Rygtebørsen XVIII
- PMO
- Gæst
-
halamadrid94 skrev: Man skal ikke stille spørgsmålstegn ved Perez' business.
Bale kommer jo til at være et kæmpe brand i og med at han mere eller mindre er den største stjerne i wales for øjeblikket.
Real Madrid får en større fanbase i Wales. Dette gør jo at de tjener helvedes mange penge.
Dette er i hvert fald ikke grunden. De penge der er at hente i Wales er ikke eksisterende ifht. købvet af Bale.
Der er helt sikkert mange penge at hente brand-wise, men det er ikke i Wales de penge skal hentes ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev:
MMM skrev:
JesperA skrev: Seneste rygte går på at Levy vil have 145 mio € nu, han må fanme være en populær mand blandt de mange jødiske fans af Tottenham. Han formår virkelig at please dem hver sommer ved at underbyde for spillere, og omvendt kræve helt urealistiske summer den anden vej.
Helt enig om Chiellini, men kan du ikke holde dine fordomme ude af diskussionen om Levy og Tottenham?
Det var nu hverken ment antisemitisk eller fordomsfuldt, det var bare en joke :)
Joken i sig selv er vel bygget på fordomme. Ikke at det gør mig noget, men det er et lidt underligt forsvar af den :p
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
mortenj skrev:
Hugol skrev: www.marca.com/2013/07/30/futbol/equipos/...drid/1375191857.html
Go for it !!!
Vil eddermanme håbe at du mener det der "Go for it!" ironisk. For det er helt hen i vejret at betale 145 mio. euro. for Gareth Bale.
Sky Sports melder om at Real Madrid har budt 85 mio. euro. og at buddet har ligget der i en uge nu.
Vil her citere med en kommentar jeg så til nyheden på Facebook: "I'm not sure which of the 2 clubs is the bigger idiot."
Det er mange penge, men hvor meget indflydelse tror du det kommer til at have og hvor tror du indflydelsen rammer, hvis Real Madrid skulle være så kloge at give 145 millioner euro for Bale ?
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev:
mortenj skrev:
Go for it !!!
Vil eddermanme håbe at du mener det der "Go for it!" ironisk. For det er helt hen i vejret at betale 145 mio. euro. for Gareth Bale.
Sky Sports melder om at Real Madrid har budt 85 mio. euro. og at buddet har ligget der i en uge nu.
Vil her citere med en kommentar jeg så til nyheden på Facebook: "I'm not sure which of the 2 clubs is the bigger idiot."
Det er mange penge, men hvor meget indflydelse tror du det kommer til at have og hvor tror du indflydelsen rammer, hvis Real Madrid skulle være så kloge at give 145 millioner euro for Bale ?
Forstår stadig ikke. Du mener altså at Perez skal "Go for it!" og betale de 145 mio. euro?
mortenj skrev:
Hugol skrev:
mortenj skrev:
Go for it !!!
Forstår stadig ikke. Du mener altså at Perez skal "Go for it!" og betale de 145 mio. euro?
Mit spørgsmål går ud på, Hvorfor staller du sådan ved 145 millioner euro ?
"hvor meget indflydelse tror du det kommer til at have og hvor tror du indflydelsen rammer, hvis Real Madrid skulle være så kloge at give 145 millioner euro for Bale "
Prøv at svare på de to spørgsmål, så skal jeg nok give min vurdering af handlen!
Hugol skrev:
mortenj skrev:
Hugol skrev:
mortenj skrev:
Go for it !!!
Mit spørgsmål går ud på, Hvorfor staller du sådan ved 145 millioner euro ?
"hvor meget indflydelse tror du det kommer til at have og hvor tror du indflydelsen rammer, hvis Real Madrid skulle være så kloge at give 145 millioner euro for Bale "
Prøv at svare på de to spørgsmål, så skal jeg nok give min vurdering af handlen!
Gerne, forstår bare ikke rigtigt de 2 spørgsmål.
- Hvor meget indflydelse det kommer til at have for hvad?
Uddyb gerne, så skal jeg med glæde besvare.
Og igen, hvorfor staller du ved et indkøb på 145 millioner euro ?
