € i kontanter i buddet. Så foretrækker jeg 60 mio og de to spillere, hvis det absolut skal være.
Det ville jeg også foretrække, desværre vil Tottenham ikke det. Vi må se, jeg kan ikke se hvem de skulle købe, der er bedre end Di Maria.. 60 Millioner euro er også en sjat, det ville da være perfekt for dem..
Hvis han ikke inkluderes i handlen, så håber jeg stadig at han sælges, der er bare ikke mange købere der ude...
Madrid står angiveligt klar med 22 mi. euro for Juventus' Giorgio Chiellini. - det må betyde et farvel til Pepe.
Holdning
1. Chiellini er bedre end Pepe, men han er ved at miste sin fart (har sidste del af sætningen fra en Juve fan)
2. ser hellere et køb af Iñigo Martínez, da han er i staten af hans karrierer, og derfor et aktiv i mange år
baggins skrev: Et rygte helt uden B-A-L-E og ja, det er utroligt at det kan lade sig gøre
Madrid står angiveligt klar med 22 mi. euro for Juventus' Giorgio Chiellini. - det må betyde et farvel til Pepe.
Holdning
1. Chiellini er bedre end Pepe, men han er ved at miste sin fart (har sidste del af sætningen fra en Juve fan)
2. ser hellere et køb af Iñigo Martínez, da han er i staten af hans karrierer, og derfor et aktiv i mange år
Chiellini er høj, høj klasse. Ham, Varane og Ramos er i min verden alle i top10 verdens bedste CB.