Rygtebørsen XVIII

13 år 1 uge siden #2149 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Med Chiellini vil man kunne ændre systemet til en 3-5-2 som jeg længe har ønsket mig.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2150 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Rygtebørsen XVIII
Casillas om Gareth:
"We're talking about a decisive player. The market is still open and I'm sure someone will arrive here before the beginning of the Liga season."
.. "I'm sure" synes jeg nu er et ret stærkt postulat, men okay - så kan vi vel ligeså godt forberede os på minimum en enkelt forstærkning og dertilhørende salg eller hvad? Hvordan ser i det?
LINK: www.goal.com/en/news/12/spain/2013/07/30...ourinho?ICID=HP_TS_1

13 år 1 uge siden #2151 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis vi køber Bale, så mener jeg, vi skal sælge tre spillere. For den enorme pris vi, eftersigende, kommer til at betale for Bale, så vil han gå direkte ind i startopstillingen. Derudover er Bale en type ala Ronaldo og Messi forstået på den måde, at han er utrættelig og sagtens vil kunne spille størstedel af kampene i løbet af sæsonen. Med to eliter i Bale og Ronaldo, så må vi formindske fyldet på nogle andre pladser, og her tænker jeg især på Coentrao, Di Maria og Kaka, så vores trup ville se således ud:

Mm: Casillas, Lopez, Jesus
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Denis
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Alonso, Ilarramendi
Om: Özil, Modric
Hw: Bale, Isco
Vw: Ronaldo, Jesé
Ang: Benzema, Morata

Jesé kan også bruges på toppen, ligesom Isco både kan agere på kanten eller centralt. Modric vil også sagtens kunne spille en mere dybtliggende midtbane og så kan man blive ved. Alt i alt en utrolig fleksibel, alsidig, ung, konkurrence dygtig trup, som der skal være i en klub som Madrid, men hvis vi køber Bale, og Kaka, Di Maria OG Coentrao ikke bliver solgt, så har vi simpelthen for mange kokke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 1 uge siden #2152 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: Et rygte helt uden B-A-L-E og ja, det er utroligt at det kan lade sig gøre
Madrid står angiveligt klar med 22 mi. euro for Juventus' Giorgio Chiellini. - det må betyde et farvel til Pepe.

Holdning
1. Chiellini er bedre end Pepe, men han er ved at miste sin fart (har sidste del af sætningen fra en Juve fan)
2. ser hellere et køb af Iñigo Martínez, da han er i staten af hans karrierer, og derfor et aktiv i mange år

Til gengæld får vi en endnu mere svinsk spiller i truppen end Pepe, Chiellini er simpelthen det største møgdyr i international fodbold. Han river i hår, niver, og alle de feje kneb i bogen, jeg var ligefrem glad for at se Cavani stikke ham en albue i hovedet efter at være blevet udsat for det lort gennem en hel kamp. Kæmpestort nej tak til den usle italiener herfra!

Seneste rygte går på at Levy vil have 145 mio € nu, han må fanme være en populær mand blandt de mange jødiske fans af Tottenham. Han formår virkelig at please dem hver sommer ved at underbyde for spillere, og omvendt kræve helt urealistiske summer den anden vej.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 1 uge siden #2153 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 uge siden #2154 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: www.marca.com/2013/07/30/futbol/equipos/...drid/1375191857.html

Go for it !!!

Jeg er rystet.!

Hvis Real Madrid ender med at give 145 mio.€ for Bale. Så mener jeg næsten, at vi bør spille med 10 mand på banen, hele næste sæson. For til den pris, skal han kunne gøre to mands arbejde, og præstere bedre end nogen anden fodboldspiller igennem hele historien... ELLERS er det total tilgrin og fuldstændig latterligt.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved JimmyBroe.

13 år 1 uge siden #2155 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: www.marca.com/2013/07/30/futbol/equipos/...drid/1375191857.html

Go for it !!!

Vil eddermanme håbe at du mener det der "Go for it!" ironisk. For det er helt hen i vejret at betale 145 mio. euro. for Gareth Bale.

Sky Sports melder om at Real Madrid har budt 85 mio. euro. og at buddet har ligget der i en uge nu.

Vil her citere med en kommentar jeg så til nyheden på Facebook: "I'm not sure which of the 2 clubs is the bigger idiot."
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved mortenj.

13 år 1 uge siden #2156 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Her er linket. www1.skysports.com/football/news/11095/8...urs-star-gareth-bale

Levy er da en kæmpe nar, hvis han siger nej til det..
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

13 år 1 uge siden #2157 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XVIII
145 mil. euro...!?

Til den pris kunne man få:
- Suarez
- Vidal
- Veratti

13 år 1 uge siden #2158 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Seneste rygte går på at Levy vil have 145 mio € nu, han må fanme være en populær mand blandt de mange jødiske fans af Tottenham. Han formår virkelig at please dem hver sommer ved at underbyde for spillere, og omvendt kræve helt urealistiske summer den anden vej.

Helt enig om Chiellini, men kan du ikke holde dine fordomme ude af diskussionen om Levy og Tottenham?

13 år 1 uge siden #2159 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev:

JesperA skrev: Seneste rygte går på at Levy vil have 145 mio € nu, han må fanme være en populær mand blandt de mange jødiske fans af Tottenham. Han formår virkelig at please dem hver sommer ved at underbyde for spillere, og omvendt kræve helt urealistiske summer den anden vej.

Helt enig om Chiellini, men kan du ikke holde dine fordomme ude af diskussionen om Levy og Tottenham?

Det var nu hverken ment antisemitisk eller fordomsfuldt, det var bare en joke :)
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

• halamadrid94
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2160 af halamadrid94
Besvaret af halamadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Man skal ikke stille spørgsmålstegn ved Perez' business.
Bale kommer jo til at være et kæmpe brand i og med at han mere eller mindre er den største stjerne i wales for øjeblikket.
Real Madrid får en større fanbase i Wales. Dette gør jo at de tjener helvedes mange penge.
Wales er heller ikke så ofte med i EM og VM, hvilket gør at han er fit for fight :D
Samtidig øger han jo også Real Madrid vinderchance og kan give lidt mental konkurrence til Ronaldo. De to gør jo hinanden bedre.
Vores spil kommer også til at være mere fleksibelt i stedet for at man søger Ronaldo konstant, når det går holdet skidt.

Leveret af Kunena Forum