At man giver 1,080 mia. kr. for en spiller garanterer ikke titler til Real Madrid. Der er absolut ingen garanti for at Bale vil løfte holdet. Det er en mulighed at han vil gøre det, men der er ingen garanti for det. Det er der aldrig.
mortenj skrev: Det vil sikkert ingen forskel gøre om man giver 145 mio. euro fremfor 98 mio. euro hvis vi tænker i at tjene pengene ind igen vha. trøjesalg, marketing osv. osv. men Gareth Bale er ikke 1,080 mia. kr. værd. Det er ingen fodboldspiller efter min mening. Det kan der så være delte meninger om men jeg mener ikke at han er det værd.
At man giver 1,080 mia. kr. for en spiller garanterer ikke titler til Real Madrid. Der er absolut ingen garanti for at Bale vil løfte holdet. Det er en mulighed at han vil gøre det, men der er ingen garanti for det. Det er der aldrig.
Har Cristiano været de 96 millioner værd i forhold til titler ? Er han de 96 millioner værd som fodbold spiller ?
I forbindelse med titler har Ronaldo jo ikke været et super køb. Vi har fået 1 spansk liga og 1 copa del rey på 4 år.
Selvf er 145 millioner langt fra acceptabelt men nu tror jeg heller ikke på at det bliver prisen. Endvidere tror jeg heller ikke på at Bale er så sikker på at blive Real Madrid spiller som medierne gør ham til. Jeg vil personligt gerne ha Bale, og jeg tror bestemt at vi har en større chance med ham at få flere titler i hus de kommende sæsoner.
Har Cristiano været de 96 millioner værd i forhold til titler ? Er han de 96 millioner værd som fodbold spiller ?
I forbindelse med titler har Ronaldo jo ikke været et super køb. Vi har fået 1 spansk liga og 1 copa del rey på 4 år.
Det med at Bale med en evt. pris på 1,080 mia. kr. ikke er en garanteret succes for Real Madrid mht. titler, gælder selvfølgelig også at Bale med prisen på 1,080 mia kr. ikke er en garanteret succes som fodboldspiller.
Ronaldo har været alle de 96 mio. euro værd som fodboldspiller, med de vanvittigt flotte præstationer han har leveret. I forhold til titler har Ronaldo selvfølgelig ikke været en succes. Men Ronaldo som fodboldspiller i Real Madrid = 100% succes.
Selvf er 145 millioner langt fra acceptabelt men nu tror jeg heller ikke på at det bliver prisen. Endvidere tror jeg heller ikke på at Bale er så sikker på at blive Real Madrid spiller som medierne gør ham til. Jeg vil personligt gerne ha Bale, og jeg tror bestemt at vi har en større chance med ham at få flere titler i hus de kommende sæsoner.
Hvorvidt man håber at Bale kommer til klubben eller ej er en smagssag. Jeg håber ikke at Bale kommer til klubben i dette transfervindue, da jeg er fuldt ud tilfreds med truppen som den nu er kommet til at se ud.
mortenj skrev:
Det med at Bale med en evt. pris på 1,080 mia. kr. ikke er en garanteret succes for Real Madrid mht. titler, gælder selvfølgelig også at Bale med prisen på 1,080 mia kr. ikke er en garanteret succes som fodboldspiller.
Ronaldo har været alle de 96 mio. euro værd som fodboldspiller, med de vanvittigt flotte præstationer han har leveret. I forhold til titler har Ronaldo selvfølgelig ikke været en succes. Men Ronaldo som fodboldspiller i Real Madrid = 100% succes.
Hvorvidt man håber at Bale kommer til klubben eller ej er en smagssag. Jeg håber ikke at Bale kommer til klubben i dette transfervindue, da jeg er fuldt ud tilfreds med truppen som den nu er kommet til at se ud.
Men uanset prisen på Bale, om det er 1 euro eller 145 millioner, så er der jo ingen garanti. Derimod ved vi at Bale er en fantastisk fodboldspiller der vil kunne gavne holdet på mange områder. Det løfter bestemt niveau og chancen for flere titler. Det gjorde Ronaldo også, men som sagt der er ingen garanti..
Ja Ronaldo har haft succes i Madrid på visse punkter, men titler er jo stadig det mest vigtige.